2019-09-09, 07:52
Medlem
Vad tycker ni är hetast och godast? ja föredrar att slicka analen på tjejerna framför en fitta.
Citera
2019-09-09, 07:59
Medlem
Varför välja... slickar båda och gillar det.
Frun tänder hårt på det, även om det är det enda hon vill ha i tvåan.
Citera
2019-09-09, 08:07
Medlem
fittan känns helt ointressant. vissa damer blir dock lite förvånade när man ska ha oralsex o bara slickar röven men de verkar gå i gång som fan på det. Ja bor just nu i oslo och här är tjejerna helt galna i allt som har med analsex att göra. Jag är 45 och har nya 20 åringar varje vecka. ( snygga)
Citera
2019-09-09, 08:33
Medlem
Föredrar the poo poo. Det är fan hett. Men inte en enda brud jag haft har tyckt något särskilt om det så det blir bara att hon låter en hålla på för att vara snäll typ fast hon egentligen verkar tycka det är dumt och då känns det dumt sen när man nuttat.
Citera
2019-09-09, 08:51
Bannlyst
Vad är det ni gillar med att slicka röv?
Jag tycker om att slicka fitta pga. smaken, doften, sekretet och intimiteten. Spännande att känna hur en ny tjej smakar.

Vad gillar ni med att slicka röv? Smaken och doften av bajs eller? Låter som homofasoner enligt mig.
Och är röven helt ren så smakar och doftar det ju ingenting, då kan ni lika gärna slicka ett armveck.
Fattar inte grejen, förklara gärna.

/Niggern
Citera
2019-09-09, 09:15
Medlem
Man börjar alltid med att slicka båda hålen så att man kan köra "one in the stink, two in the pink" med fingrarna när man avslutar att slicka fiffin tills den kommer.

Kvinnor som vägrar användande analt går fetbort. Där slutar relationen om hon gör det klart.
Citera
2019-09-09, 09:53
Medlem
BorisBalkans avatar
På droger har jag en enorm dragning till prutten. Snuskigt härligt med en varm fisring, som ömsom doftar svett och lite runnen fittsaft,

Kan ligga o dofta en kåt kvinna där i timmar.
Citera
2019-09-09, 10:59
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomnigR
Vad är det ni gillar med att slicka röv?
Jag tycker om att slicka fitta pga. smaken, doften, sekretet och intimiteten. Spännande att känna hur en ny tjej smakar.

Vad gillar ni med att slicka röv? Smaken och doften av bajs eller? Låter som homofasoner enligt mig.
Och är röven helt ren så smakar och doftar det ju ingenting, då kan ni lika gärna slicka ett armveck.
Fattar inte grejen, förklara gärna.

/Niggern

Jag förstår inte heller riktigt varför men det är något av det bästa som finns att försiktigt lirka runt med tungan i rövhålan på en tjej. Fast jag blir bara sugen på det om tjejen är ung och riktigt het. Alltså överdriven sexiness typ.

Förstår inte hur du får in "homofasoner" i ett heterosexuell förbindelse? Det låter lite korkat ärligt talat.

Det finns många som gillar att slicka i armveck och jag går inte igång på det för fem öre, likaså folk gillar att slicka fötter. Jag går inte igång på det heller. Men jag vet att många gillar det och efter förklaring så förstår jag vad det är med det dom går igång på.
Citera
2019-09-09, 11:31
Medlem
Jag har då hört att det finns en viss risk med att gå från röven till fittan. Även om en tunga inte når alls lika långt in borde det väl finnas en viss risk att tjejen ska få någon... infektion eller vad det nu handlar om?
Citera
2019-09-09, 14:09
Medlem
Man slickar såklart.båda ! Så mycket det går, tjejerna blir vrålkåta sen gör hon va du vill
Citera
2019-09-09, 17:39
Medlem
boonies avatar
Bara fitta för mig, slicka röv det gör hundar ;D
Citera
2019-09-09, 20:45
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag förstår inte heller riktigt varför men det är något av det bästa som finns att försiktigt lirka runt med tungan i rövhålan på en tjej. Fast jag blir bara sugen på det om tjejen är ung och riktigt het. Alltså överdriven sexiness typ.

Förstår inte hur du får in "homofasoner" i ett heterosexuell förbindelse? Det låter lite korkat ärligt talat.

Det finns många som gillar att slicka i armveck och jag går inte igång på det för fem öre, likaså folk gillar att slicka fötter. Jag går inte igång på det heller. Men jag vet att många gillar det och efter förklaring så förstår jag vad det är med det dom går igång på.

Är det en het tjej kan man slicka överallt. Rövhål armveck eller öra. Who cares.

Dom som snackar homofobier är bara osäkra pojkar.

Vad jag går igång på är relativt ointressant. Frågan är vad hon går igång på..

Lyckas jag lista ut det så är jag på alla åtta cylindrarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in