Citat:
@C20 ge bara fan i att köra om på insidan.
Det var det jag hade synpunkter på. Att köra lite för fort gör väl de flesta emellanåt bara det sker med omdöme.
Kommer du och försöker blåsa om på insidan och kör slalom i trafiken däremot. Då jävlar prejar jag dig av vägen.
Resten av dina blöjargument om hur himla förträfflig förare och hur snabb och säker du är kan du köra upp i anus. Gör det på bana och inte i trafiken.
Ditt underutvecklade ego kommer dock inte att förstå detta förrän poletten trillar ner en dag.
Det är inte lönt att diskutera med dig som inget förstår. Rimligtvis är du yngre än 30.
Det var det jag hade synpunkter på. Att köra lite för fort gör väl de flesta emellanåt bara det sker med omdöme.
Kommer du och försöker blåsa om på insidan och kör slalom i trafiken däremot. Då jävlar prejar jag dig av vägen.
Resten av dina blöjargument om hur himla förträfflig förare och hur snabb och säker du är kan du köra upp i anus. Gör det på bana och inte i trafiken.
Ditt underutvecklade ego kommer dock inte att förstå detta förrän poletten trillar ner en dag.
Det är inte lönt att diskutera med dig som inget förstår. Rimligtvis är du yngre än 30.
Ja, men jag kör inte om på insidan i 180 heller (som du drog upp i ett tidigare inlägg). Men ligger det en snigel i vänsterfilen (rätt vanligt att t ex taxibilar ligger för sig själva i vänsterfilen, utan att ens köra om någon) och högerfilen är tom, så är det ju klart man kör om där - 70-väg eller inte. Men inte i hög fart - för det är rätt ofta dom "kommer på sig" med att ligga i fel fil när dom ser en närma sig där bak. Sen byter dom till höger just som man är på gång att köra om dom där (farligt).
Tycker det är orimligt att man ska behöva ligga bakom en snigel hur länge som helst, för dom inte behagar ligga i rätt fil.
Sen också om folk ligger och kör om många bilar på rad utan att gå höger mellan och släppa fram en (även fast det är typ 150+ m luckor mellan bilarna), så smiter jag ibland också förbi på högersidan.
Dock inte med mer fart att jag lätt kan bromsa in bakom bilen i högerfil och gå in bakom sölkorven igen - om man skulle missbedöma lite eller att sölkorven gasar på för att "stänga till" (som dig).
Resten tänker jag inte ens bemöta mer, för det leder ju ingenstans - blir ju bara "pajkastning".