2006-03-12, 16:00
Medlem
MirtazapinArrows avatar
Ja ibland har nöden ingen lag så vart är det underligaste ställe ni har injektat erat prepp?

Själv har jag gjort det hos syrran, i skolan (går tredje året och har gått om så inget tjat om att jag är under 18) samt på ett solarium.

Inget speciellt att komma med kanske men alltid något.
Citera
2006-03-12, 16:43
Medlem
oiva_87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MirtazapinArrow
Ja ibland har nöden ingen lag så vart är det underligaste ställe ni har injektat erat prepp?

Själv har jag gjort det hos syrran, i skolan (går tredje året och har gått om så inget tjat om att jag är under 18) samt på ett solarium.

Inget speciellt att komma med kanske men alltid något.

jag har tryck på bussen(nattbussen)
Citera
2006-03-12, 16:48
Medlem
biggens avatar
gör de bara hemma i lugn o ro! så brottom har ja inte så ja inte kan vänta tills ja kommer hem!
Citera
2006-03-12, 18:40
Medlem
lillapojkens avatar
I hemmets lugna vrå, mest avancerade stället är väl framför tv-n när man kollat på sporten lite okoncentrerad på vad man gjort.
Citera
2006-03-12, 19:44
Medlem
Kollegan brukade trycka i axeln nar han korde lastbil. de ni!!!
Citera
2006-03-12, 19:50
Medlem
skinner1112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andreas_gbg_
Kollegan brukade trycka i axeln nar han korde lastbil. de ni!!!

men varför inte trycka hemma?? varför gårunt med grejjer påsig värkar lite dummt!!
Citera
2006-03-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skinner1112
men varför inte trycka hemma?? varför gårunt med grejjer påsig värkar lite dummt!!

Keep the levels steady
Citera
2006-03-12, 19:57
Medlem
inga konstigheter blir hemma lugnt och skönt ner med persienerna sen börjar man fixa
Citera
2006-03-12, 20:10
Medlem
karlshamn_yes avatar
Hemma.
Citera
2006-03-12, 20:22
Medlem
Hemma, jag ser ingen anledning att gå med grejjerna i fickan och riskera något.

Skulle aldrig falla mig in att riskera nålbrott på någon skumpig plats och en olycklig injicering kan om nålen ligger nära en ven, göra att man får in prepp direkt i blodomloppet.

Visst det har väl hänt ändå att dt kommit in lite direkt och då skulle jag heller inta vilja vara någon annastans än hemma, då jag brukade bli rejält mosig i huvudet och knappt kunna gå
Citera
2006-03-12, 21:45
Medlem
Sist jag fick prepp i blodet vart jag riktigt dålig och som HÅDE skrev hade jag inte velat vara någon annanstans än hemma. Tycker för övrigt att det är ganska pundigt att skjuta på offentliga ställen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in