Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-03-12, 14:26
  #1
Medlem
Det finns redan flera trådar om kratom.Jag vet det.Det verkar som om kvalite´n ändras och därför öppnar jag en ny tråd.


Fråga: Finns det nån som har provat igenom de olika kratomutbuden.Fanns visst sex olika bara på ND--svårt att veta vad som är mest prisvärt.

Fråga: Är det förbjudet att rekomendera inköpsställen på flashback.Jag har sett att det går att köpa kratom på många ställen--problemet är att man inte alls vet vad man får.


Jag tycker att någon form av konsumentupplysning borde anordnas på en sån här sida.Ett ställe där alla kan skicka in sina omdömen.

På det sättet skulle vi säkert bidra dill att höja kvalite´n generellt.Det är ju säljarens marknad och de kan skicka vad som helst,som det nu är.

Visst ---Det blir bara ett inköp om det är värdelöst,per individ allrtså.Eftersom det inte går att vidarebefodra erfarenheten,kan ju det innebära att väldigt många lägger ut mycket pengar på att köoa dåliga grejer från massor med ställen.

Dessutom har jag uppfattat att vissa former av kratomet har olika kvalie´i prioder---precis som vin."Kratom Enhaced leaf" fick mycket beröm först.Sen försämrades produkten avsevärt.

Hur skall man kunna veta om det är bättre att köpa den standardiserade varianten X15 på ND?Det finns också "Premium leavs" och Kratom "leavs". Här är en väldig skillnad i pris/g--Är detta motiverat.



Om vin kan man läsa på många ställen,men inte om kratom.



Alltså kan någon ge nåt hett tips?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback