Jag vill köpa en begagnad svartvit laserskrivare som skriver ut i A2-format. Vilken modell ska man titta på om man vill ha den billigaste? (OBS fortfarande ett känt märke). Observera också att den ska vara billig per utskrift, dvs inte enbart billig i inköp.
Och var kan man köpa det? Vilket företag? Eller går de att hitta begagnade på t ex Blocket/Tradera (eller liknande sajter) av privatpersoner?
Jag skulle också vilja köpa en begagnad Epson Ecotank (i o m hur billiga i utskrift de är, samt i färg också), som skriver ut i A2. Finns det i A2-format? Var kan man köpa det i så fall? Vilket företag? Går de t o m att hitta begagnade från privatpersoner?
Går det även att skriva ut A3 och A4 med de två ovanstående typerna av skrivare?
Frågan är om jag ev kanske (istället för en begagnad S/V laserskrivare som skriver ut i A2-format), kan istället kan tänka mig att köpa en begagnad färglaserskrivare som skriver ut i A2-format, så info om det efterfrågas också av mig.
Ytterligare en fråga jag kommer på är vilken märke/modell gällande laminerings-maskin för A2, som är billigast, och var man kan köpa en sådan begagnad (både av butik och från privatpersoner)?
Skriv gärna vad jag får förvänta mig att hosta upp per sådan här begagnad maskin (gärna i exempel där jag köper begagnat av en butik, samt där jag köper begagnat av en privatperson).
Tacksam för all hjälp jag kan få.
Mvh
Senast redigerad av Against-modernity 2019-09-25 kl. 04:58.