2020-05-23, 00:04
Medlem
Tycker han är medioker jag.
Citera
2020-05-23, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
För min del tycker jag det är bra att han ger korta svar på dumma frågor. Sportjournalister är väldigt lata när dom intervjuar, generellt sett. Dom slänger fram en mick och ställer en standardfråga utan att direkt tänka. Skulle alla spelare göra som Erling så skulle media vara tvungna att anpassa sig och börja ställa bättre frågor. Just nu är en intervju fördummande tråkig och korkad. Samma standardfrågor, samma standardfraser till svar. "Vi respekterar motståndarna, våra fans betyder allt, man ska inte ta ut något i förskott bla bla bla klyschor klyschor klyschor".

Är oavsett en del i deras jobb, att ha en arrogant attityd är bara patetiskt oavsett frågeställning.
Citera
2020-05-23, 09:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Samma här!

https://twitter.com/gurrrraaaa/status/1261928379923738625
Vilken arrogans. Hoppas han tas ner på jorden.
Citera
2020-05-23, 10:10
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Håland musikvideo

https://youtu.be/oYJWkDFzEXA
Citera
2020-05-23, 10:55
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Är oavsett en del i deras jobb, att ha en arrogant attityd är bara patetiskt oavsett frågeställning.

Deras jobb är att spela fotboll och vinna matcher. Visst ingår det att interagera med media, men det är inte någon huvudsyssla på något sätt.

Det är frågorna som är patetiska, inte svaren. Det är klart mer patetiskt med lismande mediatränade svar. Nej, Erling gör helt rätt. Fler borde göra samma sak, så det blir slut på alla fördummande intervjuer.
Citera
2020-05-23, 11:07
Medlem
Citat:
Deras jobb är att spela fotboll och vinna matcher. Visst ingår det att interagera med media, men det är inte någon huvudsyssla på något sätt.

Det är frågorna som är patetiska, inte svaren. Det är klart mer patetiskt med lismande mediatränade svar. Nej, Erling gör helt rätt. Fler borde göra samma sak, så det blir slut på alla fördummande intervjuer.

Märks att du idrottsintresserad, din synvinkel är förutbestämd. Bara minspelet i sig visar hans attityd, samt personen ifråga får även frågor av relevans som besvaras med samma arrogans. Även dumma frågor kan besvaras med lite inlevelse, eller det för mycket att begärt?

Det är bara ännu ett bevis på hur nutida fotboll bedrivs, ett gäng överbetalda primadonnor med hybris. Reportrarna måste svälja nedvärderingen, så att divan behagar att svara även nästa gång.
Citera
2020-05-23, 11:13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Märks att du idrottsintresserad, din synvinkel är förutbestämd. Bara minspelet i sig visar hans attityd, samt personen ifråga får även frågor av relevans som besvaras med samma arrogans. Även dumma frågor kan besvaras med lite inlevelse, eller det för mycket att begärt?

Din synvinkel att min synvinkel är förutbestämd är förutbestämd.

Om man besvarar dumma frågor med inlevelse så göder man detta dåliga system. Jag tror inte att Erling är någon altruist som svarar som han gör för något greater good, men alla har mitt fulla stöd att fullständigt pissa på detta fördummande system av dumma frågor och färdigpaketerade svar.

Citat:
Det är bara ännu ett bevis på hur nutida fotboll bedrivs, ett gäng överbetalda primadonnor med hybris. Reportrarna måste svälja nedvärderingen, så att divan behagar att svara även nästa gång.

Repportrarna kanske skulle gå hem och slipa på sina intervjufrågor?
Citera
2020-05-23, 18:27
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity

På vilket sätt?
Citera
2020-05-23, 20:18
Medlem
Citat:
Din synvinkel att min synvinkel är förutbestämd är förutbestämd.

Om man besvarar dumma frågor med inlevelse så göder man detta dåliga system. Jag tror inte att Erling är någon altruist som svarar som han gör för något greater good, men alla har mitt fulla stöd att fullständigt pissa på detta fördummande system av dumma frågor och färdigpaketerade svar.

Repportrarna kanske skulle gå hem och slipa på sina intervjufrågor?

Extremt förnedrande bara, vore underbart med opartiskhet. Reportern vill egentligen besvara, din bortskämda snorunge.
Citera
2020-05-23, 20:41
Medlem
Oranginas avatar
Vuxna män sitter alltså i denna tråd och dräglar över en ICA-basic version av Patrik Schick.

Helt sjukt!

Förhoppningsvis kommer ni inom ett par år märka att Erling Braut Håland är extremt överskattad.
Citera
2020-05-24, 09:39
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity

17 mål på 16 ligamatcher för Red Bull Salzburg och 10 mål på 10 ligamatcher för Dortmund, och han har inte fyllt 20 år ännu. Ja, verkligen högst mediokert... Du trollar väl antagligen, eller så är du helt enkelt efterbliven. Kolla bara på hur han rör sig och hur klinisk han är.

https://youtu.be/FhshArCfzsA?t=84

Verkligen en medioker spelare! Noll potential!
Senast redigerad av Eustache 2020-05-24 kl. 09:46.
Citera
2020-05-24, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
17 mål på 16 ligamatcher för Red Bull Salzburg och 10 mål på 10 ligamatcher för Dortmund, och han har inte fyllt 20 år ännu. Ja, verkligen högst mediokert... Du trollar väl antagligen, eller så är du helt enkelt efterbliven. Kolla bara på hur han rör sig och hur klinisk han är.

https://youtu.be/FhshArCfzsA?t=84

Verkligen en medioker spelare! Noll potential!
Han har bara spelat i amatörligor än så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in