Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Och för att visa hur förbannat korkad du är så menar du alltså följande.
1. Bara genom att titta på bild på henne, så kan du, Dr Korkad, med säkerhet säga att hon är autistisk.
Nä, det kan du inte - Du är bara korkad.!
Nej, det har jag aldrig sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
2. Med andra ord så tror du på fullaste allvar att denna autistiska kvinna har vunnit en vårdnadstvist, över pappan till barnet.
Ännu en gång - du är bara korkad.
Det finns hundratals, om inte tusentals fall, där en droganvändande mamma vunnit vårdnadstvisten. Ja, till och med kriminella föräldrar har vunnit vårdnadstvisten.
Du tror alltså inte att en autist skulle kunna göra det också? Okej..
Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
3. Det finns ett par stycken här i tråden som träffat denna kvinna i verkligheten, har nån av dom som träffat henne yppat ett enda ljud om att hon är autistisk.??
Men du Dr Korkad, såg direkt på bild att hon var autistisk.
Nä, du är bara korkad.
40-åringen som bodde hemma med sin mamma och som yxmördade sin granne för att denne lät för mycket, var grovt autistisk. Man intervjuade människor som tidigare träffat honom, ingen, vad jag sett, beskrev honom som autistisk. Din poäng är, återigen, helt värdelös.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avd.9
Därför säger jag åter igen till dej, Dr Korkad.
Sluta skriv.
Du framställer dig bara som korkad.
Ditt påstående är totalt idiotiskt.
Fan, man blir ju övertygad om att DU är autistisk.
Släck nu lampan på ditt BmSS boende och gå o lägg dej, din jävla clown.
3.
Ser du inte ens hur du skriver? Du har noll argument, du försöker hela tiden gå till personangrepp och ditt sätt att hantera svenska språket kan jämföras med ett barn eller en förståndshandikappad. Uppenbarligen har du psykiska problem.
I inlägget ovanför ditt har jag dessutom postat källor för mina påståenden. Vilket eliminerar hela ditt tramsinlägg. Men jag förstår att du är känslosam och inte rationell och därför behövde "få ur dig" det här inlägget.
Så gå och ta din medicin, glöm inte bort hygienen och ring din vårdare. Att sitta på Flashback är farligt för sinnessvaga individer likt dig själv.