Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
På pappret är hon inte jättefattig va? Tänker på delägare i lägenheten HOL sköts vid. Så har hon inte dragit på sig tio miljoner i skulder så finns nog lite utrymme för beställningsmord i hushållsbudgeten. Hur detaljerna i avtalet ser ut kan vi bara spekulera i.
Någon gentlemannatjuv a la Arsène Lupin eller Sveriges Robin Hood verkar Billy inte vara. Han behövde stålars och tackade ja till detta.
Det lilla jag vet om killar i den här kalibern är att de förr eller senare vill ha pröjs även om de sitter på kåken. Skulder är ju viktigt för kriminella att driva in. Även påhittade.
Delägare till våningen, ja, det ger inte mycket till en torped. Tror tom. denna prfessionella kriminella "äldre" typ fattar eller åtminstone misstänker att KL inte får mer än sin mindre del, av lägenheten om HOL skulle dö. Det har antytts även att KL supit upp allt och mer hon haft?
Du tror alltså KL skulle få 10 milj. om HOL dör? Eller vill du bara att jag ska tro det? Nej, jag är helt säker på att HOL sett
till att barnen ärver allt, plus garanterat att KL inte kommer åt pengarna ens om hon fick vårdnaden, vilket inte är troligt i nuläget. (Dessutom har barnen sagt att de inte vill vara med mamman, om det nu är sanningen eller efter manipulerade barn???)