Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2019-09-25, 16:51
  #85
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Bara att läsa den här tråden för att förstå det. Folk som önskar döda han bara för att han hade en annan uppfattning kring politik. Jag har aldrig röstat på moderaterna och är väl ett av de sämsta alternativen enligt mig men tycker att folkvalda ska slippa oroa sig för sina liv pga att idioter kommer och hotar han eller rent av försöker sig på något. Personligen tror jag det är väldigt liten risk för han då de flesta bara är internetkrigare men ändå bra att det finns ett skydd om det skulle behövas.
Annan uppfattning, nu är det ju lite så att han var statsminister. Han var inte Nisse på parkbänken, han hade viss makt att genomföra sina uppfattningar.

I övrigt håller jag med Crispykreem iaf om folks vridna feluppfattningar om när och vem som drog igång det hela egentligen, som om invandringen skulle ha börjat på 00-talet. Fröet såddes redan på 70-talet.
Citera
2019-09-25, 16:56
  #86
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Efter att ha läst flashback om Fredrik så är jag förvånad att han lever ännu. Kanske är det bara tangentbords riddare?

Bara för att en person önskar livet ur en annan, så betyder inte det att man faktiskt vill utföra dom handlingarna eller ens är kapabel till det.

Ett exempel är pedofiler, det finns välfungerande pedofiler som lever vanliga liv, förstår att det är fel, och kommer aldrig agera på sina känslor.

Tanke och handling är olika saker,. Sen kan det givetvis vara beräknande personer som är kapabla, men inser konsekvenserna och vill inte ta den risken.
Citera
2019-09-26, 04:05
  #87
Medlem
Han hade inga livvakter när jag stötte ihop med honom för några veckor sedan precis innan affären stängde för kvällen, så det kanske beror på vilken situation han sitter i och vart han ska samt hur Säpo tolkar hotbilder etc, eller så hade han bara smitit iväg helt enkelt.
Citera
2019-09-26, 04:10
  #88
Avstängd
seekkkm1s avatar
Han vet att halva svenska befolkningen hatar honom.
Citera
2024-03-30, 03:40
  #89
Medlem
Kan det vara Sveriges mest avskydda politiker någonsin?
Citera
2024-03-30, 04:17
  #90
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifAnders
Kan det vara Sveriges mest avskydda politiker någonsin?

Hammarbysupportrarna verkar ogilla honom. I min värld får han gärna försvinna.
Citera
2024-03-31, 17:43
  #91
Medlem
ColdLines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifAnders
Kan det vara Sveriges mest avskydda politiker någonsin?

Han hade gjort mer nytta 3 meter under marken.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback