Hej alla! Jag har precis hoppat på prepp igen efter att har varit off cirka 6 månader.
Ålder 20-24
Vikt 81kg
Längd 180-185
Bf ~14% gissning utan att ha mätt
Haft en del besvär och motgångar nu ett tag vilket gjorde att jag va ifrån gymmet 2-3 månader och piller ersatte större delen av kosten
gick då ned från 87kg nydeffad med bra form till 78kg och ett benrangel i mina ögon
Nu har jag vart igång igen med byggandet cirka 3 månader natty.
Jag började träna på gym för cirka 3,5 år sedan utan att veta riktigt vad jag gjorde, men hade ett par framgångsrika byggare som jag lärde mig en del av, men skulle säga att jag började träna mer seriöst för 2 år sedan då jag även började prova mig på att kura på lite olika prepp😀
Tidigare prepp
Testo E, P
Dbol
Npp
Anadrol
Tren
Notera att jag legat på lågdos av alla dessa prepp under ganska korta perioder och inte allt samtidigt ofc, förutom testo där jag som mest har gått upp emot 875mg i veckan
Påbörjad kur
Testo E, 750mg EW v1-14
Dianabol, 30mg ED v1-5
Testo P, 350mg EW v1-6
Mast eller npp? v7-14
Är idag en vecka in i kuren känner effekten av dbolen och möjligtvis av testot
Jag vet att många på flashback gillar att påpeka folks preppande och särskilt vid min unga ålder så var snälla och håll dom åsikterna för er själva, tar mer än gärna emot tips och konstruktiv kritik, är inte helt dum när det kommer till träning, kost och prepp😊
Hur skulle ni resonera pro’s n con’s
Med att slänga in Mast P eller Npp när jag går av de andra snabba estrarna?
Sugen på att testa masteron men tänker att jag kanske kommer bygga bättre på Npp.
Kosten kommer ligga på cirka 250g protein och ~3500kcal
Gått upp 1kg (från 80-81kg) sedan kurstart och får tryck i hela överkroppen fast jag bara kör en muskelgrupp så känns grymt än sålänge🤩
Ålder 20-24
Vikt 81kg
Längd 180-185
Bf ~14% gissning utan att ha mätt
Haft en del besvär och motgångar nu ett tag vilket gjorde att jag va ifrån gymmet 2-3 månader och piller ersatte större delen av kosten
gick då ned från 87kg nydeffad med bra form till 78kg och ett benrangel i mina ögonNu har jag vart igång igen med byggandet cirka 3 månader natty.
Jag började träna på gym för cirka 3,5 år sedan utan att veta riktigt vad jag gjorde, men hade ett par framgångsrika byggare som jag lärde mig en del av, men skulle säga att jag började träna mer seriöst för 2 år sedan då jag även började prova mig på att kura på lite olika prepp😀
Tidigare prepp
Testo E, P
Dbol
Npp
Anadrol
Tren
Notera att jag legat på lågdos av alla dessa prepp under ganska korta perioder och inte allt samtidigt ofc, förutom testo där jag som mest har gått upp emot 875mg i veckan
Påbörjad kur
Testo E, 750mg EW v1-14
Dianabol, 30mg ED v1-5
Testo P, 350mg EW v1-6
Mast eller npp? v7-14
Är idag en vecka in i kuren känner effekten av dbolen och möjligtvis av testot
Jag vet att många på flashback gillar att påpeka folks preppande och särskilt vid min unga ålder så var snälla och håll dom åsikterna för er själva, tar mer än gärna emot tips och konstruktiv kritik, är inte helt dum när det kommer till träning, kost och prepp😊
Hur skulle ni resonera pro’s n con’s
Med att slänga in Mast P eller Npp när jag går av de andra snabba estrarna?
Sugen på att testa masteron men tänker att jag kanske kommer bygga bättre på Npp.
Kosten kommer ligga på cirka 250g protein och ~3500kcal
Gått upp 1kg (från 80-81kg) sedan kurstart och får tryck i hela överkroppen fast jag bara kör en muskelgrupp så känns grymt än sålänge🤩