Citat:
Ursprungligen postat av
coxhuvud
Hej hej! Vill öppna upp med att säga att min hud/ ansikte alltid varit min stora osäkerhet, jag är väldigt självgod men när det kommer till nyllet faller hela skiten. Jag är kille, född 00 alltså 19 år men ser ut som typ 16. Mitt problem är att jag har sjukt mycket lös hud eller fet runt kinderna och munnen, jag tycker det får mig att se barnslig ut... Jag har fina ögon, hår och ögonbryn men runt munnen och kinder med allt fett ser det inte lika fint ut. Jag vill inte måla upp mig som självkär, vill bara visa hur osäker jag är vid mina kinder, mun osv. Det är inte det att jag är överviktig, jag är snarare underviktig, jag är 185 lång och väger ungefär 62 kilo. Så att förlora fett på kroppen är ingen lösning.
Min fråga till er som läser detta är förmodligen ganska inbjudande till många olika svar, så skriv så mycket du kan. Finns det någon (inte operation) som kan få mitt skinn att dra ihop sig, eller att fettet ska minska i ansiktet? Och om jag skulle genomgå en operation för detta, vilken ska jag ta?
Tack för svar, mer info och e.v bilder kan delas ut.
Det är väl din ansiktsform, dvs muskulatur, käke, kindben med mera som du beskriver. Inte fett och löst skinn...
Du är född -00 för farao och enligt din beskrivning så är du allt annat än överviktig och då är inte heller ditt ansikte fett.