Citat:
Ursprungligen postat av
next-chapter
Jag är förmodligen inte ensam härinne om att beställa cannabis från Flugsvamp som då skickas med Postnord. Det har kommit fram nog 5/5 gånger senaste 3 månaderna, men nu ekar det tomt i min brevlåda! Jag beställde från 2 olika säljare med bra betyg (så tror verkligen inte det är någon av säljarna som försöker scamma mig) i lördags och det skickades i söndags. Men som sagt, har inte fått hem ett skit nu och posten har delats ut idag, d.v.s. det har gått 3 arbetsdagar utan att jag fått något av dessa 2 paket (totalt värde 1000 kr). Frågan är, har brevbäraren lagt märke till att små vadderade brev (a.k.a brev som förmodligen innehåller något "skumt") skickats flera gånger till mig, och nu beslöt han sig för att stjäla dem för eget bruk?? Eller för konfiskering eller liknande? Blir ju jävligt lack, då dessa 1000 kr var alla pengar jag hade denna månaden budgeterat för gräs. Jag pissar på dem!
Nej du är inte ensam.... 2/3 borta och skulle varit här i fredags och en del vendors som får mängder med dispyter....
Hur vet man ifall det blivit beslagtaget eller ej? Bara vänta och se?