2020-03-16, 11:43
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullet
Har misstänkt ett bra tag nu att det knakar i fogarna i förhållandet. De har knappt gjort några uppdateringar alls de senaste månaderna vare sig på Youtube, Facebook eller Instagram.

Enligt olika adress-sök-hemsidor bor de ju inte ens tillsammans. Eveline (ja, i verkliga livet stavar hon med enkel-V) bor hemma hos sina föräldrar och Klimpen bor tydligen i en lägenhet i Stockholm som han verkar dela tillsammans med en kvinna med utländskt namn. Det verkar vara samma lägenhet som han och hans förra fru bodde i.

Kan det vara så att de senaste videorna som de lagt upp är gamla, och inspelade tillbaka i tiden när de bodde tillsammans i lägenheten? Försöker Ewe få det att se ut som att inget är fel och att de fortfarande är ihop? Kanske är de ihop än men blivit tvungna att flytta för att de inte har råd att behålla lägenheten? Men varför bor han då tillsammans med en annan kvinna, Ewe borde ju isåfall ha flyttat med honom till Sthlm.

Deras filmer har aldrig varit av kvalité. Gissar att de bara har slut på idéer och att det hela inte gav så mycket som de hoppades att de nu mer eller mindre givit upp. Tror Klimpen varit skriven i Stockholm hela tiden.
Citera
2020-03-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mingtian
Deras filmer har aldrig varit av kvalité. Gissar att de bara har slut på idéer och att det hela inte gav så mycket som de hoppades att de nu mer eller mindre givit upp. Tror Klimpen varit skriven i Stockholm hela tiden.

Håller med, videorna känns som att de är gjorda i all hast och att de inte vill anstränga sig i mer än fem minuter på något. Inte ens bra bild/ljud/ljus. Hmm, men för ett tag sedan när jag kollade så var det faktiskt bara hans förra fru registrerad på den adressen men nu plötsligt står det han och en annan kvinna då. Så man blir lite fundersam...
Citera
2020-03-18, 11:32
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttegullet
Håller med, videorna känns som att de är gjorda i all hast och att de inte vill anstränga sig i mer än fem minuter på något. Inte ens bra bild/ljud/ljus. Hmm, men för ett tag sedan när jag kollade så var det faktiskt bara hans förra fru registrerad på den adressen men nu plötsligt står det han och en annan kvinna då. Så man blir lite fundersam...

Gissar att de inte tänkte att de skulle nå 50k i subs rätt fort sen landa på typ 200k efter ett år. Så blev det inte riktigt. Men men, tystnaden kanske beror på att Klimpen nu sitter och tokproddar fram beats till ewe.
Citera
2020-03-19, 13:42
Medlem
Citat:
Gissar att de inte tänkte att de skulle nå 50k i subs rätt fort sen landa på typ 200k efter ett år. Så blev det inte riktigt. Men men, tystnaden kanske beror på att Klimpen nu sitter och tokproddar fram beats till ewe.

Ja det var verkligen den uppfattningen man fick, att de var inställda på det. Och jag tror helt ärligt att Ewe har köpt följare på Instagram också. Ja, nu får han nog toffla på ordentligt för att göra henne nöjd
Citera
2020-03-19, 13:52
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:

Detta inlägg är något svårtytt! Blev det ett "inte" för mycket i början?
Citera
2020-03-19, 17:17
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Detta inlägg är något svårtytt! Blev det ett "inte" för mycket i början?

Jo, blev lite knasigt. Tenderar att skriva när jag är ute och går till/från bussen. Blir lätt fel då.
Citera
2020-03-19, 23:41
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Var väl dömt att misslyckas. Förstår att de hoppade på youtube-tåget. Man vet ju aldrig.
Men "Klimpen" är väl över 40 år idag och vi som växte upp med Bert har gått vidare.
Vi som växte upp och tittade på Bert måste väl vara mellan 30-40 år idag i alla fall.

Evve är så ointressant, tråkig och överdriven så att klockorna stannar.
Älskade "Bert" när jag var mindre, vhs-banden gick på högvarv och Klimpen var skitkul.
Kan än idag dra igång klipp på tuben och bli nostalgisk över den sortens humor även om den inte åldrats bra eller skulle fungera idag. Lite som Svullo.

Dagens ungdomar vet inte vad "Bert" är, än mindre Klimpen. Eventuellt att de sett något klipp på tuben. Bert sändes i tolv avsnitt. Martin var utöver det med i Vinterviken som jag antar var hans peak. Imdb listar även Bert-filmen och en miniserie som heter Nattens Barn.
Ganska svårt att bygga en karriär på det 24 år senare.
1996 var hans sista roll som Sluggo i Vinterviken.
Tycker att Martin spelade bra i Vinterviken och hade potential som skådis.
Det verkar vara en snäll kille, ser inget ont i honom. Men mycket märkligt och intressant livsöde.
Läste att han började kröka till det. Annars hade man nog sett honom både här och där i mindre produktioner.

Att en människa sedan identifierar sig som rollkaraktären klimpen med jackan, ska spela tuff osv upplever jag bara som väldigt märkligt och patetiskt. Som om mannen stannat i tiden.
Lite som folk som skryter hur mycket dom söp och slogs för 30 år sedan.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2020-03-19 kl. 23:51.
Citera
2020-03-24, 13:40
Moderator
easy_dans avatar
Kändisskvaller --> Youtubers
/Moderator
Citera
2020-04-03, 20:21
Medlem
Intelligenss avatar
Martin lade idag upp en video på tuben där han förklarar varför han inte har varit aktiv sista tiden.

Hans bror dog för några veckor sedan (dock inte i corona), och då broderna bodde och ska begravas i Stockholm gör det att han inte kan närvara på sin brors begravning (han säger att han tycker det vore väldigt dumt att åka till Stockholm under rådande omständigheter).
Dessutom har tydligen en släkting till Ewe gått bort i corona, plus att även hennes morfor ganska nyligen gick bort.

Så de verkar fortfarande vara ett par. och har de varit med om det ovan nämnt så är det ju förståeligt att de kanske inte lägger tid på en youtube-kanal.
Citera
2020-04-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Var väl dömt att misslyckas. Förstår att de hoppade på youtube-tåget. Man vet ju aldrig.
Men "Klimpen" är väl över 40 år idag och vi som växte upp med Bert har gått vidare.
Vi som växte upp och tittade på Bert måste väl vara mellan 30-40 år idag i alla fall.

Evve är så ointressant, tråkig och överdriven så att klockorna stannar.
Älskade "Bert" när jag var mindre, vhs-banden gick på högvarv och Klimpen var skitkul.
Kan än idag dra igång klipp på tuben och bli nostalgisk över den sortens humor även om den inte åldrats bra eller skulle fungera idag. Lite som Svullo.

Dagens ungdomar vet inte vad "Bert" är, än mindre Klimpen. Eventuellt att de sett något klipp på tuben. Bert sändes i tolv avsnitt. Martin var utöver det med i Vinterviken som jag antar var hans peak. Imdb listar även Bert-filmen och en miniserie som heter Nattens Barn.
Ganska svårt att bygga en karriär på det 24 år senare.
1996 var hans sista roll som Sluggo i Vinterviken.
Tycker att Martin spelade bra i Vinterviken och hade potential som skådis.
Det verkar vara en snäll kille, ser inget ont i honom. Men mycket märkligt och intressant livsöde.
Läste att han började kröka till det. Annars hade man nog sett honom både här och där i mindre produktioner.

Att en människa sedan identifierar sig som rollkaraktären klimpen med jackan, ska spela tuff osv upplever jag bara som väldigt märkligt och patetiskt. Som om mannen stannat i tiden.
Lite som folk som skryter hur mycket dom söp och slogs för 30 år sedan.

Han är säkert en trevlig person, men jag förstår inte hur du kan tycka hans insats i Vinterviken var bra.
Citera
2020-04-03, 21:41
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Han är säkert en trevlig person, men jag förstår inte hur du kan tycka hans insats i Vinterviken var bra.

Han var det enda roliga inslaget i den filmen som annars är rätt dålig.

Om ni har sett filmen så vet ni att han i stort sett spelade Klimpen.
Citera
2020-05-27, 07:24
Medlem
vidrikfittanens avatar
Hyllningsreportage i Expressen : https://www.expressen.se/noje/klimpe...ev-vandningen/

Citat:
Modellen Eweline Stenberg skriver till honom på Facebook, och de två blir snabbt förälskade, berättar de i ”Verkligheten i P3”. Efter några om och men blir Stenberg och Iliou ett par, och flyttar ihop i en lägenhet utanför Skellefteå, där Stenberg kommer ifrån.

Modellen? Det här med att sälja sex är ju på tapeten i media. Ska dom inte berätta att Eweline är camgirl som säljer filmer där hon penetrerar sitt rövhål etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in