Citat:
Ursprungligen postat av
who-
Men då hade du ju byggt upp tolerans?
Slår nog på ordentligt mot någon som inte har rökt på flera år som inte har tolerans :/
Ja, då hade jag tolerans hade väl vid det tillfället rökt spice i ca tre - fyra år dagligen. Skulle jag göra samma sak idag då jag inte rökt på något år, så skulle jag väl kolavippen säkert. Sedan var noiderna inte lika starka/farliga som nu för tiden. Det här väl just innan de värsta kom tror jag, minns inte vilken noid som jag rökte då.
Citat:
Ursprungligen postat av
KandidatenKobra
Hade en polare som gjorde typ likadant. Jäklar vad bränd hans hjärna blev. Minns hur han över ett par år senare (sist jag träffade honom) fortfarande klagade på diverse psykotiska tendenser. Helt mongotrög blev han också.
Det var Aura Sniper han jämt puffade på.
Det kan tänka mig att han blev helt bränd i kolan. Men kan förstå honom, man vill ha sitt rus och orkar inte vänta på att det ska bli klart så man röker det som det är. Tråkigt om han har fått permanenta hjärnskador, men det visar ju hur farligt det här är. Så visst tar man lite och gör det bara en gång så är det väl inte hela världen, men ofta och mycket kan förstöra livet eller rent av ta död på en.
Har förresten hört om några som injicerade noiderna, tror jag läste om det här på FB. Det måste vara rena giftet och undra hur fan ruset var?