2019-09-07, 20:42
Medlem
Kanalutbud i marknätet
Fri-tv-kanalerna kan du ta emot och titta på utan kostnad. De är SVT1, SVT2, SVT24, SVTB, Kunskapskanalen, TV4, TV6 och TV Finland. På vissa platser runt om i landet finns även en lokal kanal. De fria kanalerna kräver inget programkort och kostar inget extra. Däremot behöver du en digital-tv-mottagare om du tittar på tv via en vanlig antenn.

Nu till frågan;

Vilka kanaler kan vi se gratis just nu?

Just nu kan jag se Paramount Network
Citera
2019-09-07, 20:49
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Kanalutbud i marknätet
Fri-tv-kanalerna kan du ta emot och titta på utan kostnad. De är SVT1, SVT2, SVT24, SVTB, Kunskapskanalen, TV4, TV6 och TV Finland. På vissa platser runt om i landet finns även en lokal kanal. De fria kanalerna kräver inget programkort och kostar inget extra. Däremot behöver du en digital-tv-mottagare om du tittar på tv via en vanlig antenn.

Nu till frågan;

Vilka kanaler kan vi se gratis just nu?

Just nu kan jag se Paramount Network

Beror helt på hur du bor och vad ditt utbud är jag får tv3, tv8 samt FOX gratis.
Citera
2019-09-07, 21:31
Medlem
Ondquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
jag får tv3, tv8 samt FOX gratis.
Dessa och Axess TV får man av någon anledning in utan abonnemang i Comhems kabelnät, men nu gällde trådstarten digitala marknätet, alltså DVB-T.

För en tid sedan fick man även in barn- och musikkanalerna under en tid, numera är det som sagt Paramount som slinker in gratis. Ingen aning om varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in