Citat:
Ursprungligen postat av
Snuttegullet
Helt ärligt så känns det nästan lite obehagligt när man tänker på hur skev maktfördelningen i deras förhållande är. Jag tänker på hur beroende Klimpen är av Ewe, både emotionellt och ekonomiskt. Innan han träffade henne så mådde han väldigt dåligt, hon blev hans räddning i princip och gjorde honom ”ung på nytt”.
Men hon är den som försörjer honom, hon är den unga och snygga. Han är den gamle och avdankade. Det känns som att han ofta är lite som en lydig hund som ivrigt vill imponera på och göra henne nöjd. Deras förhållande kanske känns bra just nu, men vad händer om 1-2 år om deras Youtube/kändisskap fortfarande inte tagit fart som de hoppats? Jag tror inte att hon kommer att vilja vara tillsammans med honom, jag tror att hon isåfall kommer att tappa respekten för honom och tröttna tillslut. Snart har hon säkert nån ny, mer spännande halvkänd gubbe som väntar på att få ta över. Frågan är om Klimpen ens skulle klara av att hon dumpar honom, vad händer med honom då? Det absolut bästa för honom skulle ju vara bygga upp sitt liv på egen hand utan att förlita sig helt på en framtida Youtube-karriär och en tjej som kan göra slut utan större förvarning.
Nu är jag inte tjej eller bög, men ser inte klimpen ung och bra ut för sin ålder? Förutom att han är fet. Typ bad guy-ansikte. Han borde bli smal eller vältränad.
Det känns som att energin är låg i deras förhållande. Jag är inte avundsjuk