Citat:
Ursprungligen postat av
Flightmodee
Min lägenhet är i bottenplan, kag kan tänka mig att någon på gatan såg. Detta hände för 2 timmar sedan. Känner mig helt deprimerad nu
Var glad istället, oavsett så har du känt denna form av botten någon gång i ditt liv innan. Precis som då så kommer du om 5 år att se tillbaka på natten till den 20 September 2019 som en viktig del av vem du är som person. Du kommer varken vara glad eller ledsen över ditt vägval.
Dessa incidenter suger mannen, men det finns några få saker vi måste kolla först. Har du boende? Eget? Ingen risk för vräkning? Bor du själv? Väntar du på fler folk? Är relationerna påverkade från ditt håll efter denna natt?
Självrannsaka dig själv, så inser du snart att detta var ett jävla snedsteg men även fast samhället har berättat att det nu är kört, så är det på individnivå enbart en liten del av ditt liv.
Jag har åkt fast jävligt många gånger, senast för 3 år sedan. Jag har dock kämpat mig tillbaka och ser nu min framgång som tack vare "min bakgrund". För er som gjort en liknande resa som jag, och som det verkar som TS ska få genomföra, visst håller ni med mig när jag beskriver det som:
Det var väldigt mycket enklare än jag trodde.
Det kommer ta tid, men håll det som spelar roll kärt, välj om du vill fortsätta med det ena och bli av med det andra, eller om du kanske ska nöja dig med det andra och hoppa över det ena.
Ditt värde som individ har inte förändrats ett enda dugg för någon i hela universum, du är välkommen tillbaka om du då respekterar vem du är och tyglar dig själv, förstå att du som individ är ett monster som kan bemästra allt, men acceptera att du måste tygla detta monster om du ska få stå i led i samhället.