Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Men va? Vad för störning isåfall?
Det nämns inte. Det enda är detta
"Enligt läkaren talar allt för att hon haft ett svårt ångestanfall under påverkan av andra tillstånd i kroppen."
Fy för alla dessa barnamord 🤬. Jag får ändå en känsla av att denna "mamma" kommer få leva resten av sitt liv med ångest för vad hon gjort. I motsats till R i Esmeralda-fallet, som verkligen inte har minsta insikt i vad hon utsatt alla sina barn för. Hon ser ju bara sig själv som "ett offer för omständigheter". Tvi..