2019-09-08, 22:59
Medlem
Hej alla! Jag har precis hoppat på prepp igen efter att har varit off cirka 6 månader.

Ålder 20-24
Vikt 81kg
Längd 180-185
Bf ~14% gissning utan att ha mätt

Haft en del besvär och motgångar nu ett tag vilket gjorde att jag va ifrån gymmet 2-3 månader och piller ersatte större delen av kosten gick då ned från 87kg nydeffad med bra form till 78kg och ett benrangel i mina ögon
Nu har jag vart igång igen med byggandet cirka 3 månader natty.

Jag började träna på gym för cirka 3,5 år sedan utan att veta riktigt vad jag gjorde, men hade ett par framgångsrika byggare som jag lärde mig en del av, men skulle säga att jag började träna mer seriöst för 2 år sedan då jag även började prova mig på att kura på lite olika prepp😀

Tidigare prepp
Testo E, P
Dbol
Npp
Anadrol
Tren

Notera att jag legat på lågdos av alla dessa prepp under ganska korta perioder och inte allt samtidigt ofc, förutom testo där jag som mest har gått upp emot 875mg i veckan

Påbörjad kur
Testo E, 750mg EW v1-14
Dianabol, 30mg ED v1-5
Testo P, 350mg EW v1-6
Mast eller npp? v7-14

Är idag en vecka in i kuren känner effekten av dbolen och möjligtvis av testot

Jag vet att många på flashback gillar att påpeka folks preppande och särskilt vid min unga ålder så var snälla och håll dom åsikterna för er själva, tar mer än gärna emot tips och konstruktiv kritik, är inte helt dum när det kommer till träning, kost och prepp😊

Hur skulle ni resonera pro’s n con’s
Med att slänga in Mast P eller Npp när jag går av de andra snabba estrarna?
Sugen på att testa masteron men tänker att jag kanske kommer bygga bättre på Npp.

Kosten kommer ligga på cirka 250g protein och ~3500kcal

Gått upp 1kg (från 80-81kg) sedan kurstart och får tryck i hela överkroppen fast jag bara kör en muskelgrupp så känns grymt än sålänge🤩
Citera
2019-09-08, 23:04
Medlem
Glömde nämna att märken på prepp är:
Testo E Osaka Hormone
Testo P PHD Remedies
Dianabol Kenwoo

Kör även arimidex, 3mg i veckan när jag kör dbol och 2mg i veckan när den är väck. Minns dock ej märket på Adexen men de var något av dom som kommer i karta från Mshop🤪
Citera
2019-09-10, 11:44
Medlem
Sådär! Ett brutalt Axel/Triceps pass igår😀
Kände tydligt hur jag kunde grinda ut fler reps när de i vanligafall hade tagit stopp.

Och bättre känsla än de pumpet man får av dbol får man leta efter! Riktigt bra tryck i kenwoo’s orala verkar de som😇

Biverkningar kramp i ländryggen men inte så farligt att de hindrar träningen😏

En sak till, vet ej om detta är pga preppen eller något annat men jag har säkert vaknat 30 gånger inatt o vart helt yr och förvirrad och nu när jag vaknat ordentligt så känner jag mig nästan lite småsjuk (river i halsen och snurrig i huvudet)
Så blir att vila idag iallafall😁
Citera
2019-09-10, 14:16
Medlem
lifesentences avatar
Känns som rejäla doser för en kille på 80kg med 14% kroppsfett, vad är dina stats i nuläget? Akta så du inte blandar ihop dina ”piller” med dina pct produkter sen..
Citera
2019-09-10, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lifesentence
Känns som rejäla doser för en kille på 80kg med 14% kroppsfett, vad är dina stats i nuläget? Akta så du inte blandar ihop dina ”piller” med dina pct produkter sen..

Jo rätt höga doser kan jag hälla med om, har tänkt över situationen och tycker att de e lite sent o ändra doser nu, men jag kommer låta bli att lägga till npp/mast.
Istället bara köra denna fronten med dbol o testo p sedan är det testo only som gäller, 375mg varje måndag/fredag.

Har ej koll på nuvarande stats då jag kört mycket högreps sedan min återvändo till gymmet.

Men mina pb sedan 3 månader tillbaks (även utan prepp) är
Bänk 155kg
Knäböj 170kg
Mark 190kg

Notera att jag ej lägger mycket fokus på att bli stark i squat och mark utan mer fokus på ett bra pump.
Bänk har jag alltid tyckt är väldigt roligt och därför kört mer tungt där😀

Angående dom där pillerna så tänkte jag akta mig för dom överlag då dom inte har gjort något annat än att orsaka problem. Men återfall kan tyvärr alltid hända..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in