2006-03-23, 21:57
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
, okej det finns många serbiska "mafiosos" lr hur man ska uttrycka det men det är inte så att vi hoppar på nån ensam stackars pojke o sparkar skiten ur han 10 mot 1...
ÄR du med i maffian? Du skriver "vi hoppar på nån ensam".
Din singatur är kopplad till en ficktjuv, kriminell, bankrånare, cigaretsmugglare, affärsman, maffialedare osv.
Citera
2006-03-23, 22:13
Medlem
....

Citat:
Ursprungligen postat av Cataclysm
ÄR du med i maffian? Du skriver "vi hoppar på nån ensam".
Din singatur är kopplad till en ficktjuv, kriminell, bankrånare, cigaretsmugglare, affärsman, maffialedare osv.

När jag skriver vi menar jag serber. Och arkan var ingen ficktjuv lilla du haha. Alla dina inlägg verkar handla om hur dålig serbien är. Lägg ner nu
Citera
2006-03-23, 23:47
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkan_CCCC
När jag skriver vi menar jag serber. Och arkan var ingen ficktjuv lilla du haha. Alla dina inlägg verkar handla om hur dålig serbien är. Lägg ner nu
Hur vet du vad samtliga kriminella serber gör? Har du koll på det? Eller gjort någon undersökning eller är det så att du är den ultimate ledaren som gett order om att inte slå en ensam man?
Jugge maffian backar inte när det gäller att hota vittnen osv. Då handlar det inte man mot man utan flera mot en oftast.
Med detta vill jag säga att du kan inte skilja mellan kriminella, hur de gör mot sina offer. Kriminella är pack, oavsett nationalitet. Det handlar om pengar i slutändan och ingenting får stå i vägen för dem.
Citera
2006-08-07, 15:03
Medlem
Vad händer i Landskrona? Vad hände med adnan_gangster och de andra som var smarta nog att posera med stulna motorcyklar på Lunarstorm?
Citera
2006-08-08, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
"Varken Feriz eller Pajtim uttrycker några sympatier för sina offer.
– Blir de skadade får de skylla sig själva, för då är de svaga, säger Pajtim och rycker på axlarna."

Vadå för svaga för att försvara sig?! Alla är inte någon jävla Chuck Norris som kan slå ner 100 personer på en gång. Dumma invandrare som är så fega så det inte finns, men inte tycker det själva!

Jävla fega svin är vad dom är från en som inte är rasist med turkar etc i släkten men så fort man snackar skit om fega jävla snorungar då är man rasist man skulle fan åka det med lite pollare o råna dom ge dom fett med stryck för det är det enda språk dom förstår
Citera
2006-08-09, 21:33
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
"Nu tar vi alla varandra i händerna och sjunger: We shall overcome..."
Citera
2006-08-09, 23:28
Medlem
Fula Gubbens avatar
Tycker inte att man ska oroa sig för mycket; det ögonblick som faktisk problem-insikt uppstår hos makthavare, dvs politiker och högt uppsatta myndighetspersoner, så finns det väldiga resurser att sätta in. Och då pratar vi inte om kuratorer och "Lugna Gatan"-koordinatorer, utan om poliser, väktare, åklagare och fängelser. De västerländska demokratierna har konstruerats för att stå pall för väldiga påfrestningar, men eftersom medborgarna själva är såpass civiliserade utlöses sällan dessa försvarsmekanismer. Invandringen från Mellanöstern och Afrika kan dock ge skäl att testa värdet i de mer konkreta renhållnings-verktygen.

Trots att Landskrona verkar vara på väg att gå under av invandrar-drägg så ligger tyvärr denna problem-insikt en bit bort för flummiga vänster-muppar och PK-idioter, men det finns en brytpunkt för allt, och de yngre generationerna har förvisso liten förståelse för våldsbenägna kamelknullare.

Till sist blir det som att vända på en hand, ungefär som Ådalen 31.

Vi ser fram emot den dag då kravall-polis öppnar eld mot albaner, turkar, araber och annat primitivt slödder som myglat sig in i vårt högt utvecklade samhälle.

Tills dess gäller bara att undvika allt umgänge med parasiterna.

- F.G
Citera
2006-08-09, 23:49
Medlem
pekmezs avatar
Det här är bara skitungar med fantasi, 70 % av vad de säger är rena lögner. Dessa fantasier gör de till hjältar i en sluten grupp fjollor.

Alltså inget att vara rädd för...
Citera
2006-08-10, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamon
2 st riktigt tuffa killa berättar (och överdriver antagligen) om sitt häftiga liv i supertuffa Landskrona . Naturligtvis snackar vi Albananer här och om deras kriminella liv som de inte vågar berätta om för sina föräldrar natulrigtvis. Såååå tuffa är dem inte.

Länk till artikel i HD: http://hd.se/landskrona/2006/03/12/v...vaaldet_blodet

Hoppas skiten åker fast, fast det är nog svårt när polisens närvaro i den stan är lika med noll. Och utvisas, men då hoppas jag verkligen i onödan.

2006-08-10, 21:12
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Tycker inte att man ska oroa sig för mycket; det ögonblick som faktisk problem-insikt uppstår hos makthavare, dvs politiker och högt uppsatta myndighetspersoner, så finns det väldiga resurser att sätta in. Och då pratar vi inte om kuratorer och "Lugna Gatan"-koordinatorer, utan om poliser, väktare, åklagare och fängelser. De västerländska demokratierna har konstruerats för att stå pall för väldiga påfrestningar, men eftersom medborgarna själva är såpass civiliserade utlöses sällan dessa försvarsmekanismer. Invandringen från Mellanöstern och Afrika kan dock ge skäl att testa värdet i de mer konkreta renhållnings-verktygen.

Trots att Landskrona verkar vara på väg att gå under av invandrar-drägg så ligger tyvärr denna problem-insikt en bit bort för flummiga vänster-muppar och PK-idioter, men det finns en brytpunkt för allt, och de yngre generationerna har förvisso liten förståelse för våldsbenägna kamelknullare.

Vi ser fram emot den dag då kravall-polis öppnar eld mot albaner, turkar, araber och annat primitivt slödder som myglat sig in i vårt högt utvecklade samhälle.

- F.G

Du är en i hög grad insiktsfull j#¤%&, Fula Gubben, det framgår på olika sätt (och själv är jag nog i de flesta sammanhang dessvärre i regel strået slöare ). Jag hoppas att du har rätt i din förutsägelse. Faktiskt är det första gången jag känt mig lite hoppfull i denna ödesfråga de två senaste åren. Nu hoppas vi på ett bra valresultat och att tidvattnet vänder så sakteliga.
Citera
2006-08-10, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben

- F.G

oj oj oj va jag gillar din still Fula Gubben och jag hoppas du har satans rätt, glädjande nog så känns din teori riktig..

själv tycker jag att det e så sjukt att inte något av dom större partierna nu med 1mån till val inte
ens har kommit med något löfte om krav på språk kunskap eller nåt..
vågar dom inte eller va fan e det!?
Citera
2006-08-10, 21:36
Medlem
Frappants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
oj oj oj va jag gillar din still Fula Gubben och jag hoppas du har satans rätt, glädjande nog så känns din teori riktig..

själv tycker jag att det e så sjukt att inte något av dom större partierna nu med 1mån till val inte
ens har kommit med något löfte om krav på språk kunskap eller nåt..
vågar dom inte eller va fan e det!?

De måste få press på sig och konkret i verkligheten se att de förlorar mandat och partistödspengar på att hålla opinionen tillbaka. Innan dess händer ingenting. Hur många kommissarier i Sovjet var av hjärtats övertygelse intresserade av glasnost och perestrojka, och därmed av att bli utbytta mot andra? Det är samma sak i Sverige 2006 som i Sovjet 1992. Det är alltid mörkast före gryningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in