2019-09-30, 21:32
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Låter som att du är en beta male eller njuter av cuckoldry. Ingen riktigt man hade annars tyckt som du. Alla riktiga män väljer kvinnor med omsorg och hoppar över sperma hinkar. De förtjänar bättre.

Med din resonemang så hade alla horor varit gifta och respekterade kvinnor. Men istället så är de deprimerade och hatar sig själva samt går på antidepressiva medel.

Men jag kan hålla med om att unga tjejer som ligger runt mycket är attraktiva och visst om ja fick chansen så hade jag knullat dem, men inte mer än så. Jag hade aldrig gift mig med dem inte ens om du gav mig 1 miljon svenska kronor.

Jag vet inte om du är svensk, men om du är det så tycker jag synd. Vad hände med svensken egentligen? Ni var vikingar och är långa men ändå så jävla mesiga och hyllar horor lol, inte konstigt att Sverige sjunker för sådana typer som dig finns det massor med inom politiken.

Istället för att hoppa på personligt så kunde du sakligt stå för dina ogrundade påståenden. Men du kanske är en idiot som är rädd för kvinnor? Antar att så är fallet.

Jag har aldrig försvarat horor. Dina falska förtal bara rinner ur dig. Det är du som beter dig som en beta.
Citera
2019-09-30, 21:49
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Istället för att hoppa på personligt så kunde du sakligt stå för dina ogrundade påståenden. Men du kanske är en idiot som är rädd för kvinnor? Antar att så är fallet.

Jag har aldrig försvarat horor. Dina falska förtal bara rinner ur dig. Det är du som beter dig som en beta.

Inte bara jag som tycker och tänker så.
Är inte rädd av kvinnor.

Hatar inte dem heller och de får ha sex med vem de vill så länge de håller sig till en person.

Vi lever inte i caligula tider eller i sodom och gomorra
Senast redigerad av Otursmannen 2019-09-30 kl. 21:53.
Citera
2019-09-30, 21:51
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Dåliga kvinnor är inte det sämsta
Absolut inte, men man vill inte bilda familj med dom.
Citera
2019-09-30, 22:17
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Inte bara jag som tycker och tänker så.
Är inte rädd av kvinnor.

Hatar inte dem heller och de får ha sex med vem de vill så länge de håller sig till en person.

Fast det är ju lite skit samma vad du tycker och tänker när andra ska bestämma hur dom skall leva. Du låter som en typisk beta som är rädd för kvinnor. Du uttrycker dig i alla fall exakt som dom gör.

Kvinnor får ha sex med exakt vem dom vill utan att du har med det att göra är mer korrekt skrivet.

Citat:
Vi lever inte i caligula tider eller i sodom och gomorra

Nä tack å lov. Men man drar sina tankar lite åt det hållet när man läser vad du skriver.
Citera
2019-09-30, 22:59
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Fast det är ju lite skit samma vad du tycker och tänker när andra ska bestämma hur dom skall leva. Du låter som en typisk beta som är rädd för kvinnor. Du uttrycker dig i alla fall exakt som dom gör.

Kvinnor får ha sex med exakt vem dom vill utan att du har med det att göra är mer korrekt skrivet.

Nä tack å lov. Men man drar sina tankar lite åt det hållet när man läser vad du skriver.

Du har missförstått mig, jag är europé och jag skiter i om folk väljer att bli swingers eller ha sex med flera. Men ändå så tänker jag precis som majoriteten av folk dvs på konsekvenserna när en kvinna väljer att ha sex med flera män under en tid. Och sedan vill stadga sig med en bra man, eller till och med då också ligga med olika personer.

to much dick in ur ass is not good for your health...

Alla som förespråkar för att ligga helt vilt, är för caligula tider och sodom och gomorra, och se hur det gick för dem.

Du kan inte mena fullt allvar att tjejer och kvinnor mår bra av att hoppa mellan olika män, de skadar dem psykiskt och emotionellt samt även fysiskt ibland. De kommer aldrig bli som vanliga kvinnor igen, sådant går inte att tvätta bort.

Annars så hade antastade småbarn inte haft dåliga tider, och horor skulle bli exemplariska kvinnor i din värld eller ska du bortförklara även det med en av dina fina teorier som i slutändan endast gagnar dig i form av bättre sex, med argumenten att erfarna kvinnor är bättre i sängen lol.

När man ser på en tjej som inte haft sex, och en tjej som haft sex så är skillnaden stor, den oskylda tjejen är mer feminin på något sätt, och hon lyser fram. Hon är en tjej som man inte skämtar med utan visar respekt och tar på allvar, medans man gör inte det med en lösaktig tjej (inte för att jag tycker att den lösaktiga tjejen är dålig människa), säg nu att jag har fel. Det är i alla fall vad jag har sett och upplevt, det går inte att förneka!
Citera
2019-10-01, 05:02
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Du har missförstått mig, jag är europé och jag skiter i om folk väljer att bli swingers eller ha sex med flera. Men ändå så tänker jag precis som majoriteten av folk dvs på konsekvenserna när en kvinna väljer att ha sex med flera män under en tid. Och sedan vill stadga sig med en bra man, eller till och med då också ligga med olika personer.

to much dick in ur ass is not good for your health...

Alla som förespråkar för att ligga helt vilt, är för caligula tider och sodom och gomorra, och se hur det gick för dem.

Du kan inte mena fullt allvar att tjejer och kvinnor mår bra av att hoppa mellan olika män, de skadar dem psykiskt och emotionellt samt även fysiskt ibland. De kommer aldrig bli som vanliga kvinnor igen, sådant går inte att tvätta bort.

Annars så hade antastade småbarn inte haft dåliga tider, och horor skulle bli exemplariska kvinnor i din värld eller ska du bortförklara även det med en av dina fina teorier som i slutändan endast gagnar dig i form av bättre sex, med argumenten att erfarna kvinnor är bättre i sängen lol.

När man ser på en tjej som inte haft sex, och en tjej som haft sex så är skillnaden stor, den oskylda tjejen är mer feminin på något sätt, och hon lyser fram. Hon är en tjej som man inte skämtar med utan visar respekt och tar på allvar, medans man gör inte det med en lösaktig tjej (inte för att jag tycker att den lösaktiga tjejen är dålig människa), säg nu att jag har fel. Det är i alla fall vad jag har sett och upplevt, det går inte att förneka!

Först påstår du massa trams och när man då ber dig belägga det så kommer du istället med personliga påhopp. När man ifrågasätter det så kommer du massa samma trams som innan igen. Vad händer nu? Skall jag be dig belägga ditt trams nu igen då?

Du verkar inte vara den vassaste kniven i lådan i alla fall. Det är lätt att se. Sen skriver du exakt som dom som är rädda för kvinnor. Som en riktig beta-man.
Citera
2019-10-01, 10:46
Medlem
Citat:
Jag skulle inte stadga mig med en tjej som åtminstone varit med minst 20-30 män.
Oerfarna tjejer är så turn off för en riktig man..

Lycka till med att stadga dig, om du nån gång gör det.
Citera
2019-10-01, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Absolut inte, men man vill inte bilda familj med dom.

Tyvärr är det väldigt många män som inte fått lära sig detta. Slampor är en myt och är egentligen glada frigjorda kvinnor som är extra glada i sex, typ så. Tror vi snart kommer se en generation av pojkar bli dom som växer upp och blir crazy cat ladies.
Citera
2019-10-01, 12:11
Medlem
Citat:
Jag skulle inte stadga mig med en tjej som åtminstone varit med minst 20-30 män.
Oerfarna tjejer är så turn off för en riktig man..

Vad ska man bli erfaren på menar du? Att suga olika stora kukar? Man kan bli erfaren ihop.
Jag skulle aldrig stadga mig med en tjej som haft fler än 3 kukar i sig. Det motbjudande och säger mycket om personen om det är fler.
Citera
2019-10-01, 13:36
Medlem
Citat:
Låter som att du är en beta male eller njuter av cuckoldry. Ingen riktigt man hade annars tyckt som du. Alla riktiga män väljer kvinnor med omsorg och hoppar över sperma hinkar. De förtjänar bättre.

Med din resonemang så hade alla horor varit gifta och respekterade kvinnor. Men istället så är de deprimerade och hatar sig själva samt går på antidepressiva medel.

Men jag kan hålla med om att unga tjejer som ligger runt mycket är attraktiva och visst om ja fick chansen så hade jag knullat dem, men inte mer än så. Jag hade aldrig gift mig med dem inte ens om du gav mig 1 miljon svenska kronor.

Jag vet inte om du är svensk, men om du är det så tycker jag synd. Vad hände med svensken egentligen? Ni var vikingar och är långa men ändå så jävla mesiga och hyllar horor lol, inte konstigt att Sverige sjunker för sådana typer som dig finns det massor med inom politiken.

Det sista du skriver är jävligt intressant och sant. Kvinnor kan inte göra fel i det svenska samhället i dag. De kan svina hur mycket de vill, allt är en fjäder i hatten och ses som ädel kvinnokamp. Jag är dock svensk själv och både etniska svenska män och kvinnor drömmer om helt andra premisser än de gällande, tro mig, men överlag stämmer din ”fördom”. Slampan är ett kvinnoideal i Sverige i dag och narcissism högsta formen av humanism.
Senast redigerad av Magmunnen 2019-10-01 kl. 13:42.
Citera
2019-10-01, 13:47
Medlem
Äntligen börjar hororna propagera för sin sak. Inte en dag för sent
Citera
2019-10-01, 13:47
Medlem
Nedomanskys avatar
Har aldrig märkt att spermahinkarna har något att tillföra på det sexuella planet jämfört med kvinnor som har haft färre partners. Möjligtvis har hinkarna haft preferenser vad det gäller olika typer av sexiga underkläder o andra hjälpmedel. Ofta mest för sin egen skull, de tycker sig själva vara mer sexiga o attraktiva i olika utstyrslar som på samma gång också framhäver att de är just bara något man tömmer sig i...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in