2024-08-13, 23:56
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Gärna både fitta & röv på min käraste, så naaajs 😄
Citera
2024-08-13, 23:57
Medlem
blibbottczkhentzhks avatar
Slicka, det är ren lyx
Citera
2024-08-15, 23:22
Avslutad
Slickar hellre fitta än anal, men har slickat båda.
Citera
2024-08-16, 10:18
Medlem
Att man slickar och fingrar analen är för att förbereda den för vad som komma skall, uppvärmning och upphetsning av mottagaren alltså. Fittan slickar man främst för smaken och doftens skull. Men även där för upphetsningens skull, hos båda parter..
Slicka anal gör jag bara när tjejen preppat och förberett analen inför häftiga sessioner.
Citera
2024-08-16, 12:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Vad tycker ni är hetast och godast? ja föredrar att slicka analen på tjejerna framför en fitta.

Fitta, jag slickar aldrig analen men jag knullar gärna analt.
Citera
2026-09-26, 14:00
Medlem
ansluts avatar
Älskar slicka en kvinnas anus. Vissa gillar inte det. Tror dom skäms och är oroliga över att dom luktar eller nåt.
Citera
2026-09-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
Vad tycker ni är hetast och godast? ja föredrar att slicka analen på tjejerna framför en fitta.

Fittan alla dar i veckan! Aldrig fattat grejen med rövslickeri.
Citera
2026-09-28, 11:09
Medlem
Adonis.s avatar
Som gammal ligist & legend under miljonprogrammens blomstringstid på 1980-talet, så kan jag intyga att de kilometerlånga källargångarna under lgh komplexen användes till så mycket mer än att bara gömma haschbitar, folköl & vapen

Det var källarklubbarnas storhetstid, källarförråden & skyddsutrymmen som blev förortsungdomarnas nästen & tillhåll. Där möttes sexuell frustration & nyfikenhet med ungdomlig ilska & utanförskap.

Alla yngre grabbar som ville vara en del av ngt, som ville vara ngn, anslöt sig till gängen. Men ingenting var gratis. De äldre grabbarna initierade de yngre genom alkohol (folköls shottar & stulen föräldrasprit) för att sedan bli föremål för trevande händer & nyfiken beröring

Det var där den orala tillfredsställelsen blev ett faktum, där de yngre grabbarna fick använda sin tunga & sina läppar för att tillfredsställa de äldre genom att suga (den många gånger otvättade) tonårspitten på mopedgrabbarna men även oralt, med tunga, slicka analöppningen (som väldigt ofta hyste spår av torkad skit)

Trots det så väcker blotta tanken på en analöppning ingen avsky, snarare tvärtom. Därför vågar jag påstå att de flesta grabbar, inom gängkulturen, faktiskt föredrar att slicka en kvinnas anal framför vagina

Inte för att de skulle vara latent eller öppet homosexuella utan snarare för alla roliga minnen en anal rundsmörjning faktiskt frambringar, för efter själva inititieringen så var du ju en del av gänget
Senast redigerad av Adonis. 2026-09-28 kl. 11:12.
Citera
2026-09-30, 18:55
Medlem
En relevant följdfråga: slickade du Dogges sketa eller var det tvärtom? Hur var det?

Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Som gammal ligist & legend under miljonprogrammens blomstringstid på 1980-talet, så kan jag intyga att de kilometerlånga källargångarna under lgh komplexen användes till så mycket mer än att bara gömma haschbitar, folköl & vapen

Det var källarklubbarnas storhetstid, källarförråden & skyddsutrymmen som blev förortsungdomarnas nästen & tillhåll. Där möttes sexuell frustration & nyfikenhet med ungdomlig ilska & utanförskap.

Alla yngre grabbar som ville vara en del av ngt, som ville vara ngn, anslöt sig till gängen. Men ingenting var gratis. De äldre grabbarna initierade de yngre genom alkohol (folköls shottar & stulen föräldrasprit) för att sedan bli föremål för trevande händer & nyfiken beröring

Det var där den orala tillfredsställelsen blev ett faktum, där de yngre grabbarna fick använda sin tunga & sina läppar för att tillfredsställa de äldre genom att suga (den många gånger otvättade) tonårspitten på mopedgrabbarna men även oralt, med tunga, slicka analöppningen (som väldigt ofta hyste spår av torkad skit)

Trots det så väcker blotta tanken på en analöppning ingen avsky, snarare tvärtom. Därför vågar jag påstå att de flesta grabbar, inom gängkulturen, faktiskt föredrar att slicka en kvinnas anal framför vagina

Inte för att de skulle vara latent eller öppet homosexuella utan snarare för alla roliga minnen en anal rundsmörjning faktiskt frambringar, för efter själva inititieringen så var du ju en del av gänget
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in