• 1
  • 2
2019-09-18, 20:00
Medlem
HVIT.s avatar
https://www.expressen.se/kvallsposte...rideflaggorna/

Citat:
Frågan har engagerat många. Prideflaggor har hissats på flera platser i kommunen och en ”mensdocka” har placerats i folkdräkt och regnbågsflagga i protest mot beslutet.
Alfred bestämde sig för att använda skärmarna för att sprida regnbågsflaggan.
Nu använder Alfred Appelros sin plattform – ett företag som säljer reklamplats på skärmar runtom i Sölvesborg – för att se till att regnbågen tar mer plats i kommunen.
– Vi ska visa den på 13 digitala skärmar på platser som kaféer, vid en bensinmack och ute vid vägarna, säger han.

Det finns väl jägare i Blekinge? Då menar jag skärmarna.
Citera
2019-09-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.

Bra! Då kan företaget få mindre kunder och omsättning
Citera
2019-09-18, 20:11
Medlem
Mongoprofetens avatar
Det är endast i syfte för att plocka billiga godhetspoäng.
Citera
2019-09-18, 20:39
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.

Bra det kommer att öka stödet för SD i kommunen, det är ju just detta de vill slippa; att alltid bli påtvingade propaganda. Dessa PK-idioter är verkligen dumma och kontraproduktiva. Ingen kommer att börja älska Pride för hans skyltar men många kommer tröttna på propagandan och bli MOT pride.

Sen förlorar han ju pengar också; eller var det ingen som ville hyra reklamplats där? kanske lokala företag bojkottar hans reklamskyltar i framtiden?
Citera
2019-09-18, 21:58
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Bra det kommer att öka stödet för SD i kommunen, det är ju just detta de vill slippa; att alltid bli påtvingade propaganda. Dessa PK-idioter är verkligen dumma och kontraproduktiva. Ingen kommer att börja älska Pride för hans skyltar men många kommer tröttna på propagandan och bli MOT pride.

Sen förlorar han ju pengar också; eller var det ingen som ville hyra reklamplats där? kanske lokala företag bojkottar hans reklamskyltar i framtiden?

Tror också att SD kommer att öka rejält efter den sinnessjuka HBTQ-hajpen med mobbningen av Sölvesborg med "konstverk" med blodiga mensskrev som bara väcker äckel hos vanligt folk.

Godhetsknarkaren har nog skjutit sig själv i foten.
Citera
2019-09-18, 22:27
Moderator
Siegfrids avatar
Medier och journalistik --> Reklam och marknadsföring
/Moderator
Citera
2019-09-18, 22:45
Medlem
BigFatCones avatar
Wow. Ytterligare rövhattar som inte alls har fattat vad fan det här handlar om. Det är ju inte bara regnbågsflaggan som är förbjuden.
Citera
2019-09-18, 22:53
Bannlyst
Sölvesborg är en trött suck, politikerna där ska köras över och jagas av oss i de fyra nätverken som vakar över varandras axlar. Jag beskriver det med ett flertal inlägg i den här tråden: (FB) Effektiva härskartekniker. Tråkigt nog har en av medlemmarna i våra nätverk låst den, hen dm-ade mig att den var för tydlig och beskrivande och våra metoder riskerades att spridas till olämpliga och värst av allt översättas till andra språk. Jag känner mig klart stött eftersom min frihet är mycket dyr.
Men passa på och läs innan den försvinner.
Citera
2019-09-19, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V6.tuggummi
Sölvesborg är en trött suck, politikerna där ska köras över och jagas av oss i de fyra nätverken som vakar över varandras axlar. Jag beskriver det med ett flertal inlägg i den här tråden: (FB) Effektiva härskartekniker. Tråkigt nog har en av medlemmarna i våra nätverk låst den, hen dm-ade mig att den var för tydlig och beskrivande och våra metoder riskerades att spridas till olämpliga och värst av allt översättas till andra språk. Jag känner mig klart stött eftersom min frihet är mycket dyr.
Men passa på och läs innan den försvinner.
Ställ dig och ruska på pissröret på torget i Sölvesborg så får du se hur mycket sympati du får.
Och Stiftelsen EXPO:s härskartekniker fungerar bara i era egna fantasier.
Den sagolike ledaren för EXPO, Loan Sundman vågar inte ens visa sig offentligt.
Den sagolike ledaren Kim il Sung vågade.
Detta betyder att EXPO och dess underorganisationer är slut. Tack för det!
Citera
2019-09-19, 09:55
Medlem
EnGodForlorares avatar
Vem är plattnacke? Jag tycker det är bra gjort av Alfred Appelros. Det är hans skärmar och han får visa vilka flaggor han vill på dom. Att stackars trångsynta SD:are blir kjäääänkta är grädde på moset.
Citera
2019-09-19, 11:31
Medlem
Sqeptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Tror också att SD kommer att öka rejält efter den sinnessjuka HBTQ-hajpen med mobbningen av Sölvesborg med "konstverk" med blodiga mensskrev som bara väcker äckel hos vanligt folk.

Godhetsknarkaren har nog skjutit sig själv i foten.

Mmm, det finns all anledning att misstänka att "pride"-fjanteriet endast omfattar en ytterst liten del av de som har homosexuella preferenser. Bra marknadsfört dock, men sannolikt kontraproduktivt att försöka kapitalisera på det, såväl som för vanliga som de med homosexuella preferenser
Citera
2019-09-19, 11:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Vem är plattnacke? Jag tycker det är bra gjort av Alfred Appelros. Det är hans skärmar och han får visa vilka flaggor han vill på dom. Att stackars trångsynta SD:are blir kjäääänkta är grädde på moset.
Vem har uttryckt "kränkthet"?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in