• 1
  • 2
2019-09-28, 23:44
Medlem
minecraft4evers avatar
Har senaste tiden sett väldigt många yngre tjejer som går runt med tröjan instoppad innanför byxorna. Menar inte t-shirt eller skjorta / blus, utan tjockare tröjor typ jumprar / sweatshirts. Vem satte igång den trenden och är det någon annan som håller med om att det ser extremt fult och idiotiskt ut? Ofta är den tjocka tröjan halft instoppad så lite hänger utanför, som gör att det ser ännu muppigare ut.
Citera
2019-09-28, 23:53
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minecraft4ever
Har senaste tiden sett väldigt många yngre tjejer som går runt med tröjan instoppad innanför byxorna. Menar inte t-shirt eller skjorta / blus, utan tjockare tröjor typ jumprar / sweatshirts. Vem satte igång den trenden och är det någon annan som håller med om att det ser extremt fult och idiotiskt ut? Ofta är den tjocka tröjan halft instoppad så lite hänger utanför, som gör att det ser ännu muppigare ut.
Folk har gjort det i alla tider typ. Var ett tecken på nördighet när jag var ung. Men kanske är coolt för det är nördigt och fult?
Citera
2019-09-29, 00:18
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReallyNigga
Det är det här fenomenet TS menar in att man stoppar ner hela tröjan runt om hela midjan.

Enligt artikeln som bilden tillhör så gör man det för att få en wow-Figur.
https://www.baaam.se/stoppa-in-tisha...apar-wow-figur
Okej, jag är gammal 😂
Tycker det är sjukt fult med så hög midja som en pensionär från Florida och sen ha tröjan intryckt på ett speciellt sätt?
Tacka Gud jag inte är ung och behöver genomlida detta.
Wow liksom.
Citera
2019-09-29, 00:19
Medlem
tremades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReallyNigga
Det är det här fenomenet TS menar in att man stoppar ner hela tröjan runt om hela midjan.

Enligt artikeln som bilden tillhör så gör man det för att få en wow-Figur.
https://www.baaam.se/stoppa-in-tisha...apar-wow-figur

Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Okej, jag är gammal 😂
Tycker det är sjukt fult med så hög midja som en pensionär från Florida och sen ha tröjan intryckt på ett speciellt sätt?
Tacka Gud jag inte är ung och behöver genomlida detta.
Wow liksom.
Behöver inte va gammal för att tycka det. Värst är de dära med ena sidan nerstoppad och andra hängandes/flängandes. Riktig "fyllefest"-look..
Citera
2019-09-29, 00:21
Medlem
johanjosefssons avatar
Tur att granarna runt mitt hus är mina närmaste grannar. De är bara lite smartare än tonåriga tjejer, men de följer inga trender. Dessutom är de knäpptysta.
Citera
2019-09-29, 00:21
Medlem
Citat:

80-talet har kommit åter!
Citera
2019-09-29, 01:15
Medlem
sommarlovs avatar
Jag är man och var alltid klädd så på 80-talet.
Var det fel?
Citera
2019-09-29, 01:18
Medlem
F.Hansens avatar
Ja vem vet. Snart kommer antagligen samma tjej visa sig med uppblåsta läppar.

Ja men man vet ju vilka som har låg iq.
Citera
2019-09-29, 01:21
Medlem
elva9tolvs avatar
Citat:

Det är inget nytt. Gammalt mode har kommit tillbaka.
Citera
2019-09-29, 03:49
Medlem
hoppas jeans uppdragna i fittan är ett mode som kommer tillbaks, gillade det start. Eller dom där byxorna med extremt låg midja som visade halva fittan.
Citera
2019-09-29, 08:44
Medlem
SupaStrats avatar
Fick i somras veta av en sextonårig tjej veta att det finns nåt som kallas ”french tuck” där bara fronten på tröjan stoppas innanför linningen, jättetrendig tydligen. En annan jättehet grej var att ha ett skärp, som är typ en meter för långt, som hänger och dinglar.
Citera
2019-09-29, 10:42
Medlem
SYSTEMexes avatar
Ser inget fel med det, förstärker former och förlänger benen.

Gillar ni pösiga tjejer med korta ben?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in