• 2
  • 3
2019-09-21, 13:02
Medlem
felstavadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemony88
För det första så köpte jag ps4 för en summa arv pengar, har inte börjat med pistol skytte, postnord har medgivit att en miss från deras sida har skett det har jag papper på. Går på sysselsättning nu, ska plugga till våren såvida inte jag och min fru får det jobb vi sökt till. Vilket det dessutom verkar som att vi kommer att få.

Sälj det snabbt så kan du iaf börja betala av del av hyran, täckr kandke inte hela hyran men skulden minskar och du minskar ävn risken för vräkning eftersom du försöker.
Citera
2019-09-21, 15:11
Medlem
Men jag fattar inte riktigt, din fru står skriven på en annan adress men det gör inte du. Hur kommer det sig att din kallelse gick dit? Eller fick ni en gemensam kallelse från AF? Har aldrig hört talas om det alltså gemensam kallelse.
Citera
2019-09-21, 16:18
Medlem
Hur lyckades Postnord avregistrera din frus adress?
Citera
2019-09-21, 19:14
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datalog
Dessutom är det skitsnack att Postnord "avregistrerade" din fru från din adress, det är Skatteverket som sköter folkbokföringen. Postnord levererar bara brev.

Exakt. Konstigt att det alltid är massa smutsmänniskor som alltid råkar ut för massa konstigheter och otur...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in