2019-09-17, 15:18
Medlem
Pinkuss avatar
Jag har ett 32GB sandisk cruzerblade som funkar bra MEN när man högerklickar på ikonen så dyker det inte upp ett EJECT alternativ i menyn, utan istället måste man gå in i windowmenyn (den runda gröna ikonen men en USB sladd) där man ejectar externa minnen. Och när man kastar saker från detta minne så hamnar det i papperskorgen istället för att kastas bort helt. Inga andra USB minnen jag har beter sig så. Varför? Har testat att formatera och gå in i diskmanager och skapa helt ny partition men "problemet" består...
Citera
2019-09-17, 15:54
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkus
Jag har ett 32GB sandisk cruzerblade som funkar bra MEN när man högerklickar på ikonen så dyker det inte upp ett EJECT alternativ i menyn, utan istället måste man gå in i windowmenyn (den runda gröna ikonen men en USB sladd) där man ejectar externa minnen. Och när man kastar saker från detta minne så hamnar det i papperskorgen istället för att kastas bort helt. Inga andra USB minnen jag har beter sig så. Varför? Har testat att formatera och gå in i diskmanager och skapa helt ny partition men "problemet" består...

Hmm du kanske har gett den en bestämd enhetsbokstav ?
Citera
2019-09-17, 17:09
Medlem
sommarlovs avatar
Den har NTFS, när dina andra har FAT32?
Citera
2019-09-17, 17:56
Medlem
Pinkuss avatar
nix. alla är Fat32
Citera
2019-09-25, 22:44
Medlem
NicePics13s avatar
SanDisk hade det där vidriga U3 systemet men knappast på 32GB stora minnen.. kanske det är en dold partition som spökar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in