Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Om det är KL som är anstiftare måste någon med väldigt gott självförtroende genomfört detta.
Två personer har gett sig på HOL omaskerade?
En person har skjutit i innerstan vilket är ovanligt.
Hur blir personen belönad. Hade KL några pengar alls sept 2019?
Polisen lär bevaka hennes bankkonto efter skjutningen?
Har hon tagit ut 100 000 kr i kontanter redan 2017? Nja.
Vem umgås hon med som kan hjälpa henne med detta riskfyllda uppdrag?
Har hennes umgänge ändrats från män på Riche och direktörer till kriminella?
I deklarationen från 2018 tror jag det var så har hon inkomster på ca 250.000 kr plus inkomst av kapital på 50.000 kr. Hur mycket kapital har man när man har såna ränteinkomster?
Letar inlägget...
Citat:
Ursprungligen postat av
Svennis7254
Enligt Ratsit 245 431 kr och runt 50 000 kr i inkomst av kapital. 2018 års deklaration,
Domen har ju till slut blivit fastslagen i bodelningen så nu kan äntligen HOL lösa ut henne så hon väntar på/har fått ca 10 mille. Skotten kommer ju dagarna efter att allt är klart.
"2019-09-03 KL:s överklagan av bodelning avvisas."
När hon har dom pengarna alternativt väntar på dom kan hon leja vem som helst.
Men det jag inte fattar är varför HOL skjuts för hon ska ju få/har fått ca 10 mille...?!
Men det kan vara så som jag har funderat på förut... HAT ligger bakom.
HOL lämnade henne och har en ny kvinna och är lycklig med henne och för Karin går det bara utför... och Karin som är van att få bestämma, hon har blivit lämnad
Kanske har Karin i sin snurriga hjärna fått ihop det så att hon både ska få ca 10 mille, lägenheten och barnen.
Men... lägenheten lär ju HOL ha sett till att den går till barnen med förvaltare och det blir INTE Karin.
Har även svårt att tänka mig att Karin ens ska få vårdnaden av barnen med tanke på alla utredningar... dom lär nog hamna hos släktingar till HOL eller hamna på LVU.
Vill barnen numera ens träffa Karin? Det vet vi inte heller.
Är inte så säker på att Karins umgänge bara är kriminella, några äldre dirrar finns säkert kvar också som hon kan fortsätta att lura.