2019-10-02, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrikdenfule
Det gick fort men det var en pistol

Kaliber? Någon aning? Gissning?
Citera
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Men om du kommer obeväpnad till lägenheten och blir skjuten? Varför gör inte du en anmälan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Såg du polisbilen som stod snett parkerat? Den media fått information om och som polisen inte vill kommentera?
Nej jag såg ingen polisbil parkerad. Det passerade flera polisbilar. Även fula bögcivilbilar.
Citera
2019-10-02, 18:10
Medlem
Citat:
Jag ställde en fråga till Timeout var har du gömt advokathoran nu?

Problemet är att du inte är trovärdig, inte så konstigt du måste gå till personangrepp då

Du har övervakat HOL för att prata med horan som du säger , men du har väl kunnat pratat med horan på andra dagar när inte Hol är med? Varför var du tvungen att prata med MN just när hon var hos Hol ? Varför skulle HOL öppna dörren för KLs hotfulla kompis som både har hotat HOL och MN sen tidigare ?
Citera
2019-10-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Men om du kommer obeväpnad till lägenheten och blir skjuten? Varför gör inte du en anmälan?

Jag anmäler inte till grisarna. De håller varandra om ryggen och grymtar tillsammans i stian
Citera
2019-10-02, 18:11
Medlem
flammers avatar
Citat:

Brottades ni medan han höll i pistolen och sköt? Eller sköt han hejvilt och kulorna studsade i golv/väggar/tak och sedan träffade honom?

Har lite svårt att föreställa mig hur det gick till när han skulle lyckats träffa sig själv tre gånger.
Citera
2019-10-02, 18:12
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kate88
Vårdcentraler brukar inte behandla ytliga lätta skador på patienter som inte är listad hos dem. Så att FO bara åkte förbi en VC och fick hjälp på en gång låter inte trovärdigt. I så fall är det nog någon VC som Julia har jobbat på som har hjälpt honom.

henrikdenfule
Vi åkte till Julias tidigare vårdmottagning och en av hennes tidigare kollegor sydde mej.

Han skriver ju det, det är väl klart att en tidigare kollega hjälper till, det behövdes ngr suturer. Vad man anser om lätta skador är en tolkning.
Citera
2019-10-02, 18:12
Medlem
Citat:
Problemet är att du inte är trovärdig, inte så konstigt du måste gå till personangrepp då

Du har övervakat HOL för att prata med horan som du säger , men du har väl kunnat pratat med horan på andra dagar när inte Hol är med? Varför var du tvungen att prata med MN just när hon var hos Hol ? Varför skulle HOL öppna dörren för KLs hotfulla kompis som både har hotat HOL och MN sen tidigare ?

Jag har aldrig hotat advokatsvinen.
Citera
2019-10-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flammer
Brottades ni medan han höll i pistolen och sköt? Eller sköt han hejvilt och kulorna studsade i golv/väggar/tak och sedan träffade honom?

Har lite svårt att föreställa mig hur det gick till när han skulle lyckats träffa sig själv tre gånger.

Vet vi att det rör sig om 3 gånger? Media skriver en jävla massa men sanningen är att han var vaken och ganska fort i arbete. Så 3 vanliga skott så skulle han inte överlevt. Det fattar dom flesta.
Citera
2019-10-02, 18:15
Medlem
Citat:

Jag ville snacka med advokathoran innan vi drog till Norge. Säga till advokathoran att sluta med att förfölja oss och att vi tänkte lämna landet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ge mig ett par varv till här så ska du få se.

Du kommer att gå spinn.

Citat:
Nej jag såg ingen polisbil parkerad. Det passerade flera polisbilar. Även fula bögcivilbilar.

Det var något vittne som sett en felparkerad polis där runt halv åtta.

Hade HOL sin arbetar portfölj med när han kom ut till dig?
Citera
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzebet
Vet vi att det rör sig om 3 gånger? Media skriver en jävla massa men sanningen är att han var vaken och ganska fort i arbete. Så 3 vanliga skott så skulle han inte överlevt. Det fattar dom flesta.

Jag uppfattade det så från postaren, se: (FB) Kände advokaten Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9-2019
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in