2020-03-04, 19:07
Medlem
regndroppens avatar
Fatta vilket antiklimax om han skulle bli helt iskall nästa säsong och sen bara försvinna.
Citera
2020-03-04, 22:03
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryBoiiiii
Oj visste inte om dessa saker! Han borde ha blivit avstängd länge för den där fula sparken det där kan göra slut på någons karriär

Man Utd är ju inte heller vad de än gång var så frågan är om han ens har anledning att var där? Men bättre än Dortmund är de nog. Tror också att mycket av hatkänslor och liknande som spelare har gentemot lag oftast ebbar ur, det är inte något man bär på hela livet tror jag.
Keane blev avstängd typ 5 matcher eller om det var mer. Det tog slut på Alf-Inges karriär. Han kunde aldrig återhämta sig efter det där, spelade aldrig en full professionell match igen. Hoppas sonens koppling till man u försvann pga. det. Hämnd många år senare. Antar att han (den äldre) bär på det livet ut.

Men nu ryktas det ju om Real och då finns det inte många andra lag som kan matcha.

Har f.ö. noll respekt för Erling då han spelat i energidrycksklubb.
Citera
2020-03-05, 23:01
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Spelade i Leeds (där Erling är född) och Man city. Två av Uniteds stora hatlag. När han spelade i City sa han att han hatade man United.

I ett Manchester-derby gjorde Roy Keane..såhär...https://youtu.be/p_st29mlQwU
Det stämmer inte helt.

Alf Haaland spelade för Leeds när han i 1998 uttalade följande " I really dont like Manchester United as a club, and i can`t stand anyone of theirs players " under en intervju med The Guardian.

Annars så var Haaland tvungen att lägga av pga en skada i det andra knät och inte det som Keane fotade, också spelade han totalt 6 matcher till för Man City efter tacklingen från Keane innan han lade av.
Senast redigerad av Generalandersson 2020-03-05 kl. 23:06.
Citera
2020-03-06, 23:52
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det stämmer inte helt.

Alf Haaland spelade för Leeds när han i 1998 uttalade följande " I really dont like Manchester United as a club, and i can`t stand anyone of theirs players " under en intervju med The Guardian.

Annars så var Haaland tvungen att lägga av pga en skada i det andra knät och inte det som Keane fotade, också spelade han totalt 6 matcher till för Man City efter tacklingen från Keane innan han lade av.
Starkt ogilla är nära hat. Tror heller inte att man går ut med det offentligt, att man hatar.

Han spelade aldrig en full match igen vad jag vet för man city. Gjorde några inhopp men fick lägga av pga. skador. Istället för att jag ska skriva mer kan du läsa vad han sagt själv. Tar bl.a. upp det med andra knät: https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1050727/That-Keane-tackle-haunts-Haaland-horror-injury-2001.html

Citat:
Haaland's retirement was confirmed in 2003 and even though it was his left knee that would not respond to surgery and treatment he has always believed Keane's tackle on his right was the root cause

Men nu blir det lite off topic.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2020-03-06 kl. 23:54.
Citera
2020-03-07, 00:27
Medlem
Sunrise01s avatar
Fantastisk grabb kan bli hur stor som helst
Citera
2020-03-07, 02:30
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Fatta vilket antiklimax om han skulle bli helt iskall nästa säsong och sen bara försvinna.

Sen tinas upp i DIF som Ibrahim Ba.
Citera
2020-03-07, 16:45
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Sen tinas upp i DIF som Ibrahim Ba.
Haha det skulle inte förvåna mig

Se på fan Ba var inte ens med i truppen i CL-finalen 2003
Senast redigerad av regndroppen 2020-03-07 kl. 16:48.
Citera
2020-05-16, 18:01
Bannlyst
Blav balja direkt i nypremiären Utan publik, hur tycker nu han sag ut? Tycker själv man kann kräva mer !!

Varför kramades han ej efter baljan?? https://www.youtube.com/watch?v=uvyz2Q1Mx1M
Senast redigerad av Luzern 2020-05-16 kl. 18:15.
Citera
2020-05-17, 15:24
Avstängd
Halloween2s avatar
Nästa Ronaldo (brassen).
Citera
2020-05-17, 20:14
Medlem
Är det bara jag som tycker att han beter sig som ett praktsvin i intervjuer och annat???
Citera
2020-05-18, 17:12
Medlem
Äpplet faller extra långt ifrån trädet, farsgubben hans var en riktig snedsparkare som jag tycker var mycket sämre än våran egen Per "Texas" Johansson.
Citera
2020-05-18, 18:03
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimaa
Är det bara jag som tycker att han beter sig som ett praktsvin i intervjuer och annat???

Nej, det är du och Piers Morgan. Resten av oss fattar inte vad problemet är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in