2022-04-19, 21:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jag håller med dig.

Kolla pengarna det snackas om: https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-manchester-city-overens-med-haland/152328

De summorna är han inte värd. Men är man en desperat klubb med pengar, så..

Bäst betald i PL utan att ha vunnit något.
Ja, det är verkligen sjuka summor för en ung spelare som ej har vunnit ngt och som fortfarande är under utveckling. Men inget med Man City och/eller Chelsea förvånar mig längre.

Återstår att se om Haaland blir en ny Henry eller Lukaku 2.0 i EPL.
Citera
2022-04-20, 00:07
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ja, det är verkligen sjuka summor för en ung spelare som ej har vunnit ngt och som fortfarande är under utveckling. Men inget med Man City och/eller Chelsea förvånar mig längre.

Återstår att se om Haaland blir en ny Henry eller Lukaku 2.0 i EPL.
Killen behöver komma ner på jorden. Han har uppvisat diviliteter i Dortmund mer och mer. I City blir det upp till bevis. En vattendelare i karriären.
Citera
2022-04-20, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Bäst betald i PL utan att ha vunnit något.

Jag är osäker på om han verkligen är värd pengarna, men just det stämmer inte.
Han vann skytteligan i CL förra säsongen, blev utsedd till bästa forward i turneringen och även utsedd till bästa spelare i Bundesliga.
Citera
2022-04-20, 07:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Killen behöver komma ner på jorden. Han har uppvisat diviliteter i Dortmund mer och mer. I City blir det upp till bevis. En vattendelare i karriären.
Absolut. Haaland tycks ha blivit lite av en diva på sistone. Men om dessa uppgifter verkligen stämmer, att Haaland är ”klar” för Man City och med den lönen, så kommer han att ha ett extremt stort press på sig, och EPL är inte BL.
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Jag är osäker på om han verkligen är värd pengarna, men just det stämmer inte.
Han vann skytteligan i CL förra säsongen, blev utsedd till bästa forward i turneringen och även utsedd till bästa spelare i Bundesliga.
De enda titlarna som Haaland har vunnit som spelare såhär långt är väl österrikiska Bundesliga, samt DFB Cupen. Utmärkelser osv är inte vad jag vill ta och kalla för titlar.
Citera
2022-04-30, 18:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hattrick idag. Två straffar inblandade
Citera
2022-04-30, 18:35
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hattrick idag. Två straffar inblandade

Surt att ändå torska mot usla Bochum med 3-4.
Citera
2022-05-01, 08:26
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Surt att ändå torska mot usla Bochum med 3-4.

En besvikelse. Håland gjorde bara 3 baljor. Han skulle gjort 5 då hade bvb vunnit. Som sagt kraven är höga på Erling. För godkänt hade 5 mål krävts. Nu med bara 3 blir betyget underkänt tyvär.

Han får rycka upp sig
Citera
2022-05-09, 19:20
Medlem
Den anerkjente overgangsjournalisten Fabrizio Romano melder mandag kveld at «alt» er klart:
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1523704222914859008

Erling Haaland to Manchester City, here we go! Haaland has passed medical tests as new Man City player today, he’s back in Dortmund. It will be OFFICIAL this week,
Citera
2022-05-10, 16:56
Medlem
Offisielt nå.
Citera
2022-05-18, 20:29
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Kan han spela som ytterback?
Citera
2022-05-20, 11:30
Medlem
analkings avatar
Vad snällt av Erling att ge presenter för 5 miljiner spänn till alla i bvb innan han lämnade
Citera
2022-05-20, 20:09
Medlem
timeistheseasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Absolut. Haaland tycks ha blivit lite av en diva på sistone. Men om dessa uppgifter verkligen stämmer, att Haaland är ”klar” för Man City och med den lönen, så kommer han att ha ett extremt stort press på sig, och EPL är inte BL.

De enda titlarna som Haaland har vunnit som spelare såhär långt är väl österrikiska Bundesliga, samt DFB Cupen. Utmärkelser osv är inte vad jag vill ta och kalla för titlar.

Man blir inte automatiskt en bevisad eller bättre spelare bara för att man vunnit titlar. Sån jävla konstig uråldrig idé. Haaland kommer in och är utan tvekan en av de tre bästa spelarna i ligan innan han ens rört en boll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in