Citat:
Ursprungligen postat av
Siegfrid
I ett känslofyllt inlägg på Facebook skriver Ardalan Shekarabia att den stora invandringen hotar sammanhållningen i Sverige och man måste hålla antalet nyanlända på låga nivåer . Den nationella identiteten måste stärkas och gemenskapande institutioner upprättas. Nyanlända måste göra sig anställningsbara ochta eget ansver.
Rätt anmärkningsvärda slutsatser för att komma från en sosse, tycker jag.
Vad tror panelen,är detta bara ytterligare spel för gallerierna eller en ärligt menad omvändning? Kommer också lägligt ett år efter valet när man lurade moderater och kristdemokrater upp på läktaren med att skrämmas med sd, nu passar der att använda sd-retoriken för egen vinning.
Kopierar in inlägget i sin helhet, med relevanta delar fetade.
https://m.facebook.com/1203338313480...841291?sfns=mo
Näe! Sossarna är ett sjunkande skepp och det spelar ingen roll vad dom gör nu. SAP är dödsdömt och inom två tre val framåt kommer dom att få lämna Sveriges Riksdag. Gamla sossar dör ifrån och muslimer har fått sitt eget parti att rösta på, samt att karriäristerna överger, plus att SAP i rollen som samhällsbärande parti är utraderad.
Jag som gammal sosse, numera sverigedemokrat hoppas att jag får vara med länge nog att hinna få uppleva den dagen när (s) åker ur Riksdagen. Då kommer jag att dö med ett leende på läpparna.
SAP är ett genomruttet landsförrädar-parti.