• 1
  • 2
2019-09-21, 02:46
Medlem
Hej!
Polisen kom precis in i min lägenhet och hittade 2 påsar kokain. Jag pissade positivt på testet.
Första gången jag testade och är även ostraffad sedan tidigare.
Åkte in på förhör i 3 minuter i polisbilen och fick sen dra med alla mina prylar direkt efter pissprovet.
Vad kan jag vänta mig för straff?
2019-09-21, 02:54
Medlem
Negressdrottningens avatar
Fängelse 6 månader kanske.
2019-09-21, 02:57
Medlem
youarenothings avatar
varför klampade dom in i din lägenhet?

Beror lite på hur ditt register ser ut och mängden kola du hade.
var det för privat bruk, säkerligen böter.
2019-09-21, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youarenothing

Enligt snuten så var det någon som hade ringt och tipsat.
Har aldrig åkt dit för något tidigare.
2019-09-21, 02:59
Medlem
Citat:

Det var 2 påsar så antagligen 2 gram. Men skiten är ju aldrig ren så antagligen mindre än det
2019-09-21, 03:04
Medlem
youarenothings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flightmodee
Enligt snuten så var det någon som hade ringt och tipsat.
Har aldrig åkt dit för något tidigare.

Citat:
Det var 2 påsar så antagligen 2 gram. Men skiten är ju aldrig ren så antagligen mindre än det

Känner en som åkte på ungefär ett gram, fick 5k i böter.

hmmm satt du synligt i fönstret och drog så att någon granne såg? kanske var säljaren under bevakning?
2019-09-21, 03:10
Medlem
Citat:
Känner en som åkte på ungefär ett gram, fick 5k i böter.

hmmm satt du synligt i fönstret och drog så att någon granne såg? kanske var säljaren under bevakning?

Min lägenhet är i bottenplan, kag kan tänka mig att någon på gatan såg. Detta hände för 2 timmar sedan. Känner mig helt deprimerad nu
2019-09-21, 03:23
Medlem
youarenothings avatar
Citat:
Min lägenhet är i bottenplan, kag kan tänka mig att någon på gatan såg. Detta hände för 2 timmar sedan. Känner mig helt deprimerad nu

Dra och styr nytt så kanske det blir bättre

Skämt åsido, ja surt, man brukar känna så efter att ha blivit kränkt av farbror blå.
Det löser sig.
2019-09-21, 03:27
Medlem
Citat:
Dra och styr nytt så kanske det blir bättre

Skämt åsido, ja surt, man brukar känna så efter att ha blivit kränkt av farbror blå.
Det löser sig.
Kan det bli värre än böter tror du?
Jag fick dra direkt från stationen med alla mina grejet liksom
2019-09-21, 03:29
Medlem
Negressdrottningens avatar
Citat:
Var glad istället, oavsett så har du känt denna form av botten någon gång i ditt liv innan. Precis som då så kommer du om 5 år att se tillbaka på natten till den 20 September 2019 som en viktig del av vem du är som person. Du kommer varken vara glad eller ledsen över ditt vägval.

Dessa incidenter suger mannen, men det finns några få saker vi måste kolla först. Har du boende? Eget? Ingen risk för vräkning? Bor du själv? Väntar du på fler folk? Är relationerna påverkade från ditt håll efter denna natt?

Självrannsaka dig själv, så inser du snart att detta var ett jävla snedsteg men även fast samhället har berättat att det nu är kört, så är det på individnivå enbart en liten del av ditt liv.

Jag har åkt fast jävligt många gånger, senast för 3 år sedan. Jag har dock kämpat mig tillbaka och ser nu min framgång som tack vare "min bakgrund". För er som gjort en liknande resa som jag, och som det verkar som TS ska få genomföra, visst håller ni med mig när jag beskriver det som: Det var väldigt mycket enklare än jag trodde.

Det kommer ta tid, men håll det som spelar roll kärt, välj om du vill fortsätta med det ena och bli av med det andra, eller om du kanske ska nöja dig med det andra och hoppa över det ena.

Ditt värde som individ har inte förändrats ett enda dugg för någon i hela universum, du är välkommen tillbaka om du då respekterar vem du är och tyglar dig själv, förstå att du som individ är ett monster som kan bemästra allt, men acceptera att du måste tygla detta monster om du ska få stå i led i samhället.
2019-09-21, 03:29
Medlem
youarenothings avatar
Citat:
Kan det bli värre än böter tror du?
Jag fick dra direkt från stationen med alla mina grejet liksom

Nej det tror jag inte.
2019-09-21, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Var glad istället, oavsett så har du känt denna form av botten någon gång i ditt liv innan. Precis som då så kommer du om 5 år att se tillbaka på natten till den 20 September 2019 som en viktig del av vem du är som person. Du kommer varken vara glad eller ledsen över ditt vägval.

Dessa incidenter suger mannen, men det finns några få saker vi måste kolla först. Har du boende? Eget? Ingen risk för vräkning? Bor du själv? Väntar du på fler folk? Är relationerna påverkade från ditt håll efter denna natt?

Självrannsaka dig själv, så inser du snart att detta var ett jävla snedsteg men även fast samhället har berättat att det nu är kört, så är det på individnivå enbart en liten del av ditt liv.

Jag har åkt fast jävligt många gånger, senast för 3 år sedan. Jag har dock kämpat mig tillbaka och ser nu min framgång som tack vare "min bakgrund". För er som gjort en liknande resa som jag, och som det verkar som TS ska få genomföra, visst håller ni med mig när jag beskriver det som: Det var väldigt mycket enklare än jag trodde.

Det kommer ta tid, men håll det som spelar roll kärt, välj om du vill fortsätta med det ena och bli av med det andra, eller om du kanske ska nöja dig med det andra och hoppa över det ena.

Ditt värde som individ har inte förändrats ett enda dugg för någon i hela universum, du är välkommen tillbaka om du då respekterar vem du är och tyglar dig själv, förstå att du som individ är ett monster som kan bemästra allt, men acceptera att du måste tygla detta monster om du ska få stå i led i samhället.

Det fanns 2 påsar, självklart så är det ju inte 100% rent. Räknar dem ut hur mycket rent kokain som finns i och beräknar straffet efter det?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in