2006-09-28, 17:31
Medlem
Bonzo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-beer
jag respekterar andras åsikter men skulle gärna veta varför dom tycker som dom gör. för sex är ju inte äckligt så varför är det så dåligt att ha det med flera olika människor än t.ex. 3st
Klart att det är äckligt! Kroppsöppningar är till för att gömma saker i, inte för att gnuggas med!

Du är ju sjuk människa.
Citera
2006-09-28, 17:33
Medlem
Kanske för att folk inte själva knullat runt tillräckligt?

sex kan enligt mig vara äckligt , folk som knullar runt utan skydd! STDs, ,, stor tumme ner, skärpning!!. Ingen utan rent test får leka med min lille kompis om inte kondomen är på plats
Citera
2006-09-28, 22:20
Medlem
En snabb fråga. Ifall ni är i ett förhållande, frågar ni då hur många sexpartners er pojk/flickvän har haft innan er?
Citera
2006-09-28, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killsill
En snabb fråga. Ifall ni är i ett förhållande, frågar ni då hur många sexpartners er pojk/flickvän har haft innan er?

Det är självklart det första man frågar, är svaret inte godtagbart så är det slut.

Eller inte, visst, frågan lär ju dyka upp förr eller senare...
Beror väl lite på tjejen i fråga, ser hon sådär sockersöt ut så kanske man vågar sig på att fråga...annars inte.

Hmm, jag vill inte veta.
Citera
2006-09-28, 23:02
Medlem
jaha jovissts avatar
Jag tror min tjej har haft två sexpartners innan mig, och det oroar mig lite eftersom jag haft många många fler och jag är rädd att hon ska vilja uppleva "nyförälskelsen" igen. Men det är väl ofrånkomligt med en betydande åldersskillnad?
Citera
2006-09-28, 23:04
Medlem
Okej, för jag är just i den sitsen.. Vill jag veta? Vill jag inte veta?

Skulle vara trevligt om någon nämde några fördelar respektive nackdelar..
Citera
2006-09-28, 23:09
Medlem
Citat:
Okej, för jag är just i den sitsen.. Vill jag veta? Vill jag inte veta?

Skulle vara trevligt om någon nämde några fördelar respektive nackdelar..

Ok, du vill veta? du frågar och hon drar till med ett gigantiskt nummer...du känner dig knäckt.
Du frågar, hon säger typ 2, du känner dig speciell.
Du frågar ej, men vill...frågan gnager i ditt huvud tills du får hjärnblödning.

Alltså, tror inte det finns nåt universiellt svar.
Det är nog lite som att köpa en trisslott ungefär...

Men fråga du
Citera
2006-09-28, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karisma
Ok, du vill veta? du frågar och hon drar till med ett gigantiskt nummer...du känner dig knäckt.
Du frågar, hon säger typ 2, du känner dig speciell.
Du frågar ej, men vill...frågan gnager i ditt huvud tills du får hjärnblödning.

Alltså, tror inte det finns nåt universiellt svar.
Det är nog lite som att köpa en trisslott ungefär...

Men fråga du

Så rätt, ack så rätt du har.. Jag vet inte varför men denna fråga har cirkulerat i mitt huvud alldeles för länge nu.. Jag vill inte att det ska spela någon roll, men jag är rädd att det gör det.. Framförallt med tanke på att jag är ganska oerfaren..

Mina känslor skulle givetevis bestå, men jag skulle nog känna mindre press om hon nu sa ett lågt antal.. Det blir antagligen värre om hon drar till med ett, som sagt "gigantiskt nummer".

Argh! Övertyga mig.
Citera
2006-09-29, 00:03
Medlem
Citat:
Så rätt, ack så rätt du har.. Jag vet inte varför men denna fråga har cirkulerat i mitt huvud alldeles för länge nu.. Jag vill inte att det ska spela någon roll, men jag är rädd att det gör det.. Framförallt med tanke på att jag är ganska oerfaren..

Mina känslor skulle givetevis bestå, men jag skulle nog känna mindre press om hon nu sa ett lågt antal.. Det blir antagligen värre om hon drar till med ett, som sagt "gigantiskt nummer".

Argh! Övertyga mig.

alla är vi oerfarna från början och det kan hon nog förstå. Dessutom om hon nu är mera erfaren så har hon säkert inget emot att hjälpa dig. Det är nästan bättre än att båda är oerfarna. Tror jag i alla fall. Men vad vet jag.

annars funkar ju allltid. Det du inte inte vet mår du inte dåligt av.
Citera
2006-09-29, 00:07
Bannlyst
Det är ju ointressant hur många hon har haft innan.
Dessutom så tror jag inte att hon talar om att hon har haft 400 innan dig/mig om man frågar.
Då kanske hon säger 20 istället ;o)
Citera
2006-09-29, 09:20
Medlem
Vad vi gör definerar vem vi är. Tex. Pluggar - student, knullar runt-slampa,
Citera
2006-09-29, 09:30
Bannlyst
det behöver väl inte vara negativt att hon har fått en jävla massa slumpmässiga kukar uppkörda mellan benen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in