Jo jag har lyssnat på förhören med Mikael och det var därför jag inte riktigt hängde med på vad exakt han hade gjort eller vad han blev dömd för, för att få 4,5 års fängelse? Men om jag har förstått det rätt så är det alltså medlat kontakten mellan Billy och Karin?
Tyckte mig höra på radion idag att Karin skulle överklaga till Högsta Domstolen. Hittar dock inget på nätet om detta vid en snabb googling
Ja se man på!
Citat:
Kvinnlig toppjurist överklagar hovrättsdom
Publicerat idag kl 11.11
Den kvinnliga toppjurist som dömts till 15 års fängelse för anstiftan till mordförsök på en Stockholmsadvokat har överklagat domen till Högsta domstolen.
Hon hänvisar inte till ny bevisning utan menar att hennes dåliga mående har omöjliggjort förutsättningarna för en rättvis rättegång.
Ytterligare tre personer har dömts i målet för inblandning i planerandet att mörda advokaten.
Haha fan vad enkelt man förstår att Ömer och Samuel blåste Cecilia och Karin hela vägen när man lyssnar på podden.
Inklusive det "stryk" som Ömer fick för att han inte genomför uppdraget, 100% fejk!!
Det var ju bara till för att styrka libanesens pondus och för snorungarna att slippa sms:en.
Aaahhh som sagt den där libanesen som fick ta över morduppdraget hahaha vilken lallare, han fick ju bara informationen av Ömer och Samuel att även han kunde blåsa batikhäxorna på pengar!!!
Ganska enkla 200k + mer som säkert många andra apor och hyenor delade upp sinsemellan. Över en kvarts miljon totalt för att ta ett par promenader på kungsholmen samt att bli bjudna på mat med mera.
Det dyker ju upp sådana där rykten i råtthålen då och då. Att någon svensk vänstertjej eller i undantagsfall gubbe går att blåsa på pengar. Kan även röra sig om organisationer som får svenskarnas skattepengar gratis som sedan delas ut i råtthålen.
3e viktigaste inkomstkällan för destruktiva ortenfolket efter kriminalitet och bidrag.
Det här fallet, Arbogakvinnan och massa andra visar verkligen på hur patetisk och äcklig vänstern och feminismen i Sverige är.
Nästan alla fall av våld och riktiga våldtäkter begås av utlänningar. Visst oftast mot utländska kvinnor men även mot oss svenskar som aldrig ville se dem i vårt land från första början.
Svenska vänsterdamerna vill skylla allt på vita mannen men till och med när de gör det så är det enda våldet som kommer fram just det mot den framgångsrika vita mannen och begångna brott AV utländska killar och svenska vänstertjejer.
Sen ska de fortsätta få miljarder efter miljarder i bidrag från främst svenska männens skatter för att kunna sitta och fika och beskriva patriarkatet, feminismen, postkoloniala teorier och skylla allt på vita män.
Senast redigerad av Luckyaso 2021-06-07 kl. 18:10.
Åkte förbi fd fritidshuset idag, Karins Mini Cooper står fortfarande kvar utanför huset. Nu sitter det en röd dekal på förardörrens fönster, antar att det är Kronofogden som satt nåt där.
Det här är ett KLASSISKT Betty Broderick fall. Han har drivit henne till detta vansinne på många sätt som Dan Broderick gjorde mot Betty på 70-80- talet. Såg till att hennes psyke var tillräckligt skört för att lämna henne, ta huset värt miljoner, lurat henne, kontaktat socialtjänsten och slutligen tagit hennes barn. Det är nästan som en Deja Vu. Om ni ej läst om det fallet rekommenderar jag samtliga att göra det för att
förstå kärnan av problemet.