2022-05-20, 23:03
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeistheseason
Man blir inte automatiskt en bevisad eller bättre spelare bara för att man vunnit titlar. Sån jävla konstig uråldrig idé. Haaland kommer in och är utan tvekan en av de tre bästa spelarna i ligan innan han ens rört en boll.
Var/när har jag skrivit att man blir en bättre spelare av att vinna titlar?
Citera
2022-05-20, 23:05
Medlem
timeistheseasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Var/när har jag skrivit att man blir en bättre spelare av att vinna titlar?

När du implicerade att titel-vinnandet är en betydande faktor för en spelares värde
Citera
2022-05-20, 23:09
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
När du implicerade att titel-vinnandet är en betydande faktor för en spelares värde
Nej, det gjorde jag inte. Jag bara poängterade bara att Haaland har inte vunnit några större titlar än, samt att utmärkelser osv inte är titlar.

Lär dig att läsa.
Citera
2022-05-20, 23:12
Medlem
timeistheseasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, det gjorde jag inte. Jag bara poängterade bara att Haaland har inte vunnit några större titlar än, samt att utmärkelser osv inte är titlar.

Lär dig att läsa.

"Ja, det är verkligen sjuka summor för en ung spelare som ej har vunnit ngt"

Jag läste helt perfekt. Verkar vara ett genomgående tema för dig att bli konfronterad med saker du sagt sen försöker du förneka det. Du påminner om TY från AFTV. Ni håller på samma klubb också!

Nu kan vi lägga ner.
Citera
2022-05-20, 23:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
"Ja, det är verkligen sjuka summor för en ung spelare som ej har vunnit ngt"

Jag läste helt perfekt. Verkar vara ett genomgående tema för dig att bli konfronterad med saker du sagt sen försöker du förneka det. Du påminner om TY från AFTV. Ni håller på samma klubb också!

Nu kan vi lägga ner.
Igen, jag poängterade bara att Haaland har inte vunnit ngt spelare än. Jag menade inte att prislappen på en spelare stiger/sjunker om han har vunnit några titlar på klubb och/eller landslagsnivå.

Och snälla, jämför inte mig med klovnerna i AFTV, de där idioterna är inte äkta Arsenal fans.
Citera
2022-06-05, 22:49
Medlem
Sänkte nyss Sverige med sina 2 mål ikväll
Citera
2022-06-06, 08:07
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Sänkte nyss Sverige med sina 2 mål ikväll
Ja det verkar som han är lite bättre än sveriges superstjärna isak. Dessutom pinsamt att sverige har en utlänning i laget som på blattesvenska kalla Erling för hora. Vi behöver ej dessa i laget.

Erling är väl redan bra mycket bättre än vad zlatan var i samma ålder?
Citera
2022-06-06, 08:55
Medlem
johnny_viciouss avatar
Det intressanta är ju att han lyckas hålla sitt snitt på ungefär 1 mål/match i både Salzburg, Dortmund och norska landslaget. Målsnittet är dessutom detsamma oavsett om det är ligaspel, CL-spel eller VM-kval.
Citera
2022-06-08, 12:03
Medlem
TheJackets avatar
Att han inte ens kan "hyscha" korrekt är väl det slutgiltiga beviset på att han är efterbliven?

Nån sorts sportversion av idiot savant
Citera
2022-06-12, 19:19
Medlem
selvovics avatar
Redan in på topp 10 målskyttar genom tiderna i norska landslaget iom kvällens mål. Riktig lågoddsare på att han toppar listan när karriären är över, även om han skulle bli skadedrabbad. Bara 13 mål upp för det. Men vad tror ni oddsen är för att han passerar Ronaldo när karriären är över? Ska till drygt 100 landslagsmål för det. Men skadefri och med lång karriär är det ju inte otroligt med, säg... 8 mål/år i snitt över 12 års tid... han lär ju iofs spela färre mästerskap än Ronaldo gjorde.
Citera
2022-06-12, 19:30
Medlem
-GGs avatar
Jag hoppas att han får en lång karriär utan skador.

En väldigt rolig spelare att följa. Elektrisk.
Citera
2022-06-12, 20:34
Medlem
karlsoons avatar
Alltså.. Tänk om vi skulle få fram en sån spelare som Hålaand. Vore sinnessjukt häftigt😃 Det lär vi ju dock aldrig få men drömma kan man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in