Citat:
Jag visste att du skulle missförstå med flit. Därför skrev jag som jag gjorde. Det är så du driver dina åsikter i denna tråd, med små lösryckta missförstånd som passerar obemärkt!
Jag jämförde inte HOL med Englas mördare. Jag påtalar bara att den bevisning åklagaren lagt fram är hittills bevisning om att en tokig käring har ett umgänge som består av tokstollar som inte är kapabla att mörda.
Jag påpekade, att det är inte ovanligt att någon önskar någons död. Men att ord går till handling är mycket ovanligt.
HOL lever trots en mordisk f.d. hustru och hennes 5 "torpeder". Men tanke på hur brottsligheten ser ut, vet vi att det är inte svårt rent tekniskt att mörda om det hade varit planen.
De mordvapen som används av mördare i detta land är oftast mycket enkla. Typ knivar och redskap som det finns gott om i varje hem. Nu talas det om allt från avancerade kontakter på obskyra forum, till en simpel hammare. Har de undersökt hur många brödknivar detta gäng äger totalt, eftersom det är svenskens favvo vapen rent statistiskt?
Jag jämförde inte HOL med Englas mördare. Jag påtalar bara att den bevisning åklagaren lagt fram är hittills bevisning om att en tokig käring har ett umgänge som består av tokstollar som inte är kapabla att mörda.
Jag påpekade, att det är inte ovanligt att någon önskar någons död. Men att ord går till handling är mycket ovanligt.
HOL lever trots en mordisk f.d. hustru och hennes 5 "torpeder". Men tanke på hur brottsligheten ser ut, vet vi att det är inte svårt rent tekniskt att mörda om det hade varit planen.
De mordvapen som används av mördare i detta land är oftast mycket enkla. Typ knivar och redskap som det finns gott om i varje hem. Nu talas det om allt från avancerade kontakter på obskyra forum, till en simpel hammare. Har de undersökt hur många brödknivar detta gäng äger totalt, eftersom det är svenskens favvo vapen rent statistiskt?
Jag tror inte heller att de två unga killarna var redo att döda någon. Därför växlade KL upp till två personer som var det. Var det MR som sköt en polishund i Umeå förresten? Rätta mig om jag har fel. Familjefadern som KL hyllar.
Simpel hammare? Googla på hammare och mord så får du upp en del ”simpla” mord. Bl.a på barn.
Tjetjener försökte ju sig på ett mordförsök med hammare i Gävle och rättegången är aktuell nu. Där satte brottsoffret hårt mot hårt precis HOL gjorde med Billy. Undrar när Billy fick så mycket spö senast som han fick av HOL?
Sen är det ju så att köksknivar inte är så bra som stickvapen. De saknar ofta den parerstång som en sån riktig Rambokniv har.
Vad skulle CF ha en sån stor kniv till? Grilla pinnbröd med kidsen i Tensta?