Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-30, 00:06
Medlem
Sant. Om jag inte missminner mig föddes han med väldigt goda förutsättningar i samhället?
Citera
2019-09-30, 00:10
Medlem
På fri fot alltså men fortfarande misstänkt? Vilken röra, en domare underkänner åklagarens häktningsbeslut. Mutad domare eller en politiskt styrd åklagare?
Citera
2019-09-30, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Sant. Om jag inte missminner mig föddes han med väldigt goda förutsättningar i samhället?
Ja Jonas är en överklasskriminell om jag inte missminner mig. Skånska gräddhyllan. Socioekonomiska orsaker fallerar i detta fall .....
Citera
2019-09-30, 00:35
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Ja Jonas är en överklasskriminell om jag inte missminner mig. Skånska gräddhyllan. Socioekonomiska orsaker fallerar i detta fall .....
Är han psykopat??
Citera
2019-09-30, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Är han psykopat??
Ingen aning. Högst troligen. Lifestylen tyder väl på det. Men så vitt jag vet existerar inte psykopatdiagnosen kliniskt i vårt land?
Citera
2019-09-30, 00:40
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Är han psykopat??

Svar, JA. I allra högsta grad, han säger sig vara oskyldig denna gången med Synd om en sån kille att råka ha sådan otur och bli oskyldigt tagen i knarkrazzior hela tiden.
Citera
2019-09-30, 00:43
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ingen aning. Högst troligen. Lifestylen tyder väl på det. Men så vitt jag vet existerar inte psykopatdiagnosen kliniskt i vårt land?
klart att den inte gör då den är ytterst kränkande gentemot dessa odjur
Citera
2019-09-30, 00:45
Medlem
Citat:
klart att den inte gör då den är ytterst kränkande gentemot dessa odjur
En psykopatdiagnos och ett ansvarstagande runt det skulle dessutom lösa enorma samhällsproblem. Det är helt osexigt och outmanande.
Citera
2019-09-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbackare
Han är lika kriminell som dagens styrande politiker, gissa vilken sida jag håller på? Allah Wakbar!
Är väl ganska tänlbart att Falk-kretsen har rätt bra politiska och myndighetskontakter. Det är inte småpengar det handlar om och myndighetschefer och politiker gillar också brudar och kokain.

Jonas Falk måste vara svensk krimvärlds bästa posterboy, stilig, internationell. Vilka svenskar finns i hans krets? Helt tyst, måste vara helt livsfarliga.
Citera
2019-09-30, 01:12
Bannlyst
Citat:
På fri fot alltså men fortfarande misstänkt? Vilken röra, en domare underkänner åklagarens häktningsbeslut. Mutad domare eller en politiskt styrd åklagare?

Det var nog inte Jonas de var ute efter. Antagligen ville de beslagta lasten.

Jonas Falk har aldrig någonsin hanterat narkotikan.
Det är därför som polisen försökte få vittnet att ljuga, samt att de planterade någon annan skola på mauritz båt.
Citera
2019-09-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer

Det är därför som polisen försökte få vittnet att ljuga, samt att de planterade någon annan skola på mauritz båt.
Det här gäller en ny kokainlast. I Spanien.
Citera
2019-09-30, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer

Du verkar insatt. Vad är Jonas roll då? Bara nätverkande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in