2006-03-13, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Han som sköt är inte alban, och inte den andra killen som var med heller. Var har du fått det ifrån?

Vad var han då? Bosnier, kroat, serb, arabpolare?
Citera
2006-03-14, 02:06
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fennicum
Vad var han då? Bosnier, kroat, serb, arabpolare?
Han är svensk/polsk(svensk i mina ögon) och den andra killlen är ochså svensk.
Tyckte bara det verkade konstigt att du sa att han är alban med tanke på din källa. Det dom sa i rätten då......
Citera
2006-03-14, 02:33
Medlem
Onerrs avatar
Pallar inte läsa hela tråden, ens tänka på idioterna.

Men bara för att ni är uttråkade behöver ni ju inte slå ned och råna folk?
– Nej, men det är ju kul också, säger Feriz.

Representerar han gänget? Deras intelligens iallfall verkar det som..
Citera
2006-03-14, 08:32
Medlem
Vlasovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cataclysm
I inlägg #87 skrev jag bl a att man förlorar respekt för sina föräldrar när man ser att dessa inte är integrerade i det svenska samhället.
http://hd.se/landskrona/2006/03/13/e...foer_sina_barn
Denna artikel förstärker min övertygelse på den punkten.

Ja dem stackarna.
Dem är förståss bara utåtagerande pga av sitt utanförskap

Vi måsste ställa upp på att bli misshandlade av fega albangäng som misshandlare andra en och en när de har de så svårt de stackarna.

INTE!!!

Ut med dem! De är totalt värdelösa. Om ni inte tror mig, så nämn en, en enda sak, som en alban uppfinnit eller nått annat som har varit till gagn för övriga männskligheten.

Jag vet att de har uppfinning någon slags teleportör som får saker i varuhus att hamna hemma hos dem (som de använder flitigt) men det gagnar ju bara dem själva.
Citera
2006-03-14, 10:03
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlasov
Ja dem stackarna.
Dem är förståss bara utåtagerande pga av sitt utanförskap

Vi måsste ställa upp på att bli misshandlade av fega albangäng som misshandlare andra en och en när de har de så svårt de stackarna.

Finns inte en enda jävel som tycker synd om kriminella albaner eller kriminella allmänt.

Citat:
Ut med dem! De är totalt värdelösa. Om ni inte tror mig, så nämn en, en enda sak, som en alban uppfinnit eller nått annat som har varit till gagn för övriga männskligheten.
Jag vet att de har uppfinning någon slags teleportör som får saker i varuhus att hamna hemma hos dem (som de använder flitigt) men det gagnar ju bara dem själva
Du skrev exakt samma sak i en annan tråd då du debatterade med mig angående albanernas ursprung. Vad har uppfiningar med kriminella albaner i LAndskrona att göra? Inte ett skit.
Citera
2006-03-14, 10:08
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem
Oj. Av de 5 mänskliga egenskaper svenskar avskyr mest så lyckas man pricka in alla 5.

Den mentaliteten kommer inte att passa här om 10 år... eller 100... eller 1000. Integration är därmed omöjlig.
Om man skall generalisera nu så finns den mentaliteten bland de flesta juggar i landet. Men de flesta juggar som kom hit på ´70- talet är redan integrerade i det svenska samhället. Trots dessa egenskaper och denna mentalitet.
Så kommer det att gå även med de övriga som kom senare under ´90- talet. Fast långsammare med tanke på jobbförutsättningar.
Citera
2006-03-14, 10:29
Medlem
Vlasovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cataclysm
Finns inte en enda jävel som tycker synd om kriminella albaner eller kriminella allmänt.

Du skrev exakt samma sak i en annan tråd då du debatterade med mig angående albanernas ursprung. Vad har uppfiningar med kriminella albaner i LAndskrona att göra? Inte ett skit.

Jo.

Inte nog med att de sjuka perversa djävlar som misshandlar andra bara för att det är kul.

De har dessutom alltid varit, är nu. och kommer att vara i framtiden: Värdelösa.

Inget att ta emot för något annat land. Ut med dem.
Citera
2006-03-14, 14:09
Medlem
Cataclysms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlasov
Inte nog med att de sjuka perversa djävlar som misshandlar andra bara för att det är kul.
De har dessutom alltid varit, är nu. och kommer att vara i framtiden: Värdelösa.
Inget att ta emot för något annat land. Ut med dem.
För en gångs skulle är vi överrens om dessa skitungar. Hur det blir i framtiden vet jag inte men jag skulle inte bry mig heller. De får ta ansvar för sina handlingar.
Citera
2006-03-14, 19:55
Medlem
Hehe dom här bloods wannabe albanerna har man ju sett på lunar några gånger
Citera
2006-03-16, 10:17
Medlem
känner väl till Landskrona och jag kan säga att artiklarna i HD bara speglar en liten del av problemet. stan kommer att fullständigt gå under om inte kommunpolitikerna (sosse-styrd stad sedan urminnes tider) tar itu med problemen.

den största anledningen till att det blivit en laglös stad är den orimliga invandringen till stan under hela 90-talet. ingen jobbar, gigantiska soc-utgifter för kommunen, ingen köpkraft, inga butiker (förutom invandraraffärer), grov kriminalitet osv. märk väl att de flesta serber, kroater, bosnier i Landskrona mfl är laglydiga medborgare som verkligen tar avstånd från albangängen, som är de som står för nästan all kriminalitet.

det pyr i stan bland vanligt folk och det ska bli intressant hur många röster SD får i valet i höst, jag tippar på 8-10%.

det som verkligen skulle behövas är fler poliser, minst ett 20-tal poliser till som ständigt patrullerar stan, för det är ingen förutom albangängen som vågar ge sig ut på stan på kvällen.
Citera
2006-03-23, 15:02
Medlem
fy fan

Albaner är smuts, okej det finns många serbiska "mafiosos" lr hur man ska uttrycka det men det är inte så att vi hoppar på nån ensam stackars pojke o sparkar skiten ur han 10 mot 1... KASTA UT ALLA INVANDRARE OM DOM GÖR SÅNT HÄR! Kasta ut mig om jag skulle gjort nått sånt
Citera
2006-03-23, 15:44
Medlem
CurryCurres avatar
Bodde själv i Lkr under några år, mitt i smeten för övrigt. Obehagligt är bara förnamnet på den staden. Alla vanliga butiker kämpade mot konkursen, slog igen och öppnade nytt, de flesta skyltfönstren hade täckpapp över sig för jämnan.

Enligt många gamla landskroniter jag pratade med så började problemen mycket riktigt med en massinvandring av albaner, som kommunen tänkte ut för att få lite "nytt, friskt blod" till staden efter att Landskrona-varvet lades ner och staden kastades ut i massarbetslöshet. Så det var inte direkt en gynnsam situation som mötte alla dessa invandrare.

Visst, jag blev själv olustig ibland när jag gick längs gatorna sent på kvällarna och såg ungdomsgängen härja på torget. Det skedde flera mord på gatan utanför där jag bodde och hela stämningen i staden var tryckt. Men att det skulle funnits gäng på 100-tals ungdomar ger jag inget för. De där glinen passade på att skryta loss när de fick publicitet helt enkelt.

Men det hindrar inte att något har gått ruskigt snett i Lkr. Polisen verkar inte våga röra ett finger, vanligt folk knyter nävarna i vanmakt och små jugge-butiker, klackbarer, närlivs etc verkar vara de enda affärer som överlever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in