Citat:
Ursprungligen postat av
ertil
Jag hörde det sent i går kväll. Denna visslare har föstahandsinformation dessutom. Så läget kan ju ha blivit något värre för Trumpgänget men vi får se.
Oopsss!
Det ska bli intressant och se om det visar sig stämma.
Och om en förstahandskälla kommer, så kommer helt plötsligt det stå massa fånar där som inte kan ljuga längre i riksrätten.
Eller är inte det inte att brott och ljuga för Senaten i USA?
Satans vad detta blir rolig om det är en förstahandskälla, då blir det snabbt tyst i rummet

Kanske därför vi sett så många konstiga twitters.
Vem vet, det kanske även kommer åtal senare och efter impeachment, och då om det är så illa som det pratas om nu.
Men tiden får utvisa, tålamod är ju inget en trumpnisse har.
Men först måste de starta upp impeachment.
Jag bara antar att nästa vecka kommer drösa av förhör i impeachmentprocessen, eller dröjer det lite till tro?
Och sen mot extrem förmodan att impeachment gr igenom, så komemr marknaden inse att kalaset är slut och lågkonjunkturen trumpen fixat kommer slå till hårt.
Eller så får det komma en magiker till republikan och ordna upp denna röran.
Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Sent igår kväll så fick ny times notis om att en av lyssnarna till samtalet vill träda fram.
Denne person har lämnat en skriftlig rapport till intelligence community inspector General.
Jag hittar inte länken men det står på löpsedeln i dagens ny times.
Magiskt
Men vad det betyder är en bra fråga, tiden får utvisa detta tyvärr.
Men vi kommer ha en hel drös som säger exakt samma sak oavsett vad man säger för fakta om trumpen.
Trumpnissarna är pålitliga på det sättet.
Antar vi har en bättre bild om vad i början på veckan, eller nått sånt.