2019-12-06, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Felix nuvarande tjej, vet inte om jag får/kan skriva ut tjejens namn här, men hon har skrivit som svar på instagram på en kommentar: nu vart det ju heller ingenting med johanna, varken dejt eller annat på utsidan kanske av en anledning?

Jag fattar inte, har kärringen tagit bort spoilern med vinnarna? Jag ser inget varken på hennes skvaller konto, sedan hänvisade hon till att hon skriver det på hennes egna insta konto istället och ser inget där heller. För då är det emelyekstedt skrivit också borta, ser inget utav det.
Citera
2019-12-06, 16:00
Medlem
Om du har kommenterat något om henne eller hennes dåliga attityd (Emelys) så har du garanterat blockerats och kan därför inte se vad hon kommenterar på IG.
Hon är inte bara ett nedköp hon är rabiat också!

(Ny här och fattar inte hur man svarat direkt till folk)
Senast redigerad av Ariel446 2019-12-06 kl. 16:10.
Citera
2019-12-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel446
Om du har kommenterat något om henne eller hennes dåliga attityd (Emelys) så har du garanterat blockerats och kan därför inte se vad hon kommenterar på IG.
Hon är inte bara ett nedköp hon är rabiat också!

(Ny här och fattar inte hur man svarat direkt till folk)

Hah är det mig du svarar? Bra sagt där förresten. Jo jag har sett lite av hennes attityd på insta. Hon tar illa upp även fast man inte menar något negativt, både mot mig och andra.
Nope det är inte därför jag inte kan se nåt, provade med ett nytt instagram konto imorse och ser inga spoilers om vinnarna längre. Allt verkar vara borta.

Hoppas det ok att jag infogar det här som jag fick av en annan användare. En printscreen någon tog från bachelorskvallers post, som nu är borta. Står att emely dejtar Felix och emely blir sur på någons kommentar. https://ibb.co/bPFFdfc OBS här står namnet på vem Felix ger sista rosen till.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-12-06 kl. 16:28.
Citera
2019-12-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unni.Drougge
Hahaha men nej nu måste ni driva.. Om det stämmer, så får jag nog lov att påstå att Felix verkligen inte hade någon bra relation med sin mamma, utan snarare kanske har mommy issues av något slag😬 Vafan är det för brudar grabben vill ha egentligen?!
[/spoiler]

Det kom fram för en vecka sedan att vissa bilder tönten tagit och vem han sovit över hos, att de tillhör hennes hem. Sedan vet jag inte om de dejtar seriöst eller oseriöst. På hennes Facebook står det att hon är "singel".
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-12-06 kl. 16:57.
Citera
2019-12-06, 17:32
Medlem
Stämmer det att fjanten är ihop med denna Emely Ekstedt? Hon ser för gräslig ut och vidriga tatueringar som kommer bli fina med åldern. Fjantskallen fick i alla fall sin unge till slut då och borde ha bildat en fin familj? Att det inte skulle bli något med deltagarna kunde jag räknat ut för länge sen. Om man blir kär i denna individ är det nåt fel. Karln är en parodi på sig själv.

Efter att sett gårdagens avsnitt med "tjejerna..så avslöjas Simon som ett riktigt svin. Var tog bilden av din fina pappan vägen? Han knullar runt och vill ligga offentligt för att öka spänningen. Hycklare så det heter duga och han borde ha besökt en talpedagog innan han sluddrade sig igenom programmet. Fy fan vilka vidriga bachelorer TV4 hittar i Sverige. Såg första avsnittet på Bachelorette Australien igår och hunken som var Bachelor för 5 år sedan där var ju urläcker. Nu fick i alla fall den triste Felix vad han förtjänar om han är ihop med denna Emely Ekstedt.
Citera
2019-12-06, 17:41
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hah är det mig du svarar? Bra sagt där förresten. Jo jag har sett lite av hennes attityd på insta. Hon tar illa upp även fast man inte menar något negativt, både mot mig och andra.
Nope det är inte därför jag inte kan se nåt, provade med ett nytt instagram konto imorse och ser inga spoilers om vinnarna längre. Allt verkar vara borta.

Hoppas det ok att jag infogar det här som jag fick av en annan användare. En printscreen någon tog från bachelorskvallers post, som nu är borta. Står att emely dejtar Felix och emely blir sur på någons kommentar. https://ibb.co/bPFFdfc OBS här står namnet på vem Felix ger sista rosen till.

Jo finns kvar. Hon som driver bachelorskvaller la ut det på sin egna privata insta, kommentarerna ligger långt nere i hennes flöde under en selfie för att inte spoila för de som inte vill veta. En bild på henne från 19 juli på blont hår, orkar inte förklara mer än så hehe
Citera
2019-12-06, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Stämmer det att fjanten är ihop med denna Emely Ekstedt? Hon ser för gräslig ut och vidriga tatueringar som kommer bli fina med åldern. Fjantskallen fick i alla fall sin unge till slut då och borde ha bildat en fin familj? Att det inte skulle bli något med deltagarna kunde jag räknat ut för länge sen. Om man blir kär i denna individ är det nåt fel. Karln är en parodi på sig själv.

Citat:
Efter att sett gårdagens avsnitt med "tjejerna..så avslöjas Simon som ett riktigt svin. Var tog bilden av din fina pappan vägen? Han knullar runt och vill ligga offentligt för att öka spänningen. Hycklare så det heter duga och han borde ha besökt en talpedagog innan han sluddrade sig igenom programmet. Fy fan vilka vidriga bachelorer TV4 hittar i Sverige.

Mm inte ok beteende av Simon, han är också sån att man får se en annan sämre sida av honom när det är smygfilmat.

Citat:
Såg första avsnittet på Bachelorette Australien igår och hunken som var Bachelor för 5 år sedan där var ju urläcker. Nu fick i alla fall den triste Felix vad han förtjänar om han är ihop med denna Emely Ekstedt.
I Australiens Bachelorette är det också några väldigt skumma karlar som kommit med, man undrar lite hur de blivit uttagna? Kanske inte många som söker...
Menar du Tim som hunk? Han verkar vara den enda snygga Bachelorn de haft, man undrar lite vad det är för typer Australien också väljer som huvudperson.... Hon som är Bachelorette nu var med i Tims sägong och kom 3a tror jag.
Om man kollar på Wikipedia verkar mer än en ha dumpat den han gav sista rosen till för att istället dejta tvåan, spännande när det blir så att de ångrar sig. Får hoppas samma hände med Simon.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-12-06 kl. 18:05.
Citera
2019-12-06, 18:39
Medlem
Citat:
Dessutom är det urtrist miljö. Så otroligt trött på att se dessa giraffer och flodhästar. Ingen elegans, glamour eller värdighet existerar denna säsong. Båda karlarna har talproblem där den ene låter som Lurch i familjen Adams och den andra sluddrar och skrattar konstlat. Gillar inte heller skäggiga typer och båda har dålig hållning. Felix putar ut med arslet varje gång han ska kyssa någon av sina kärlekar. Varför det blev två stycken i år kan man fundera mycket på?

Tack för ett gott skratt !
Citera
2019-12-06, 19:46
Medlem
Den där emelys insta har jag kollat in flera gånger tidigare, bara pga. att hon ofta skrev om att hon var olyckligt singel. Var alltid skämskudden på😂

Stör mig så mycket på Simons val till sista rosen, om det nu stämmer. Han kan ju inte leta efter något seriöst om han väljer henne. Vet inte riktigt vad jag har emot henne, men att bli så förälskad som hon då är nu, på så kort tid.. Nja känns så fake. Känns inte som någon som passar som bonusmamma direkt.

Nä fy vad denna säsong gjort mig bitter.
Citera
2019-12-06, 21:37
Medlem
fresk66s avatar
Citat:

Måste säga att jag inte hade förväntat mig att Felix skulle dejta en sån tjej. Man märker snabbt att hon är trasig långt in i själen. Naturligtvis ska varje person dejta vilken man vill och om de är lyckliga är jag mycket glad för deras skull och jag önskar dom all lycka. Valet av livskamrat säger dock mycket om en som person och jag hade inte förväntat mig att Tråk-Felix skulle dejta Emely.

Nä denna säsong av Bachelor är inget man kommer sakna på dödsbädden. En synnerligen intetsägande säsong. Det är såklart inte bara Bachelornas fel, utan produktionen bör bli sparkad på en gång. Att inte kunna vaska fram två bättre personer än dessa är skamligt. Hade jag fått 3-4 dagar på mig hade jag kunnat plockat fram en handfull riktigt bra kandidater.
Citera
2019-12-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Hade jag fått 3-4 dagar på mig hade jag kunnat plockat fram en handfull riktigt bra kandidater.

Du kan ju erbjuda dig till nästa säsong? Att hitta guldklimparna.

Citat:
Ursprungligen postat av sunfloo
Den där emelys insta har jag kollat in flera gånger tidigare, bara pga. att hon ofta skrev om att hon var olyckligt singel. Var alltid skämskudden på😂

Är hon friskare nu eller vad är grejen med hennes sjukdom?
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2019-12-06 kl. 22:00.
Citera
2019-12-06, 22:36
Medlem
Citat:
Är hon friskare nu eller vad är grejen med hennes sjukdom?

Helt ärligt ingen aning. Förut har hon skrivit att hon inte alltid visar när det är som värst. Men följer henne inte nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in