Citat:
Ursprungligen postat av
Staffie001
Hej!
En vän till mig hittade min sambo sen 4 år tillbaka på badoo.
Det står att han varit inne för "mer än 1 vecka sen" men en av bilderna är tagen efter att vi träffades (något halvår efteråt).
Hur fungerar badoo? Synkar den bilder automatiskt från facebook (alla bilder är därifrån)? Eller kan han ha registrerat detta efter att vi träffades?
Har konfronterat honom om detta men han säger att han inte ens vet vad badoo är? (kan tillägga att han inte är så teknisk..)
På sidan står även att han har badoo i mobilen (men att få se i hans mobil vågar jag inte ens fråga om då han har ett väldigt humör och är rädd för ett raseriutbrott om jag skulle pressa honom).
Vi har ett litet barn ihop så jag vill helst inte lämna honom om jag inte är säker på vad han faktiskt gjort.
Kan någon med erfarenhet av badoo förklara mer hur sidan fungerar? Kan han ha skapat/loggat efter att vi träffades?
Tack på förhand för all hjälp!
Det kan finnas två rimliga förklaringar som man inte behöver vara Badoo-expert för att lista ut:
1. Någon har stulit hans bild och identitet för att skapa ett fejkkonto. Det är den minst troliga.
2. Din sambo har ett konto för att han letar andra kvinnor att vara otrogen med, eller i allra bästa fall chatta med utan att träffa (vilket väl är en slags mild otrohet det också).
Det som är värst i din trådstart är dock det jag fetmarkerat. En normal man skulle inte ha något mot att reda ut detta. Du borde inte behöva vara rädd för din sambo. Är du det ofta? Har han misshandlat dig? Om du svarar jag på någon av dessa frågor måste du ställa dig själv frågan om du verkligen vill att ert barn ska behöva växa upp under sådana omständigheter.