Citat:
Ursprungligen postat av
VattenFlaska320
Stackars människor.

Nu tycker jag synd om dem.. Borde vi kanske bjuda in dem hit?
Vi tar ju redan in över 100.000 från MENA-länderna / år, borde inte vara några problem!!
Sen så har ju dom sagt att det är en ren investering, så det är bara att köra på!!
Kom ihåg att det lönar sig i framtiden, och sen räddar vi mänskliga liv på köpet, vad kan gå fel?
Tänk på alla utbildade läkare, advokater och VDs som kommer poppa upp som svampar bara integrationen går bra (usch och fy på den strukturella rasismen som skapar utanförskapsområden)!
Det är den vita mannens fel att det blev såhär, alla århundraden av cismäns slaveri har skapat Afrikas lidande.
Vi borde utbilda barnen redan i förskolan att medelåldersmän är orsaken till allt ont. Jag hatar män!!
När du ändå tog dig tiden att skriva så mycket så kan du väl skriva något vettigt. Jag förstår vad du menar, men ack, vad barnslig.
OnT: Såg lite dokumentärer kring Boko Haram för ett drygt halvår sedan - där de beskrevs som ett extremt stort hot i norra Nigeria - är det någon som håller koll på hur det har gått med Nigerias försök att stävja islamism?