• 1
  • 2
2019-09-18, 18:16
Medlem
who-s avatar
Om man nu får tag på spice pulver, alltså inte redan blandad i någon ört/knaster utan rent pulver,
hur gör man då för att använda det? Typ ta något korn pulver i en cigg? Eller måste jag verkligen
köpa aceton och blanda det med ört/knaster ?

Jag hoppas att Flashback folket kan säga hur man kan göra om man vill få i sig det snabbast möjligast!

Bless
Senast redigerad av who- 2019-09-18 kl. 18:18.
Citera
2019-09-18, 18:24
Medlem
Havenheavens avatar
Rök inte den skiten, du kan få permanenta skador och men. För vadå? Ett rus som påminner om cannabis men är det ändå inte?

Skaffa riktigt gräs om du nu vill röka. Kan du inte röka cannabis pga reguljära pissprov så sluta rök fram tills proven slutar.

Jag lovar att du kommer att ångra att du brukat spice.
Citera
2019-09-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Om man nu får tag på spice pulver, alltså inte redan blandad i någon ört/knaster utan rent pulver,
hur gör man då för att använda det? Typ ta något korn pulver i en cigg? Eller måste jag verkligen
köpa aceton och blanda det med ört/knaster ?

Jag hoppas att Flashback folket kan säga hur man kan göra om man vill få i sig det snabbast möjligast!

Bless

Något korn kan vara 15 doser.. Vi pratar microgram (μg) doser på Syntetiska canaboider...
Citera
2019-09-18, 19:02
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detblirintebra
Något korn kan vara 15 doser.. Vi pratar microgram (μg) doser på Syntetiska canaboider...

Ofan låter ju inte bra att bara ta pulver då.. :/ Satan vad knas ju.
Men då får man väl införskaffa mig aceton och något att blanda ut det med.
Tur att man tog upp det här innan det kunde gå åt helvete.
Citera
2019-09-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ofan låter ju inte bra att bara ta pulver då.. :/ Satan vad knas ju.
Men då får man väl införskaffa mig aceton och något att blanda ut det med.
Tur att man tog upp det här innan det kunde gå åt helvete.

Det är därför det va så många dödsfall ett tag för folk fick tag i utblandad skit och doserade efter det och sen fick de tag på rent och överdoserade omgående..
Citera
2019-09-18, 19:13
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detblirintebra
Det är därför det va så många dödsfall ett tag för folk fick tag i utblandad skit och doserade efter det och sen fick de tag på rent och överdoserade omgående..

Okej där ser man.
Uppskattas verkligen att du tar dig tid att varna innan allt kunde gå åt helvete.
Citera
2019-09-18, 19:14
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havenheaven
Rök inte den skiten, du kan få permanenta skador och men. För vadå? Ett rus som påminner om cannabis men är det ändå inte?

Skaffa riktigt gräs om du nu vill röka. Kan du inte röka cannabis pga reguljära pissprov så sluta rök fram tills proven slutar.

Jag lovar att du kommer att ångra att du brukat spice.

Ja du har väl rätt dära.
Citera
2019-09-18, 22:29
Medlem
Citat:
Okej där ser man.
Uppskattas verkligen att du tar dig tid att varna innan allt kunde gå åt helvete.

https://www.youtube.com/watch?v=t6pmc7Tpx4w
Citera
2019-09-22, 02:51
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Vet gammaltillbaks när jag hade noiderna/pulvret så stoppade jag det i pipan och tobak på det sedan tände jag på. Säkert rätt farligt och väldigt dumt, men jag orkade inte då göra någon mix utan jag rökte det rent så att säga.
Citera
2019-09-22, 17:09
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Vet gammaltillbaks när jag hade noiderna/pulvret så stoppade jag det i pipan och tobak på det sedan tände jag på. Säkert rätt farligt och väldigt dumt, men jag orkade inte då göra någon mix utan jag rökte det rent så att säga.

Men då hade du ju byggt upp tolerans?
Slår nog på ordentligt mot någon som inte har rökt på flera år som inte har tolerans :/
Citera
2019-09-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza

Hade en polare som gjorde typ likadant. Jäklar vad bränd hans hjärna blev. Minns hur han över ett par år senare (sist jag träffade honom) fortfarande klagade på diverse psykotiska tendenser. Helt mongotrög blev han också.
Det var Aura Sniper han jämt puffade på.
Citera
2019-09-23, 00:49
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Men då hade du ju byggt upp tolerans?
Slår nog på ordentligt mot någon som inte har rökt på flera år som inte har tolerans :/

Ja, då hade jag tolerans hade väl vid det tillfället rökt spice i ca tre - fyra år dagligen. Skulle jag göra samma sak idag då jag inte rökt på något år, så skulle jag väl kolavippen säkert. Sedan var noiderna inte lika starka/farliga som nu för tiden. Det här väl just innan de värsta kom tror jag, minns inte vilken noid som jag rökte då.

Citat:
Ursprungligen postat av KandidatenKobra
Hade en polare som gjorde typ likadant. Jäklar vad bränd hans hjärna blev. Minns hur han över ett par år senare (sist jag träffade honom) fortfarande klagade på diverse psykotiska tendenser. Helt mongotrög blev han också.
Det var Aura Sniper han jämt puffade på.

Det kan tänka mig att han blev helt bränd i kolan. Men kan förstå honom, man vill ha sitt rus och orkar inte vänta på att det ska bli klart så man röker det som det är. Tråkigt om han har fått permanenta hjärnskador, men det visar ju hur farligt det här är. Så visst tar man lite och gör det bara en gång så är det väl inte hela världen, men ofta och mycket kan förstöra livet eller rent av ta död på en.

Har förresten hört om några som injicerade noiderna, tror jag läste om det här på FB. Det måste vara rena giftet och undra hur fan ruset var?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in