Jag har inte följt tråden i detalj men tycker att detta är snyggt entreprenörskap från hennes sida,
hon tar även avstånd från sina 58 dagar med RiVe vilket ju är bra:
https://arbetsrattsexperten.se/agare/
Jag läser även om dem idag i Dagens Industri och ser att de beräknar en årsomsättning på
55 miljoner kronor. Jag tror de har gjort rätt i att rekrytera Bo Villner för att få en Chefsjurist som garanterar för den juridiska kvaliteten.

[/quote]
Ja det krävs ju företrädare från Rive Juridiska Byrå ( Mikaela Olsson och Richard Olsson) för att de ska framställa det som hedersamt attt lura gamla pensionärer som Bo Willner som troligen knappt kan googla. Det är ju dock bra att de förstår sina egna begränsningar i frågan.
Förmodligen ingen tillfällighet att Koncernchefen Mikaela sväljer allt som Ringheim levererar det kan ju knappast ha funnits en moral där innan. En jurist som tog examen i juni 2018 har nu gått i lära hos Ringheim så hon kan lura hederliga människor på pengar och sedan köpa artiklar om sin förträfflighet. Det säger inget om ägandet när D.B.M & Partner levererar annonsen om sig själva och ägandet av de nystartade bolagen.