Citat:
Ursprungligen postat av GoodGuyISwear
Att störta furstendömet och införa en ultrademokratisk arbetarstyrd republik.
Att det gick i stöpet tämligen fort är en annan historia. Dock är oktober-revolutionen ett av de viktigaste eventen för hela väst-Europa någonsin.
Varför skulle dessa "icke-judiska"
ryska bolsjeviker ägna sig åt samhällsomstörtande subversiv aktivitet, störta den ryska monarkin? Är inte det landsförräderi?
Jag kan endast dra slutsatsen att bolsjevikerna var judar, då jag har svårt att föreställa mig etniska ryssar (riktiga ryssar alltså, inte "ryska judar") gör ett upprör mot deras tsar och dödar hela hans familj och dansar och hånar tsarens avhuggna huvud, och tar över hela den ryska regimen.
En lyckad coup d'état, åtminstone till en början, var den judeo-bolsjevikiska statskuppen.
Citat:
Ursprungligen postat av GoodGuyISwear
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
it's zee j00s, stupid.
Jag trodde aldrig att jag skulle bli förlöjligad av en invandrare.
Ja, se den mångkulturen! Det är sånt man MÅSTE stå ut med om man tror på mångkultur. ÄVEN att bli hånad av en assyrier. I sitt fosterland.
Välkommen till mitt fosterland, Elias!
Du erkänner alltså att du är en jude? Bra, då har vi fått det avklarat, äntligen.
Tack för välkomnandet, "GodSnubbeJagSvär", men dessvärre är Sverige inte ditt land eftersom du är jude. Däremot hade jag uppskattat ett sådant välkomnande i Isra... oh wait...
Men du,
Shalom, för vad det är värt, eller som vi assyrier säger,
Shlama...