2021-04-21, 22:23
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Cecilia är en jävla nolla som Karin manipulerat. Karin som i sin raggade på Ola Salomonsson redan hos Althin. Min personliga uppfattning är att Ola mer känner att dom kan skicka kärringhelvetet direkt från Färingsö till Hinseberg. Kan ni tänka er godingarna Johanna Möller, Karin Lilja på samma avdelning? Åh herrejävlar säger jag bara.

Så sant så! Det är nog många som får såväl sinnesro som öronfrid om hon blir inlåst.

Jag säger inte att Cecilia gjort nåt rätt- bara att hon är klar och redig i sin berättelse och att hon inte har en röst och ett resonemang (cirkelsnack) som gör hål i huvudet på en. Hon är en fruktansvärt påfrestande och farlig person. Stackars alla som haft med henne att göra. Och hoppas att Henrik och barnen kan börja läka.

Btw Cirkus Möller sitter väl i Ystad?
Citera
2021-04-21, 23:22
Medlem
Kexet65s avatar
Finns det något foto på Karin som visar hur hon ser ut?
Lyssnar också igenom förhören och jisses vad hon ”flyter ut” i sina egna beskrivningar 🙈.
Rent frustrerande att lyssna på.
Hennes advokat hade nog inte ”roligast på jobbet”.
Citera
2021-04-22, 03:51
Medlem
KnasTramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexet65
Finns det något foto på Karin som visar hur hon ser ut?

Här har du tre bilder på Karin.

Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Bilder Karin Lilja
Bild på KL med en troligen fejkad blåtira från 2018 som hon använde som en orsak till att inte inställa sig i rätten eller ens orka prata i telefon. Men sitta upp vid ett köksbord går bra.
Karin Lilja bild blåtira 2018-09-11
https://imgur.com/a/XDMchYP

Här är en bild från polisens spaning
https://anonymousfiles.io/SsDfegFz/

En bild som troligen är från 2020 där man ser Karin tydligt och hennes födelsedatum står med.
https://imgur.com/a/2uvMbkc

Sen finns ju den här bilden från soffan också. https://i.imgur.com/DUgeFJJ.jpg
Citera
2021-04-22, 13:05
Medlem
T34Panzers avatar
Vilket dåligt val att välja att försvara sin fd kollegas stämplerska. Fast Karin har kanske en hålllhake på Ola Salomonsson...? ;-) Varför tacka ja till detta när han känner både Henrik och Karin? Uppmärksamhetskåt? I mina ögon har han ingen integritet.
Citera
2021-04-22, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Så sant så! Det är nog många som får såväl sinnesro som öronfrid om hon blir inlåst.

Jag säger inte att Cecilia gjort nåt rätt- bara att hon är klar och redig i sin berättelse och att hon inte har en röst och ett resonemang (cirkelsnack) som gör hål i huvudet på en. Hon är en fruktansvärt påfrestande och farlig person. Stackars alla som haft med henne att göra. Och hoppas att Henrik och barnen kan börja läka.

Btw Cirkus Möller sitter väl i Ystad?

Instämmer helt. Hoppas Henrik och barnen får och kan börja läka efter detta helvete. Johanna Möller sitter på Ystad med bl.a. Jonna Henningsson som styckade sin rival som "stal" hennes pojkvän.
Citera
2021-04-22, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTriton09
Karins uppdraggande av Micke L, Hockey tränaren, killen från St Göran etc, visar så tydligt att män i och utanför förhållanden hakar på vilket villigt kjol tyg som helst som är någorlunda ofula och villiga. Skrämmande enkelt för psyko Karin att haka in svaga män, som köper in på missil mentaliteten. Döda HOL, Döda HOL.

Helt ärligt så har jag fan inte ens orkat lyssna in den delen. Jag får ta tre alvedon om jag ska orka lyssna på ett förhör. Kärringen surrar hål i skallen på mig. BTW den nya domen kommer i övermorgon om jag inte är felunderrättad.
Citera
2021-04-22, 13:50
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Helt ärligt så har jag fan inte ens orkat lyssna in den delen. Jag får ta tre alvedon om jag ska orka lyssna på ett förhör. Kärringen surrar hål i skallen på mig. BTW den nya domen kommer i övermorgon om jag inte är felunderrättad.

Samma här. Vi kan trots allt pausa eller välja att inte lyssna på surret. Tycker synd om poliser och domstolen som inte har den förmånen.

I morgon fredag klockan 11.00 ska domen komma.
Citera
2021-04-22, 14:53
Medlem
KnasTramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Vilket dåligt val att välja att försvara sin fd kollegas stämplerska. Fast Karin har kanske en hålllhake på Ola Salomonsson...? ;-) Varför tacka ja till detta när han känner både Henrik och Karin? Uppmärksamhetskåt? I mina ögon har han ingen integritet.
Ola Salomonssons engagemang i målet har faktiskt utretts av samfundets discplinnämnd. Föranledde ingen åtgärd.

https://web.archive.org/web/20201005021712/https://www.dagensjuridik.se/nyheter/samfundet-utredde-flera-advokater-for-jav-i-olsson-liljaarendet/

Citat:
Disciplinnämnden ansåg att det, ”mot (advokatens) bestridande och lämnade redogörelse” inte kunde anses att han brutit mot god advokatsed och lämnade därför ärendet utan att vidta någon disciplinåtgärd.
Citera
2021-04-22, 15:00
Medlem
Citat:
Cecilia är en jävla nolla som Karin manipulerat. Karin som i sin raggade på Ola Salomonsson redan hos Althin. Min personliga uppfattning är att Ola mer känner att dom kan skicka kärringhelvetet direkt från Färingsö till Hinseberg. Kan ni tänka er godingarna Johanna Möller, Karin Lilja på samma avdelning? Åh herrejävlar säger jag bara.
Man har ju läst om att Karin har blåst Cecilia på väldigt mycket pengar enl. Cecilia. Men Cecilia skulle ha struntat i det och gått vidare och flyttat hem till sin hemstad där hon också skulle ha sin mamma boende. Man undrar om det här med pengarna verkligen kan vara sant. Vad kan Karin, som har så mycket pengar, ha för anledning att lura av sina bekanta pengar? Om det nu skulle vara sant, så borde det ju inte vara för sent ännu att få tillbaks pengarna för Cecilia. Men om det inte finns något papper skrivet på lånet, så är det väl förstås omöjligt.? Men om det skulle vara sant, så undrar man ju:
Varför gör Karin så här?
Citera
2021-04-22, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Samma här. Vi kan trots allt pausa eller välja att inte lyssna på surret. Tycker synd om poliser och domstolen som inte har den förmånen.

I morgon fredag klockan 11.00 ska domen komma.

Hoppas på hon blir borta flera bast. Hade varit behövligt för alla.
Citera
2021-04-22, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Man har ju läst om att Karin har blåst Cecilia på väldigt mycket pengar enl. Cecilia. Men Cecilia skulle ha struntat i det och gått vidare och flyttat hem till sin hemstad där hon också skulle ha sin mamma boende. Man undrar om det här med pengarna verkligen kan vara sant. Vad kan Karin, som har så mycket pengar, ha för anledning att lura av sina bekanta pengar? Om det nu skulle vara sant, så borde det ju inte vara för sent ännu att få tillbaks pengarna för Cecilia. Men om det inte finns något papper skrivet på lånet, så är det väl förstås omöjligt.? Men om det skulle vara sant, så undrar man ju:
Varför gör Karin så här?

Syftet var förmodligen att ingen skulle märka att pengarna kom från henne utan hon har då använda Cecilia som ett "brottsverktyg" i sin jävulska plan. Men jag undrar fortfarande hur fan man kunde tappa span på henne mellan St Erikplan och Kungsholmen någonstans på den sträckan ska hon ha fimpat guld för 2 milisar.

Karin har inga problem att pröjsa skadestånden för deg har hon. Men den där jävla guldtackan undrar jag forfarande hos vem hon placerade den. För den måste vara hennes pensionsförsäkring den dag hon kommer ut.
Citera
2021-04-22, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Varför gör Karin så här?
droger?
Kollade på bilderna av Karin som nån annan länkade, fy för en avdankad pundarkäring!
För andra går karriären uppåt, för henne, spikrakt neråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in