2023-06-13, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
De du nämner verkar ju ändå ångra sig. Det är hedervärt att ställa upp och berätta, tycker jag. Hon som var sekreterare blev väl lurad att det var så det gick till. Märkligt att gå med på det förstås. Men modigt och bra att nu berätta. Jag tycker det Mikaela sa i telefonsamtalet visar en oerhört hård, manipulativ och samvetslös person. Undrar hur många jurister som tänker så här, egentligen borde jag inte vara förvånad då jag mött liknande personer.

Hedervärt.. De verkar gilla att stå i rampljus och outa sig själva som idioter.
Citera
2023-06-13, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckkv01
Vad pratar du om?? Han sitter inne som en hund och veet ni at hans flicvän också sitter ine ochhh vet ni varför?? För våldtäkt))) va inte rädd från richard han är en stoor fägis!

Då lär han ju vara ute snart då, det är ju Sverige.
Citera
2023-06-13, 16:41
Medlem
Inthemoves avatar
Ser fram mot tredje delen, då lär psykopaten bli konfronterad med telefoninspelningar han arrangerade i kontrollsyfte. Men när släpps avsnitt tre på Svt play?
Citera
2023-06-13, 17:26
Medlem
cheringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Ser fram mot tredje delen, då lär psykopaten bli konfronterad med telefoninspelningar han arrangerade i kontrollsyfte. Men när släpps avsnitt tre på Svt play?

Om jag har klart för mig så finns det på Play i morgon (14 juni). Även jsg väntar på tredje delen
Citera
2023-06-13, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove

Imorgon kl 0600 på SVT play
Citera
2023-06-13, 19:16
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Imorgon kl 0600 på SVT play

Underbar start på dagen.
Citera
2023-06-14, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linalina988
Jag har också haft Katarina Andjelic som jurist i början på februari. Min före detta kollega rekommenderade henne. Jag kontaktade arbetsrättsexperten och fick en annan kvinnlig jurist till en början. Det gick trögt framåt och sedan försvann juristen i fråga spårlöst utan att kontakta mig. Katarina kontaktade mig och förklarade situationen. Juristen jag hade fått hade lämnat företaget men inte brytt sig att informera mig om det. Efter att Katarina tog över var allt klart på cirka 10 dagar, jag skrev på en överenskommelse med min arbetsgivare där jag fick 16 månadslöner. Min totala skuld till arbetsrättsexperten var strax över 40 000kr som inte hade debiterats av Katarina utan av den första juristen och Katarina lade aldrig på någon extra debitering efter det, så som hon hade lovat.

Håller med pandemonium71 ovan, människor som skriver här och på andra ställen verkar vara personer som njuter av att sprida lögner, falska rykten i brist på annat i livet. Vissa verkar så pass olyckliga att dem viger sitt liv åt detta. Det som skrivs här om Katarina är för mig helt ofattbart. Jag har tidigare tagit hjälp av både advokater och jurister i mitt liv och kan bara säga att jag aldrig haft kontakt med en jurist som varit mer tillmötesgående och ödmjuk än just Katarina. Jag har rekommenderat henne till mina vänner och bekanta. Det är inte rättvist att ni sitter och skriver så som ni gör här i den här gruppen, det är till och med brottsligt.

Jobbigt när fasaden havererar inför hela Sverige.
Citera
2023-06-14, 12:46
Medlem
Peace2023s avatar
Vad gör Katarina Andjelic idag?
Hon skyller på order uppifrån, att hon bara följde Mikaela Olssons direktiv. Fy!!!

Jag vet att man inte ska döma men detta gör mig upprörd. Människor som ska företräda lag och rätt och agerar med värsta maffiafasoner.
Citera
2023-06-14, 13:00
Medlem
Roligast i dokumentären var när Richard skulle förklara Facebook. Han kom inte på vad sajten hette, bara att den grundats av någon Zuckerberg.
Citera
2023-06-14, 13:08
Medlem
Osannolikt att ingen blåst av skallen eller gett fanstyget en riktig jävla rejäl trynstöt ! Förr eller senare blåser han fel person.
Citera
2023-06-14, 13:38
Medlem
Londiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tretyak
Osannolikt att ingen blåst av skallen eller gett fanstyget en riktig jävla rejäl trynstöt ! Förr eller senare blåser han fel person.

En välriktad syra-attack hade varit hyfsat lätt att utföra (stort mål), men tyvärr hade svinet nog sett bättre ut när man frätt bort ögon, näsa och kinder. Usch, värsta sortens smutsmänniska. Hoppas på ett utdraget lidande i dödlig cancer
Citera
2023-06-14, 13:51
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Londinium
En välriktad syra-attack hade varit hyfsat lätt att utföra (stort mål), men tyvärr hade svinet nog sett bättre ut när man frätt bort ögon, näsa och kinder. Usch, värsta sortens smutsmänniska. Hoppas på ett utdraget lidande i dödlig cancer

Men hallå. Tänker man så är man inte mycket bättre själv.

Han är psykopat av allt att döma, skolexempel. Framgång i affärslivet kräver ett visst mått av psykopati och hänsynslöshet. Inget jag avundas, vilket han I sin trånga föreställningsvärld tror att alla gör. Du kan inte ta med dig dina slott, bankkonton, flygplan, lyxbilar mm dit vi en gång alla går. Då får vi istället rannsaka våra gärningar - tror jag. Med det sagt kommer även de mest samverslösa individer att en gång få möta effekten av sina egna gärningar. Men att hans "affärsverksamhet" inte bedöms som brottslig låter ju som ett dåligt skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in