2019-09-30, 02:28
Medlem
Bara kolla på henne, ingen skräll att hon inte såg ut som en som går i kyrkan direkt. Det finns ingenting som är positivt för en man som söker en fru att välja en som varit med många män innan.
Citera
2019-09-30, 03:33
Medlem
MrLevaLivets avatar
Bra tips, fy fan vad tråkigt att bara haft sex med samma människa hela livet, omänskligt.

Edit: sorry är inte kvinna och då Off Topic.
Citera
2019-09-30, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otursmannen
Tycker också att en kvinna ska ha sex med vem hon vill och hur mycket hon vill, så länge hon håller sig till just den personen.

Inte konstigt att vi har så många ensamstående singel mammor i sverige, samt mycket psykisk ohälsa och depressioner, och för att inte nämna skilsmässor.
Jag har som sagt inte sett klippet.
Jag är inte på något sätt för otrohet.
Men i övrigt ser jag inga problem med att kvinnor har sex med flera personer.
Citera
2019-09-30, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddelito_O
Bara kolla på henne, ingen skräll att hon inte såg ut som en som går i kyrkan direkt. Det finns ingenting som är positivt för en man som söker en fru att välja en som varit med många män innan.

Skönt att läsa att det ändå finns män i dag som har din inställning.

Ni som vill knyta an och bilda band med en kvinna och onyanserat tycker det är väl bra att kvinnor knullar runt är fostrade till naivitet tills dess att ni lär er den hårda vägen.
Citera
2019-09-30, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Jag har som sagt inte sett klippet.
Jag är inte på något sätt för otrohet.
Men i övrigt ser jag inga problem med att kvinnor har sex med flera personer.

Vad är flera personer? Klart att man inte hittar en jungfru i dagens samhälle. Men! En kvinna som har haft väldigt många sexpartners drivs inte bara själva sexet, tvärtom, oftast ligger det mer ett personligt bagage bakom och ett svart jävla hål av narcissistiskt uppmärksamhetssökande än äkta njutning. När du inte är spännande och uppmärksamt krypande är du sopor i en sådan kvinnas ögon.

Min erfarenhet, högst ovetenskaplig, är att lösaktiga kvinnor inte levererar särskilt kul i sängen. De erövrar, men de är som döda fiskar mellan lakanen. De har fått sin kick för längesen redan innan du drog hem skiten.

Jag är för att kvinnor bejakar sin sexlust och testar sig runt, men slampighet existerar och har konsekvenser. Inte sällan varnar slampan själv innan om sin slampighet och att de vill ha dig att förgäves uppfostra dem och leder dem i deras vilsenhet. Riktiga slampor skulle hålla med mig i det jag säger här.
Senast redigerad av Magmunnen 2019-09-30 kl. 13:32.
Citera
2019-09-30, 16:23
Medlem
Bret-Harts avatar
Upp till var och en skulle jag vilja säga, hade jag fått välja så hade jag haft sex med betydligt fler kvinnor än de 6 st jag haft hittils är singel och 38 år
Citera
2019-09-30, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyMcCoy
Har inte sett klippet.
Men om jag förstått det rätt så tycker jag det är bra.
Varför ska inte kvinnor få ha sex med vilka de vill och hur ofta de vill (givetvis under förutsättning att den de vill ha sex med också vill).
En erfaren tjej är ju fan så mycket roligare att ha sex med än en oerfaren.
Beror på vad man är ute efter (som man) - en knullkompis, eller en mor till sina barn. Personligen ville jag aldrig stadgad mig med någon brud som legat med ett helt fotbollslag. Oavsett hur "roligare" sexet måtte vara.
Citera
2019-09-30, 18:42
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddelito_O

Jag skulle inte stadga mig med en tjej som åtminstone varit med minst 20-30 män.
Oerfarna tjejer är så turn off för en riktig man..
Citera
2019-09-30, 19:21
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Men grejen är att det kan skada andra, men inte lika mycket som det skadar en själv.

Avundsjuka, ilska och känslor kan uppstå både hos tjejen, och mannen.
Man kan bli deprimerad, och känslomässigt avtrubbad, sex är nästan som en drog, låt dig inte luras, alltför mycket av sex kan göra en promiskuös vilket resulterar i stigmatisering både av samhället och personer, samt riskerar man att bli en paria, och slutligen för att inte nämna ogift, eller värre ensamstående singel morsa.

Det där kan du applicera på vad som helst. Vänskap till exempel. Då antar jag att du rekommenderar folk att inte träffa och umgås med vänner då?

Eller helt enkelt så bör inte människor göra någonting. Vad meningslöst. Där föll det.

Citat:
Dessutom så löper det en risk att kvinnan aldrig kommer bli nöjd med sex igen, precis som heroin så kommer kvinnan att söka efter bättre sex hela tiden, och det är inte sunt.

Här krävs belägg för det där tror jag inte ett skit på. Låter felaktigt.

Citat:
Alla kvinnor som deltar i sex med flera män, måste också förstå att de tar risker för att bli våldtagna eller mördade, häromdagen så fanns det en artikel där en kvinna blev våldtagen i ett köpcentrums toalett i samband med en träff via en sex sida.

Det här gäller inte heller förrän du presenterar hållbar studie som visar detta. Detta låter också helt felaktigt i förhållande till det jag påstår (trådens ämne).

Citat:
Och sedan så finns det studier på att folk som tittar på porr, och "har sex" hela tiden med olika personer blir avtrubbade ifrån konventionell sex. Detta kan leda till att man söker alternativa sex dimensioner, tex djursex,pedofili,våldtäkt etc. Då man inte längre går igång på vanligt sex.

Låt oss få ta del av den här "studien"... om den nu finns...

Citat:
Att ha sex med 70 personer är för mycket, man kan få sjukdomar även med skydd.
Tycker inte att man borde rättfärdiga allt det negativa som följer med sex, endast pga en orgasm och lite äventyr, som endast gör livet lite roligare i bästa fall. Man måste se det långsiktigt och det är en allmän accepterad regel hos majoriteten av människor, annars hade vi inte haft alla dessa negativa konsekvenser och vi hade hyllat istället lättfotade kvinnor, men det gör vi inte idag.

Man kan få sjukdom av att sex bara med en. Så en måste ju då vara för mycket.

Jag vet inte vad som behöver vara negativt med sex. För mig är inte sex negativt. Men för människor som använder sex felaktigt så finns det såklart ett bakomliggande problem. Det bör personen ta tag i och sen ligga runt med vem hen vill.

Regeln är en gammal kvarglömd sophink som män förr i tiden använde sig av för att kontrollera kvinnan som en ägodel. Detta håller på att försvinna nu (tack o lov).

Jag och andra män med självförtroende och självkänsla hyllar också kvinnor som ligger runt för att hon mår bra av det. Din sort börjar att dö ut ju mer bildad befolkningen blir.

Om jag var kvinna så skulle jag legat med minst 70 män om året. Det skulle jag kalla ett dåligt år, fattigt år. Kom jag upp i 150 om året så skulle jag kanske vara nöjd.

Jag rekommenderar alla tjejer att ligga precis så mycket som dom själva vill och med vem dom vill och samtidigt inte ligga när dom inte vill och låta bli om det är med någon dom inte vill. Men tjejer för fan ser ni en lockande kuk så hoppa på den. Vad fan kan det göra om 100 år?
Citera
2019-09-30, 19:34
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det där kan du applicera på vad som helst. Vänskap till exempel. Då antar jag att du rekommenderar folk att inte träffa och umgås med vänner då?

Eller helt enkelt så bör inte människor göra någonting. Vad meningslöst. Där föll det.

Här krävs belägg för det där tror jag inte ett skit på. Låter felaktigt.

Det här gäller inte heller förrän du presenterar hållbar studie som visar detta. Detta låter också helt felaktigt i förhållande till det jag påstår (trådens ämne).

Låt oss få ta del av den här "studien"... om den nu finns...

Man kan få sjukdom av att sex bara med en. Så en måste ju då vara för mycket.

Jag vet inte vad som behöver vara negativt med sex. För mig är inte sex negativt. Men för människor som använder sex felaktigt så finns det såklart ett bakomliggande problem. Det bör personen ta tag i och sen ligga runt med vem hen vill.

Regeln är en gammal kvarglömd sophink som män förr i tiden använde sig av för att kontrollera kvinnan som en ägodel. Detta håller på att försvinna nu (tack o lov).

Jag och andra män med självförtroende och självkänsla hyllar också kvinnor som ligger runt för att hon mår bra av det. Din sort börjar att dö ut ju mer bildad befolkningen blir.

Om jag var kvinna så skulle jag legat med minst 70 män om året. Det skulle jag kalla ett dåligt år, fattigt år. Kom jag upp i 150 om året så skulle jag kanske vara nöjd.

Jag rekommenderar alla tjejer att ligga precis så mycket som dom själva vill och med vem dom vill och samtidigt inte ligga när dom inte vill och låta bli om det är med någon dom inte vill. Men tjejer för fan ser ni en lockande kuk så hoppa på den. Vad fan kan det göra om 100 år?

Låter som att du är en beta male eller njuter av cuckoldry. Ingen riktigt man hade annars tyckt som du. Alla riktiga män väljer kvinnor med omsorg och hoppar över sperma hinkar. De förtjänar bättre.

Med din resonemang så hade alla horor varit gifta och respekterade kvinnor. Men istället så är de deprimerade och hatar sig själva samt går på antidepressiva medel.

Men jag kan hålla med om att unga tjejer som ligger runt mycket är attraktiva och visst om ja fick chansen så hade jag knullat dem, men inte mer än så. Jag hade aldrig gift mig med dem inte ens om du gav mig 1 miljon svenska kronor.

Jag vet inte om du är svensk, men om du är det så tycker jag synd. Vad hände med svensken egentligen? Ni var vikingar och är långa men ändå så jävla mesiga och hyllar horor lol, inte konstigt att Sverige sjunker för sådana typer som dig finns det massor med inom politiken.
Citera
2019-09-30, 19:37
Medlem
Otursmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Jag skulle inte stadga mig med en tjej som åtminstone varit med minst 20-30 män.
Oerfarna tjejer är så turn off för en riktig man..

Haha sedan när älskar riktiga män med "självförtroende " lösaktiga tjejer?

Hade ni haft självförtroende så hade de ställt krav, men de vågar inte då kvinnan hade lämnat dem.

Era fjollor. Gå dansa balett och plocka blommor.
Citera
2019-09-30, 20:12
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Haha sedan när älskar riktiga män med "självförtroende " lösaktiga tjejer?

Hade ni haft självförtroende så hade de ställt krav, men de vågar inte då kvinnan hade lämnat dem.

Era fjollor. Gå dansa balett och plocka blommor.

Ta det lugnt. Snart är du 18 år också..

Dåliga kvinnor är inte det sämsta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in