Citat:
Ursprungligen postat av
Otursmannen
Men grejen är att det kan skada andra, men inte lika mycket som det skadar en själv.
Avundsjuka, ilska och känslor kan uppstå både hos tjejen, och mannen.
Man kan bli deprimerad, och känslomässigt avtrubbad, sex är nästan som en drog, låt dig inte luras, alltför mycket av sex kan göra en promiskuös vilket resulterar i stigmatisering både av samhället och personer, samt riskerar man att bli en paria, och slutligen för att inte nämna ogift, eller värre ensamstående singel morsa.
Det där kan du applicera på vad som helst. Vänskap till exempel. Då antar jag att du rekommenderar folk att inte träffa och umgås med vänner då?
Eller helt enkelt så bör inte människor göra någonting. Vad meningslöst. Där föll det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Otursmannen
Dessutom så löper det en risk att kvinnan aldrig kommer bli nöjd med sex igen, precis som heroin så kommer kvinnan att söka efter bättre sex hela tiden, och det är inte sunt.
Här krävs belägg för det där tror jag inte ett skit på. Låter felaktigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Otursmannen
Alla kvinnor som deltar i sex med flera män, måste också förstå att de tar risker för att bli våldtagna eller mördade, häromdagen så fanns det en artikel där en kvinna blev våldtagen i ett köpcentrums toalett i samband med en träff via en sex sida.
Det här gäller inte heller förrän du presenterar hållbar studie som visar detta. Detta låter också helt felaktigt i förhållande till det jag påstår (trådens ämne).
Citat:
Ursprungligen postat av
Otursmannen
Och sedan så finns det studier på att folk som tittar på porr, och "har sex" hela tiden med olika personer blir avtrubbade ifrån konventionell sex. Detta kan leda till att man söker alternativa sex dimensioner, tex djursex,pedofili,våldtäkt etc. Då man inte längre går igång på vanligt sex.
Låt oss få ta del av den här "studien"... om den nu finns...
Citat:
Ursprungligen postat av
Otursmannen
Att ha sex med 70 personer är för mycket, man kan få sjukdomar även med skydd.
Tycker inte att man borde rättfärdiga allt det negativa som följer med sex, endast pga en orgasm och lite äventyr, som endast gör livet lite roligare i bästa fall. Man måste se det långsiktigt och det är en allmän accepterad regel hos majoriteten av människor, annars hade vi inte haft alla dessa negativa konsekvenser och vi hade hyllat istället lättfotade kvinnor, men det gör vi inte idag.
Man kan få sjukdom av att sex bara med en. Så en måste ju då vara för mycket.
Jag vet inte vad som behöver vara negativt med sex. För mig är inte sex negativt. Men för människor som använder sex felaktigt så finns det såklart ett bakomliggande problem. Det bör personen ta tag i och sen ligga runt med vem hen vill.
Regeln är en gammal kvarglömd sophink som män förr i tiden använde sig av för att kontrollera kvinnan som en ägodel. Detta håller på att försvinna nu (tack o lov).
Jag och andra män med självförtroende och självkänsla hyllar också kvinnor som ligger runt för att hon mår bra av det. Din sort börjar att dö ut ju mer bildad befolkningen blir.
Om jag var kvinna så skulle jag legat med minst 70 män om året. Det skulle jag kalla ett dåligt år, fattigt år. Kom jag upp i 150 om året så skulle jag kanske vara nöjd.
Jag rekommenderar alla tjejer att ligga precis så mycket som dom själva vill och med vem dom vill och samtidigt inte ligga när dom inte vill och låta bli om det är med någon dom inte vill. Men tjejer för fan ser ni en lockande kuk så hoppa på den. Vad fan kan det göra om 100 år?