Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Fast det är ju lite skit samma vad du tycker och tänker när andra ska bestämma hur dom skall leva. Du låter som en typisk beta som är rädd för kvinnor. Du uttrycker dig i alla fall exakt som dom gör.
Kvinnor får ha sex med exakt vem dom vill utan att du har med det att göra är mer korrekt skrivet.
Nä tack å lov. Men man drar sina tankar lite åt det hållet när man läser vad du skriver.
Du har missförstått mig, jag är europé och jag skiter i om folk väljer att bli swingers eller ha sex med flera. Men ändå så tänker jag precis som majoriteten av folk dvs på konsekvenserna när en kvinna väljer att ha sex med flera män under en tid. Och sedan vill stadga sig med en bra man, eller till och med då också ligga med olika personer.
to much dick in ur ass is not good for your health...
Alla som förespråkar för att ligga helt vilt, är för caligula tider och sodom och gomorra, och se hur det gick för dem.
Du kan inte mena fullt allvar att tjejer och kvinnor mår bra av att hoppa mellan olika män, de skadar dem psykiskt och emotionellt samt även fysiskt ibland. De kommer aldrig bli som vanliga kvinnor igen, sådant går inte att tvätta bort.
Annars så hade antastade småbarn inte haft dåliga tider, och horor skulle bli exemplariska kvinnor i din värld eller ska du bortförklara även det med en av dina fina teorier som i slutändan endast gagnar dig i form av bättre sex, med argumenten att erfarna kvinnor är bättre i sängen lol.
När man ser på en tjej som inte haft sex, och en tjej som haft sex så är skillnaden stor, den oskylda tjejen är mer feminin på något sätt, och hon lyser fram. Hon är en tjej som man inte skämtar med utan visar respekt och tar på allvar, medans man gör inte det med en lösaktig tjej (inte för att jag tycker att den lösaktiga tjejen är dålig människa), säg nu att jag har fel. Det är i alla fall vad jag har sett och upplevt, det går inte att förneka!