2007-09-23, 15:13
Medlem
MadamMims avatar
En är nästan för mycket. Vem vill ha en fru som fått stock 50 gånger upp i fittan? No way José
Citera
2007-09-23, 15:20
Medlem
Kvinnor som knullat runt är ointressanta av flera skäl. Men kanske främst för att jag tror få män vill vara the sloppy second. Med det menar jag inte att kvinnan måste vara oskuld, men någon jävla måtta får det vara på pippandet.
Citera
2007-09-23, 15:42
Medlem
Det beror väl snarare på varför man har många sexpartners. Knullar man runt för att man är osäker och söker bekräftelse bäddar det knappast för ett sunt förhållande. Knullar man runt för att man söker spänning och vill ha nya upplevelser så bådar inte det heller särskilt gott när det kommer till förhållande.

Givetvis kan människor förändras men isåfall så krävs det nog att förändringen sker innan och inte via förhållandet, annars är det lätt att förändringen blir beroende av att förhållandet ligger på en jämn nivå och inte tål några svackor.
Citera
2007-09-23, 18:33
Medlem
Jag skulle aldrig kunna inleda något seriöst med en tjej som har varit med 50 killar. Ni kan börja tramsa om orättvisa eller vad ni vill men om en kille har varit med 50 tjejer bryr jag mig inte det minsta eftersom jag inte ser en kille som en potentiell partner.

Sen undrar jag var alla människor är som tycker att det är "coolt" att ha varit med 50st. Man hör talas om dem hela tiden men de verkar aldrig ge sig tillkänna.
Citera
2007-09-23, 18:45
Medlem
Krappfiskarns avatar
Hur kommer man egentligen in på antalet sexpartners en kvinna haft under en konversation? Har ni inga intressanta frågor att ställa kvinnor utan börjar prata om sexpartners på dejter?

Nu har jag kanske inte varit på många dejter i mitt liv men inte under någon av de dejterna har antalet sexpartners kommit upp.
Citera
2007-09-23, 19:47
Medlem
tapirs avatar
Det är alltid bäst att säga för lite i relationer om man vill vara nöjd och lycklig.
Citera
2007-09-23, 21:19
Medlem
r0cc0s avatar
23 år och 50 sex partners.

om du började knulla vid 15års ålder så är det 6.25 partners per år.
så ungefär en ny varannan månad i 8 års tid..

Jag kanske är inskränkt och töntig,
men min tolkning skulle iaf bli:

Osäker tjej
Uppmärksamhetsproblem
Oseriös
ganska fet risk att man själv blir bedragen och lurad..

Det kan ju kanske vara en helt felaktig tolkning , men det är så jag skulle tänka iaf..
Citera
2007-10-30, 13:45
Medlem
MSDVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0cc0
23 år och 50 sex partners.

om du började knulla vid 15års ålder så är det 6.25 partners per år.
så ungefär en ny varannan månad i 8 års tid..

Jag kanske är inskränkt och töntig,
men min tolkning skulle iaf bli:

Osäker tjej
Uppmärksamhetsproblem
Oseriös
ganska fet risk att man själv blir bedragen och lurad..

Det kan ju kanske vara en helt felaktig tolkning , men det är så jag skulle tänka iaf..

Kan bara instämma och säga, WORD!

För övrigt så är min erfarenhet att man ska hålla igen lite med att ta upp tidigare sexuella relationer man har haft med andra. Det kan skapa en onödig osäkerhet i början av ett förhållande när det fortfarande är som bräckligast.
Citera
2007-11-02, 21:03
Medlem
pepparkakans avatar
Jag vet inte vad den "normala" siffran är, men jag är 23 och har legat med 7 stycken. Av dem har 4 varit pojkvänner, jag tycker själv inte att jag har legat med många, men att jag skulle vilja göra flera av dom ogjorda.
Men det är ju så individuellt. Min första tanke är att ifall du måste fråga andra om ifall det är för många, så är du inte helt nöjd med det själv? Och skulle du tycka att det kändes bra om han sa att han legat med så pass många?

Alla gör vi våra egna val, det viktigaste är att vi kan stå för dom. Och... att börja ett förhållande med att vara oärlig är väl inte så bra? Jag tror att sanningen kommer fram.
Citera
2007-11-02, 21:06
Bannlyst
Jag är väl en slampa men jag bryr mig inte, bara bra om tjejen är erfaren. Finns inget som är värre än att gå varsamt fram, jag har inte sex med någon som har mindre än 5 partners. Om jag ska göra det ska hon fanemig vara riktigt jävla fin.
Citera
2007-11-02, 21:26
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag är väl en slampa men jag bryr mig inte, bara bra om tjejen är erfaren. Finns inget som är värre än att gå varsamt fram, jag har inte sex med någon som har mindre än 5 partners. Om jag ska göra det ska hon fanemig vara riktigt jävla fin.

Fast... Bara för att någon inte haft sex med många, behöver väl inte det betyda att den vill gå varsamt fram?
Sexuell erfarenhet kommer inte (enbart) från många sexpartners, utan hur avancerat sex man haft med kanske bara en innan, eller rentav hur nyfiken och öppen man är? I mina första förhållanden gick vi inte varsamt fram sexuellt, men vi visste båda två att vi ville vara med varandra. Bästa sexet i mitt liv, och förhållandet varade i två år, It never grew old.
Citera
2007-11-02, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pepparkakan
Fast... Bara för att någon inte haft sex med många, behöver väl inte det betyda att den vill gå varsamt fram?
Sexuell erfarenhet kommer inte (enbart) från många sexpartners, utan hur avancerat sex man haft med kanske bara en innan, eller rentav hur nyfiken och öppen man är? I mina första förhållanden gick vi inte varsamt fram sexuellt, men vi visste båda två att vi ville vara med varandra. Bästa sexet i mitt liv, och förhållandet varade i två år, It never grew old.

Du är inte kille så det är svårt att förstå antar jag, tänk dig att du är på väg till ett bättre ställe men någon hindrar dig ofta och länge. Oerfarna brudar är like kul som att runka med en bild av en get. Det finns fan knappt något värre, sen finns det brudar som är rätt oerfarna men modiga dom är det inget fel på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in