Citat:
Ursprungligen postat av
linus66
Hon var nog inte mycket bättre än de andra,jag skulle vara anträffbar när hon skulle förhandla med arbetsgivaren sen kom fakturan utan att hon ens hört av sig på flera dagar med nån info från mötet med arbetsgivaren.
Jag vet inte när ditt case inträffade men om det är de senaste 3-4 veckorna så kan jag säga att det varit mer eller mindre omöjligt att nå någon på företaget efter att Mik*el* blev häktad. Det har varit kaos vad jag förstått och det gick snabbt över till att sätta företaget i konkurs. Löner som inte betalats ut, folk som lämnade på dagen etc.
Det är ju inte hon som skickade fakturorna. Jag som bråkat MYCKET med deras faktura avdelning kan säga att problemet är hur allt är skött i toppen. De flesta juristerna kunde inte ens se hur många timmar som fakturerades eller loggades.
Juristerna verkar ha hållits helt i mörkret hur mycket och vad som fakturerades. Det finns en anledning att de som driver företaget borde sitta inne.
Nu när det kursar så anser jag att du ska bestrida fakturor du anser vara oegentliga. Med tanke på hur företaget agerat så har du bra odds att få tillbaka en del av dina kostnader.