• 1
  • 2
2019-09-19, 13:52
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...nde-av-kollega

"En polisman riskerar att bli av med jobbet på grund av sexuella ofredanden av en kvinnlig kollega.

När den kvinnliga polisen ammade sitt barn fällde han enligt åtalet en kränkande kommentar med sexuell innebörd:

– Fy, fan vad jag längtat efter att få se det här, sa han enligt utredningen."

Skedde i södra Sverige. Han skall ha uppträtt kränkade mot flera kvinliga kollegor vid flera tillfällen bla lagt handen på brösten under en after work.

Någon som vet mer?
Citera
2019-09-19, 15:34
Medlem
Negressdrottningens avatar
Har inte feminister gjort det väldigt klart att i Sverige så är bröst ej sexualiserade och man får amma överallt? Eller vadå, menar dom att man får amma överallt och att ingen då får titta på dom?

Du hittar fler kvinnor som sexualiserar män i en valfri biosalong under t.ex. Magic Mike, än vad du hittar män som sexualiserar kvinnor i hela vårat avlånga land (om vi ej räknar invandrare förstås).
Citera
2019-09-19, 15:54
Medlem
Hans brott är att han existerar och är oattraktiv och det är ett brott värre än våldtäkt. Kvinnan kände faktiskt ett obehag och att obehaga kvinnor är ett brott värre än hela Förintelsen.
Citera
2019-09-19, 16:39
Medlem
Riskerar man sparken för en sådan kommentar?
Fattade inte ens hur man kan få det till en kommentar med sexuell innebörd.
Snarare så att han ville slippa se skiten.

Slänger man upp tuttarna i allmänna utrymmen så får man faktiskt ta att folk kommenterar det hela.

Varför bakar man ihop allting till ett paket? Att snubben tog någon på brösten när de var ute på krogen gjorde tydligen ingenting. Varför kommer man efteråt när någon annan klagar o vill haka på med sina klagomål?

Om man inte tar någon på pattarna får man gå hem själv.
Who dares wins.
Men som krossamatriakratet skriver, snubben var ful o därför blir han åtalad.
Hade det varit Brad Pitt som tog någon på pattarna så hade han fått en avsugning dessutom.
Citera
2019-09-19, 16:46
Medlem
En ammande kvinna som jobbar som polis. Man får hoppas att hon inte jobbar i yttre tjänst. Om hon jobbar och börja jabba med en Mohammed och börjar laktera gör hon ju verkligen skäl för öknamnet poliskossa. Jag är så trött på dessa polisatrapper.
Citera
2019-09-19, 16:53
Medlem
Skjuta ihjäl en oskyldig handikappad person går bra, då är man fortsatt välkommen hos polisen men säg ett ord som feminismen inte gillar och sparken är ett faktum, det kallas rätt värdegrund det! Men bannemej inte min!
Citera
2019-09-19, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Skjuta ihjäl en oskyldig handikappad person går bra, då är man fortsatt välkommen hos polisen men säg ett ord som feminismen inte gillar och sparken är ett faktum, det kallas rätt värdegrund det! Men bannemej inte min!

Nej.

Men det går i allra högsta grad att skjuta ihjäl en" icke" oskyldig förståndshandikappad som riktar ett vapen ( grovt olaga hot) mot dom eftersom att det är självförsvar.

Däremot skall man som polis vara en gentleman och behandla damerna( där inbegrips självklart ALLA kvinnliga kollegor)med respekt . Märks inget intresse av så gör man inga närmande, visar dom signaler så bjuder man hem dom på en middag och några glas vin.....varpå man sedan allra ödmjukast frågar om dom möjligen har lust att knulla

Det gjorde jag( nästan), funkade alldeles utmärkt

Poliserna som sköt ihjäl mongoloiden försvarade sig, men denne man har ENBART agerat respektlöst mot kvinnsen( givet att det som framgår stämmer) och det är INTE ok.
Citera
2019-09-19, 17:31
Medlem
Mysfarbror Göran "Peter" Lindberg är väl tagen ur tjänst,
eller finns dubbelgångare i oändliga ledet statsunderstödda karriärister?
Citera
2019-09-19, 17:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Riskerar man sparken för en sådan kommentar?
Fattade inte ens hur man kan få det till en kommentar med sexuell innebörd.
Snarare så att han ville slippa se skiten.

Slänger man upp tuttarna i allmänna utrymmen så får man faktiskt ta att folk kommenterar det hela.

Varför bakar man ihop allting till ett paket? Att snubben tog någon på brösten när de var ute på krogen gjorde tydligen ingenting. Varför kommer man efteråt när någon annan klagar o vill haka på med sina klagomål?

Om man inte tar någon på pattarna får man gå hem själv.
Who dares wins.
Men som krossamatriakratet skriver, snubben var ful o därför blir han åtalad.
Hade det varit Brad Pitt som tog någon på pattarna så hade han fått en avsugning dessutom.

Nu hade han ju agerat respektlöst mot damerna vid fler än ett tillfälle. Det handlar ju inte enbart om kommentaren, den i sig hade man kanske kunnat tro var menat som ett skämt, om än ett plumpt sådant.

Som polis är det A och O att uppträda som gentleman mot damerna, ALLTID. Det är enormt viktigt för allmänhetens förtroende.

Och då kan jag också lova dig att man får knulla fan så mkt mer , UTAN att bli anmäld för något också.

Jag är inget fan av feminismen, men detta agerande ( givet att det stämmer det som står i artikeln)är ju bara så oerhört korkat
Citera
2019-09-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Nu hade han ju agerat respektlöst mot damerna vid fler än ett tillfälle. Det handlar ju inte enbart om kommentaren, den i sig hade man kanske kunnat tro var menat som ett skämt, om än ett plumpt sådant.

Som polis är det A och O att uppträda som gentleman mot damerna, ALLTID. Det är enormt viktigt för allmänhetens förtroende.

Och då kan jag också lova dig att man får knulla fan så mkt mer , UTAN att bli anmäld för något också.

Jag är inget fan av feminismen, men detta agerande ( givet att det stämmer det som står i artikeln)är ju bara så oerhört korkat

Vilken kille har inte tagit en brud på pattarna?
Störtlöjligt.
Allt kokar ner till att snubben är ful.
Citera
2019-09-19, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Vilken kille har inte tagit en brud på pattarna?
Störtlöjligt.
Allt kokar ner till att snubben är ful.

Nu är det inte brådmogna Niklas 14 år vi pratar om här, vi pratar om en representant för oss i det blå laget, som sådan så uppträder man som gentleman mot damerna, det är en självklarhet. Punkt slut.

Det behöver inte var fel att ta en tjej på brösten även fast man är ful, det behöver inte vara lagligt att göra det för att man är snygg.

Själv kan jag lova dig att jag både klämt, sugit, samt lagt satsen på mer än en donnas bröst , detta utan att det varit minsta olagligt, varför? Jo för att damerna ifråga ville vara intima med mig.
Citera
2019-09-20, 17:28
Medlem
Gentleman kan man knappast kalla niggerälskaren Magnus Rosholm, nye Kapten Minikjol😄Allmänt känd som ett as i Ljungby där han bor. Minns jag rätt är han numera skild från niggern. Äcklig och uppsvälld när jag såg han sist. Grannen gick i parallellklass med minikjolen och fan vad han är en skam för oss skattebetalare. Det är VI som betalar hans lön som statsanställd. Hoppas att han inte är det länge till om det blir en dom som för en gångs skull är rätt. Det måste vara riktigt sjuka kvinnor som skaffat barn med honom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in