2019-09-13, 14:42
Medlem
Citat:
55-åring häktad misstänkt för tre våldtäkter: ”Utredningen har gått framåt”

En man i 55-årsåldern häktades för två veckor misstänkt för en våldtäkt och ett fall av köp av sexuell handling av barn. På torsdagen blev han omhäktad och är nu misstänkt för tre våldtäkter.

De tre sexualbrotten som mannen är misstänkt för ska ha begåtts inom loppet av knappt två veckor i slutet av april och början av maj i Örebro.

https://www.na.se/artikel/55-aring-h...ar-gatt-framat

Här verkar det vara en äldre man som köpt sex av barn. Är det känt vem han är och hur han upptäcktes?

Det är oklart om det finns kopplingar till (FB) VD för ett större företag i Mellansverige har häktas för sexualbrott mot barn
Citera
2019-09-13, 15:22
Medlem
Det är väl snarare (FB) Karlstadbo häktad för Köp av sexuell handling av barn och våldtäkt
skulle jag gissa
Citera
2019-09-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Underdog2.0
Det är väl snarare (FB) Karlstadbo häktad för Köp av sexuell handling av barn och våldtäkt
skulle jag gissa
Rätt gissat
Citera
2019-09-15, 11:06
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Underdog2.0
skulle jag gissa
Tack.

Denna tråd låses.

/Mod

Edit: det har framkommit uppgifter om att det kanske ändå inte är samma fall.
Tråden låses upp.
Senast redigerad av blomvattnare 2019-09-25 kl. 21:03.
Citera
2019-09-25, 21:53
Medlem
Det sitter en man ifrån Karlstad som är född 19640605 anhållen i Örebro för köp av sexuellattjänster av barn= 3 barnvåldtäkter.
Det är inte den tidigare nämnda som heter P*t*r, som är lärare på universitet i Örebro.
Detta är en annan Karlstadbo som har köpt sexuellatjänster från barn i Örebro.
Citera
2019-09-25, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravhol
Det sitter en man ifrån Karlstad som är född 19640605 anhållen i Örebro för köp av sexuellattjänster av barn= 3 barnvåldtäkter.
Det är inte den tidigare nämnda som heter P*t*r, som är lärare på universitet i Örebro.

Börjar bli rörigt nu! Om det är P*t*r i denna tråd du menar, så är han inte lärare på universitetet.
(FB) Karlstadbo häktad för Köp av sexuell handling av barn och våldtäkt
Citera
2019-09-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pianissimo
Börjar bli rörigt nu! Om det är P*t*r i denna tråd du menar, så är han inte lärare på universitetet.
(FB) Karlstadbo häktad för Köp av sexuell handling av barn och våldtäkt

Ja jätte snurrig!

Jag läste i en annan tråd om en man som
har häktats är anställd på Örebro universitet. Mannen, som är i 45-årsåldern, häktades i slutet på augusti för ett fall av våldtäkt och två fall av köp av sexuell handling av barn och jag trodde att den tråden handlade om P*e*t*e*r,, fel av mig, ser på P*e*t*e*r*s Facebooksida att han studerat i Örebro på universitetet..
Ber om ursäkt för det..

Men hur som helst så sitter det ännu en man ifrån Karlstad häktad i Örebro misstänkt för det jag skrev tidigare..
Citera
2019-09-26, 09:41
Medlem
Stackars barn !
Citera
2019-11-07, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravhol
Vad har hänt mer i detta fall? Någon som känner till det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in