2019-09-12, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoraTulpanen
https://www.dn.se/sthlm/har-begravs-18-ariga-ndella-jack/

https://www.nvp.se/Nacka/SaltsjobadenFisksatra/manga-foljde-ndellas-begravning

Långa killen med glasögon, keps, skinnjacka och ljusblåa jeansen.
Undra varför Nacka Värmdö Posten fick för sig att han hade svart kaftan på sig ?? Kan inte se nån svart kaftan direkt
Citera
2019-09-12, 09:54
Medlem
Tycker det är aningen imponerande vilken uppslutning det är på sånna här begravningar, uppemot 400 pers enligt NVP. Är det verkligen normalt att 400 pers känner en 18åring så pass nära att man bör vara på dess begravning? Eller dyker folk upp för bara att visa sitt stöd utan att känna henne?
Citera
2019-09-12, 10:25
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Lamin har inte med rånet att göra! Däremot kopplingar till tortyrmordet i spanien ryktas det om.
Japp hört samma, och det följer ju även en tydlig logik, också pratar Lamin och MGM i det fallet samma språk vilket är ännu en gemensam nämnare.
Citera
2019-09-12, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowsi
Tycker det är aningen imponerande vilken uppslutning det är på sånna här begravningar, uppemot 400 pers enligt NVP. Är det verkligen normalt att 400 pers känner en 18åring så pass nära att man bör vara på dess begravning? Eller dyker folk upp för bara att visa sitt stöd utan att känna henne?

Vid sådana här hädenlser kommer folk på begravningen för att visa sitt stöd men också för att visa att man inte har något att dölja.
Med andra ord visa att det döden inte har med mig att göra.
Citera
2019-09-12, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowsi
Ni vet inte hur enormt stora de här klanerna är! Det handlar om klanmentalitet!
Citera
2019-09-12, 11:20
Medlem
Gambian, Dalen och inblandad i tortyrmordet i Spanien. Någon som vet om L*min är allierad med G*bbo från Dalen?
Citera
2019-09-12, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Gambian, Dalen och inblandad i tortyrmordet i Spanien. Någon som vet om L*min är allierad med G*bbo från Dalen?
Jag tyckte att någon skrev att han var vän med BO i tortyrmordet SM, men är de fel alltså?
Citera
2019-09-12, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Vid sådana här hädenlser kommer folk på begravningen för att visa sitt stöd men också för att visa att man inte har något att dölja.
Med andra ord visa att det döden inte har med mig att göra.

Vad snackar du om? Alla ska vi dö.
Citera
2019-09-12, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slavpojken
Vad snackar du om? Alla ska vi dö.

Du missuppfattade mig nog?

Jag menar att man ibland går på en begravning i dessa sammanhang för att visa att man inte hade med mordet att göra.

”Jag är här för att visa att jag inte mördat den som begravs”.
Citera
2019-09-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Man vill inte framstå som inkompetenta idioter förstås. En ny skjutning där kulorna yr åt alla håll och random medborgare blir träffade vore närmast en katastrof för politikers och polisens trovärdighet i detta uppskruvade läge. Regering, polisen och hela statsförvaltningen kräver naturligtvis att gangsternegern överlever ett tag till.

Är övertygad om att gambiern vaktas stenhårt just nu. Ddäremot är det förstås bara snack att dom tappade bort taxin på väg till Nacka. Bevakningen var inte påtänkt vid den tiden.
Beakta att gambiern redan vid skjutning nr 1 skulle vara bevakad stenhårt då händelsen var röd klassad. Dvs mycket stor chans till upprepade hämnd aktioner, skjutning nr 2 var trots det Lamin, helt obevakad. Tror inte så mycket på polisens påstådda bevakning. Just nu sitter han nog paranoid o redo för allt, säkert beväpnad till tänderna. Polisen har helt enkelt de resurser till förfogande som regeringen beslutat om. Skönt att dom ska ha ett möte till om allt våldet om 2 veckor. Då löser regeringen säkert detta.
Citera
2019-09-12, 13:43
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Beakta att gambiern redan vid skjutning nr 1 skulle vara bevakad stenhårt då händelsen var röd klassad. Dvs mycket stor chans till upprepade hämnd aktioner, skjutning nr 2 var trots det Lamin, helt obevakad. Tror inte så mycket på polisens påstådda bevakning. Just nu sitter han nog paranoid o redo för allt, säkert beväpnad till tänderna. Polisen har helt enkelt de resurser till förfogande som regeringen beslutat om. Skönt att dom ska ha ett möte till om allt våldet om 2 veckor. Då löser regeringen säkert detta.

Det fattar väl alla att det inte fanns nån bevakning på plats skjutning 1 och 2.
Citera
2019-09-12, 15:48
Medlem
Tycker bilden som är länkad & fb profilen som är droppad är totalt olika varandra personer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in